Diskuze
Mýtné brány budou měřit rychlost
Děkujeme za pochopení.
chrlic
Dapik je asi pěknej komouš!!!
Ti by také nejraději zatýkali ty co ještě nic neprovedli prostě jen tak z prevence. Přirovnání k Minority Report je opravdu trefné. Určitě bych se nechtěl dožít toho až pojedu s milenkou na výlet a posléze mne přijdou vydírat nějaký zasraný policajti o jejihž čestnosti mne v tomhle státě nikdo nepřesvědčí. Sorry jsem celkem normální chlap s normálníma potřebama a nechtěl bych aby se mi nějakej chcípáček od kamery montoval do života.
Dapik
Prevence byla vždy nejlevnější...!
Fascinují mě příspěvky,kdy lidé tvrdí,že když jim stát omezuje možnost podvádět,tak jde o omezování svobody jedince..:)))) Nebo TO je ta základní svoboda ?? I na úkor omezení ostatních?(újma na zdraví při nehodě).Jenže když nejde podvádět,to se pak musí pracovat,že..:)))...a chovat se podle pravidel,která NĚKOMU nevyhovují.Přece není na jedinci,aby "sám pro sebe" znovu hodnotil zákon,zda je dobrý či ne - prostě platí,tak ho dodržuj! Nevyhovuje Ti - zasad se o změnu! A jsme u voleb - nevolte lemply,kteří jen slibují a na nás obyčejný lidi serou...!
Prevence byla vždy nejlevnější - proč drahý systém,když stačí ZADARMO nepřipustit přihlásit vozidlo,které konstrukčně není schopné jet více jak povolenou rychlostí . Komu vadí kamery,odposlechy-jen tomu,kdo má co skrývat..!Jenže to by pak ani Ti "pánové nahoře" nemohli podvádět (a vydělávat na drahých autech)...:)))))) Nevěřte nikomu - i Ti,co tento systém nyní vymýšlí,dělaj to jen k vlastnímu prospěchu..:))))
T.
Re: Prevence byla vždy nejlevnější...!
Dobrá prevence proti zločinnosti byla popsána ve filmu Minority Report. To byste chtěl? Argument "Komu vadí odposlechy ... atd. - jen tomu, kdo má co skrývat" - to je neuvěřitelné, že to někdo může myslet vážně. Doufám, že Vy to nejste... To může říci jen někdo, kdo si neváží vlastní svobody... a svoboda je možnost rozhodování. Chci páchat dobro z vlastního přesvědčení a ne proto, že mne k tomu nutí státní mašinerie! Chci mít i svobodu dělat něco, o čem si ostatní myslí, že to není správné! Nechci, aby o mně stát věděl víc, než nezbytně potřebuje! Nechci!!! Ať si policajti fotí všechny, co poruší nejvyšší povolenou rychlost, ale nechci, aby průběžně sledovali všechny! Vždyť je to zvrácené! To už opravdu stačí nastrčit do každého auta GPS, zabudovat tachografy a technicky umožnit řízení auta jen se současním snímáním oční rohovky. Policie bude okamžitě vědět, kdo kdy porušil jaké nařízení a kdo způsobil jakou nehodu a kdo byl vlastně za volantem. To opravdu chcete? Já tedy ne!
Emil
Je to jen začátek
.... rychlostí to začne, pak budou vyhodnocovat obličeje, jestli někdo není hledaný, či nedluží za pokutu, pak přijdou záznamy finančnímu úřadu, kterej bude data používat pro kontrolu deníků jízd firemních aut, atd. atd. Policejní stát je myslím pouze začátek
Dapik
Re: Je to jen začátek
Proč policejní stát ?
Myslím,že by ses na to díval jinak,kdyby Ti někdo zabil dítě,a policie by ho marně hledala nebo jsi byl majitelem auta a zaměstnanec by si s ním za tvé peníze stavěl barák...:)))
Nebo-li,opět vlastní osobnost jedince potlačuje práva ostatních....to je vpořádku,do určité míry,protože tato vlastnost zajištuje přežití druhu jako takového,ale přece jen - jsme LIDI,nejsme trošku myšlením už dál ??? Chcete Demokracii,ale naprostá většina si ji plete s anarchií....!
sedlonj23
Prasárny...
Ať mě už nikdo neštve, ale největší dobytek je ten co nesleduje provoz... Jestli jedu 110, 150, nebo 220 může být každému z Vás ukradené, v zákoně je jasně že máte uvolnit cestu rychleji jedoucím vozidlům... Sám na to nemám auto, takže když se za mnou někdo řítí tak prostě uhnu ať si jede... Samotného mě pak s.re když mi tam někdo najede a já musím jak kretén brzdit... Vadí mi když ve městě někdo jede vlevo na 70-tce 50... Já pak kličkuji, jsem nebezpečný pro všechny kolem a sám pro sebe... Nestačilo by tedy jet vpravo? Pak mají všichni za dobytka mě, ale já přeci jedu 70... Takže není náhodou dobytek ten v tom levém pruhu, který toto způsobuje???!!!
