Diskuze
Mototechna: obchod plný aut
NOVINKA: CENY AUTOMOBILŮ V ČSSR V ROCE 1978
Děkujeme za pochopení.
martin
renault
a kazdopadne chybi renault 19, v "tuzalu" ho meli uz v roce 88
mototechna
Re: renault
R 19 nemel do konce roku 1989 splněnou homologaci . Prodej R19 začal až po revoluci , v Tuzexu bylo možno jej koupit max na objednávku individuelně
radek
mototechna
Již na konci padesátých let byla vozidla na volném trhu , ale o dvě třetiny větší cena než pořadník . A na základě obchodních dohod muselo být veškeré zboží prodáváno minimálně část za oficiální měnu , zbytek byl u nás v Tuzexu !!!! Jinak u nás byl největší výběr vozidel v social.státech . A na Ladu se od roku 1973 vedl pořadník a čekalo se min dva roky
radek
mototechna
Proboha kdo ten článek psal ? Je tam tolik blbostí !!!!! Nikdy v Mototechně Polonez , Tipo , R10 , Tavria . Jsou tam jinak uvedená období prodeje a třeba Renault Fuego není uvedeno vůbec , prostě napsané blbosti !!!! Nejprve si najdi správná data a pak něco piš !!!!
radek
mototechna
V životě nebzl v republice prodávan Polonez , a v mototechně ani Tipo , Nevada ale jen sedan R 21 . Mám sepsanou celou historii Mototechny , jsem i vyučen v Mototechně . Neprodával se ani sedan Škoda 1200.
pívo
hustej velorex
nedávno jsem byl na srazu motorek kde byl borec s velorexem který měl motor ze závodní motorky.ten tomu naložil a za velorexem byla čárá 30m. to bylo strašný,ten ho skoro neudržel na silnici.dík pívo
frank
cena velorexu
velorex stal neco okolo 28 tisic mam takovej pocit a sleva byla pro postizene podle jejich stavu treba i 8 tisic
pius99
no ooo
Já si v roce 1977 , přesně 3/8 1977 koupil bílou LADU 1200. zaplatil jsem 58.000 Kčs,bylo mi necelých 20 let. SPZ BKA-52-98. Za 11 let co jsem ji vlastnil jsem najel něco přes 220 000 km. Nepamatuji se, že bych měl v té době nějaký problém se servisem či žárovkama, pneumatikama.Na originálech jsem najel cca 28 000 km pak jsem obouval Barum OR6, na zimu jsem na zadek dával zimní OR7. A problémy se servisem ? Používal jsem v té době servis v Blansku a mechaniku v prostějově a rozhodně nevidím oproti dnešku nějaký rozdíl. Ale asi byla morava přednostně před prahou zásobena a nebo, nebo zde byli slušnější lidé v servisech. To nevím. Nicméně jsem si v tehdejší době, jako syn řidiče autobusu ČSAD koupit nové auto. Stačilo jen šetřit a makat, neflákat se po putykách. Ale to platí i dnes.
iuos
hmm
si dědil, žes měl tolik peněz? jo, už to vidím - žes byl řezník, zelinář nebo šmelil bony?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...