Diskuze
Mototechna: obchod plný aut
NOVINKA: CENY AUTOMOBILŮ V ČSSR V ROCE 1978
Děkujeme za pochopení.
martin
renault
a kazdopadne chybi renault 19, v "tuzalu" ho meli uz v roce 88
mototechna
Re: renault
R 19 nemel do konce roku 1989 splněnou homologaci . Prodej R19 začal až po revoluci , v Tuzexu bylo možno jej koupit max na objednávku individuelně
radek
mototechna
Již na konci padesátých let byla vozidla na volném trhu , ale o dvě třetiny větší cena než pořadník . A na základě obchodních dohod muselo být veškeré zboží prodáváno minimálně část za oficiální měnu , zbytek byl u nás v Tuzexu !!!! Jinak u nás byl největší výběr vozidel v social.státech . A na Ladu se od roku 1973 vedl pořadník a čekalo se min dva roky
radek
mototechna
Proboha kdo ten článek psal ? Je tam tolik blbostí !!!!! Nikdy v Mototechně Polonez , Tipo , R10 , Tavria . Jsou tam jinak uvedená období prodeje a třeba Renault Fuego není uvedeno vůbec , prostě napsané blbosti !!!! Nejprve si najdi správná data a pak něco piš !!!!
radek
mototechna
V životě nebzl v republice prodávan Polonez , a v mototechně ani Tipo , Nevada ale jen sedan R 21 . Mám sepsanou celou historii Mototechny , jsem i vyučen v Mototechně . Neprodával se ani sedan Škoda 1200.
Zemca
Chybí Fiat Tipo
Rozhodně by se na něj nemělo zapomínat....
pívo
hustej velorex
nedávno jsem byl na srazu motorek kde byl borec s velorexem který měl motor ze závodní motorky.ten tomu naložil a za velorexem byla čárá 30m. to bylo strašný,ten ho skoro neudržel na silnici.dík pívo
frank
cena velorexu
velorex stal neco okolo 28 tisic mam takovej pocit a sleva byla pro postizene podle jejich stavu treba i 8 tisic
Karel
rada
zkuste se zeptat na http://www.autazdovozu.cz
pius99
no ooo
Já si v roce 1977 , přesně 3/8 1977 koupil bílou LADU 1200. zaplatil jsem 58.000 Kčs,bylo mi necelých 20 let. SPZ BKA-52-98. Za 11 let co jsem ji vlastnil jsem najel něco přes 220 000 km. Nepamatuji se, že bych měl v té době nějaký problém se servisem či žárovkama, pneumatikama.Na originálech jsem najel cca 28 000 km pak jsem obouval Barum OR6, na zimu jsem na zadek dával zimní OR7. A problémy se servisem ? Používal jsem v té době servis v Blansku a mechaniku v prostějově a rozhodně nevidím oproti dnešku nějaký rozdíl. Ale asi byla morava přednostně před prahou zásobena a nebo, nebo zde byli slušnější lidé v servisech. To nevím. Nicméně jsem si v tehdejší době, jako syn řidiče autobusu ČSAD koupit nové auto. Stačilo jen šetřit a makat, neflákat se po putykách. Ale to platí i dnes.
iuos
hmm
si dědil, žes měl tolik peněz? jo, už to vidím - žes byl řezník, zelinář nebo šmelil bony?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...