Proto říkám: "Čumte kolem sebe a bude lépe"
Kolik mrtvých bylo na dálnici?! Je jich minimum... Takhle se každý pojede vyřádit, když to tak musím napsat někam na okresku, kde se neměří a bude ostatním ještě nebezpečnější...
Zdenek
Re: Prasárny...
To, jestli jedes 220 nikomu neni ukradene. Prekracujes timto povolenou rychlost a i kdybys mel nejlepsi auto na svete, tak nevylepsis sve smysly. Proste jsi chudak a svymi nazory jsi i nebezpecny. Chapu tvuj postoj, kdyz nekdo zbytecne omezuje provoz, s tim souhlasim,ale nepreji ti, aby tobe nebo nekomu z tve rodiny nejaky podobny chudak jako ty ublizil. To si potom v hlave premitas, jestli jet povolenou rychlosti nebo ne.
Mak1
Praha - Brno
To jako, že si mě za Prahou zaregistrují, já si pojedu 180, v půlce cesty se stavím na kafe a u Brna jim vyjde, že jsem jel 120 ???
Flasi
Re: Praha - Brno
Pokud budou mezi Prahou a Brnem pouze 2 kamery, pak máte pravdu. Nicméně na to bych opravdu nespoléhal :-)
datel.gambler
jestli to tak půjde dál...
...že nás těma bránama budou čím dál víc sledovat, tak bude mít čím dál víc lidí zájem na tom, aby nefungovaly. Nemyslím si, že by byly příliš odolné proti vandalům. Možná by stačilo vyřadit ten dieselagregát...
Si0
Re: jestli to tak půjde dál...
Co třeba poškozování veřejně prospěšného zařízení? A co tam přidat nějaké bezpečnostní kamery pro odhalení pachatele?
Petr
se vám divím
Se divím vždyť je jedno jestli jedete 130 nebo 170Km v té rychlosti jste stejně na kaši. Tak jaképak snížení. Na dálnicich bych povolil 150 a zbytek tak jak je
venda
konečně
Proč takový taškařice.
Já chci bezpečný silnice a dálnice a chci to co nejdřív ! Proč to dělaj tak složitě v době satelitů a GSM ? Já bych začal tim že bych dal každýmu čip do auta. Kdo by nemněl čip přišel by okamžitě o řidičský oprávnění.
Další nutnost je snížit rychlostní limity na 40 - 80 - 110. Ve švédsku a finsku maj dokonce na dálnicich jen 90 až 100 a taky to dodržujou.
A dávat za příklad skopčáky z německa který jezděj jak blázni a dobytek i nad 130 to je nebezpečný ! I kdiby měla rychlost 40 - 80 - 110 zachránit jeden život tak je to přínos.
Honza
Re: konečně
A kde máte jistotu, že 40 - 80 - 110 jsou ty správné rychlosti? Není to náhodou 30 - 70 - 90, nebo třeba 20 - 50 - 70? A co kdyby před každým autem běhal někdo s praporkem? To už tady bylo a nějak se to neosvědčilo. Bezpečnost na silnicích není jenom o rychlosti. Je to o plynulosti, ohleduplnosti a pozornosti.
lev1
Stává...
Nesmíme dopustit aby se znovu u nás stal policejní stát - jako za komunismu, aby nás hlídali a policie poroučela co můžem a co ne.... začne to na silnici a konče obušky .... Jestli se zachránilo 100 životů tak o to více se utopilo - každý to máme spočítané: někdo na silnici _ někdo ve vodě....
medick
Re: Stává...
Předpokládám, že Anglii nebo Nizozemsko považuješ za svobodnou zemi. A přesto tam měří rychlost pevně instalované radary každých 25-50 km. Ve městech a na okreskách dokonce někde každých 10 km.
scalia
Statistika?
Zajimalo by me jake procento nehod na dalnici je zpusobeno rychlou jizdou? To ze me bude sledovat kamera me omezuje v osobni svobode. Ted kdyz jedu po praze uz nedelam nic jinyho jen koukam na tachometr abych nahodou nejel rychleji a jestli to same bude i na dalnici tak toto je buzerace. V obci at merej ale mino obec na dalnici je moje vec jestli jedu 130 nebo 150 to uz neni tak velky rozdil (pokud neridite skodu 120)
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...