Diskuze

Konec dálničních známek. Evropská komise chce mýto i pro osobáky

Evropská komise předložila návrh na zavedení celoevropských pravidel pro mýtné systémy. Mýtné by se vybíralo na základě ujetých kilometrů a země, které mýto zavedly nebo zavedou, ho budou muset evidovat elektronicky. Odzvonilo by tak například dnešním paušálním dálničním známkám. Společná pravidla by měla platit od roku 2024.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

P95e13t86r 65N92o73v92á76k

2. 6. 2017 1:51

a co si ještě od zelené mafie necháme líbit?

--

a emise CO2 budou sledovat kvůli čemu ;-€

a fiktivní nebo skutečné?

--

Podvody s GREEN emisemi a spotřebou automobilů ...

http://bit.ly/GrenLiesCar

2 1
možnosti
Foto

CO2 sledujeme kvůli spotřebě paliva, auto, které vypouští víc oxidu uhlíku má vyšší spotřebu jako to, které ho vypustí míň, proto to budou sledovat, kdyby jezdila všechna auta jen na benzín, tak vy se místo toho mohla sledovat sptřeba benzínu, ale všechna na benzín nejezdí, tak se to sleduje takhle, pokud se někde s něčím podvádí, tak to rozhodně není důvod k tomu, aby se s měřením přestalo, ale je potřeba podvodníky donutit, aby nepodváděli

1 1
možnosti

Pokud se náhodou vybere víc, sežere to správa mýta v soukromých rukou.

3 1
možnosti
Foto

a pokud se náhodou vybere míň, tak se to zdraží, jiná možnost tu neni

2 1
možnosti
PS

P28a14v58e61l 56S87a70r82o

1. 6. 2017 21:14

Vystoupit z EU 

5 2
možnosti
Foto

to by bylo všechno ještě dražší a přísnější, naše vláda by nás pěkně škubala, ještě bysme s nostalgií vzpomínali na zlatou EU

0 0
možnosti
PF

P78e65t93r 18F30o36j91t51a

1. 6. 2017 17:38

Ať jde celá EU už někam!

5 2
možnosti
SN

Ale cesky volYč stejně zvolí socany, komouše, Dluhoslavy a škromachy. Takze muzeme jen brecet.

0 0
možnosti
DP

Ať žije Sovětský svaz, ať žije prezídium Nejvyššího sovětu. Hurá ...

Pardon, chtěl jsem říct ať žije Evropská unie (rusky Jevrosajúz) a Evropská komise

1 2
možnosti

Od organizace jako EU bych čekal, že se bude starat o sjednocení technologie pro výběr - že po celé Evropě bude stačit jedna krabička do všech zemí, které účtují podle kilometru a v těch ostatních to vyřeší rozpoznávání značky. Kolik si budu účtovat, jestli paušál nebo podle výkonu, to už by měla být věc každé země.

Socialistický superstát, který kecá naprosto do všeho vážně není to, co si tenkrát lidi odhlasovali.

7 0
možnosti
MK

No vidim tu jaden zasadni problem, nedavno tu pod clanky o zavadeni myta v nemecku byly haldy prispevku ve stylu "Buu EU neni ani schopna sjednotit zpoplatneni dalnic v EU, CZEXIT").

A ted pod clankem ze EU planuje sjednocovat systemy placeni dalnic zase haldy prisspveku "Buu EU bolsevici na dikuji co muzeme a nemuzeme delat, CZEXIT".... to je pak tezko...

4 0
možnosti
JS

"čecháček" musí remcat vždy a všude....když už nic neudělá pro to, aby to šlo, tak jen remcá a hledá leckdy naprosto hloupé argumenty, aby to just nešlo a svým negativismem se snaží nakazit svoje okolí, aby všichni okolo měli stejně blbou náladu....

Přitom spousta hňupovin, které se dávájí za vinu EU jsou hňupoviny, které vznikly až u nás a EU s nimi nemá prakticky nic společného (třeba to co se u nás děje s dotacemi na cokoliv)

3 0
možnosti
PK

Další stavby, další zbyteční zaměstnanci pouze na výběr mýtného a administrativu ... jak ekologické, jak konstruktivní ...

0 2
možnosti
KN

Dalnice v Nemecku nebyly pro Nemce nikdy zdarma!!!! V Nemecku byly a jsou financovany ze silnicni dane, kterou plati kazdy majitel vozu za kazde auto. Zdarma zatim jsou pouze pro cizince.

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...