Vůbec prvním vyrobeným vozem automobilkou Ferrari je model 125 S z roku 1947 osazený 1,5litrovým dvanáctiválcem. Vznikly pouhé dva exempláře.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Ferrari 125 S přitom není prvním vozem navrženým a postaveným samotným Enzem Ferrarim. Tím prvním je Auto Avio Costruzioni 815, které vzniklo v roce 1940 ve dvou exemplářích. Dochoval se však pouze jediný, ten je ve vlastnictví muzea.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Museo Enzo Ferrari Modena
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Vývoj značky automobilky Ferrari
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Enzo Ferrari byl umanutý a výbušný, snad i proto svou automobilku dostal na absolutní vrchol.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Pracovna Enza Ferrariho v jeho rodném domě.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Museo Enzo Ferrari Modena
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Ferrari 500 z roku 1951 navržené Aureliem Lampredim poháněl dvoulitrový řadový čtyřválec o výkonu 167 koní. Maximální rychlost závodního vozu nasazeného do závodů Formule 2 činila 260 km/h.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Původní Scuderia Ferrari závodila s Alfami Romeo, automobilka z Arese pak celý tým převzala. Enzo se ovšem po několika sezonách rozhodl tým opustit a začít znovu.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Právě v modelu 500 získal Alberto Ascari pro Ferrari historicky první dvě vítězství v šampionátu Formule 1, a to v letech 1952 a 1953.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Ferrari 575 GTC z roku 2003
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Ferrari 575 GTC z roku 2003
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Ferrari 575 GTC z roku 2003
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Ferrari GTO evoluzione z roku 1986
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Ferrari GTO evoluzione z roku 1986
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Ferrari 360 GTC 2004
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Ferrari 750 Monza z roku 1954
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Ferrari 750 Monza z roku 1954
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Ferrari Dino 206 GT z roku 1967
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Museo Enzo Ferrari Modena
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Formule 1 Ferrari 156-85 z roku 1985. Číslovka 156 značí objem motoru (1,5 litru) a počet válců (šest).
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Formule 1 Ferrari 156-85
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Formule 1 Ferrar F60 z roku 2009
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
V roce 1953 vznikl unikátní motorový člun Motoscafo Arno XI-Ferrari...
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Vyroben byl jediný exemplář.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Argentinec Jose Froilán González s ním 15. října 1953 během italské Grad Prix Trophy Campari dosáhl na jezeře Iseo nejvyšší rychlosti 241.708 km/h (130,51 uzlů).
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Je osazený 4,5litrovým dvanáctiválcem odvozeným ze závodního modelu 375 F1.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Multifunkční volant formule 1 F60
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Museo Enzo Ferrari Modena
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Motor z modelu F40
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Motor z modelu 208 GTB turbo
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Museo Enzo Ferrari Modena
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Museo Enzo Ferrari Modena
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Museo Enzo Ferrari Modena
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Museo Enzo Ferrari Modena
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Museo Enzo Ferrari Modena
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Motory z modelů Testarossa, 512 BBi a 365 GTB4 Daytona.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Model Testarossa získal název podle červeně lakovaných hlav válců (testa rossa).
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Museo Enzo Ferrari Modena
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz