Diskuze
Německo zavede mýtné po roce 2019, český ministr dopravy ho schvaluje
Děkujeme za pochopení.
M26i39r86o79s22l14a30v 97S14t85e12i96n26e12r
Rozhodně by se mi vyplatilo, přihlásit své Yeti v ČR a koupit si v Německu celoroční vinětu. Za dvoulitr diesla platím v Německu ročně 280 EUR daň, to je asi 7300 Kč.
I kasko a pojištění zákonné odpovědnosti je v Německu dražší.
V18l35a14d20i19m94í39r 67F87i59b61i71g51e16r
Jo ťok schvaluje místo aby se snažil aby se tu stavělo rychleji. Když už se něco blíží, tak podá rozklad x trolů, nebo napadnou výběrové řízení a zase nic. Místo toho aby se s tím něco snažil udělat vymýšlí kolik bodů za jaký přestupek a jak vysoké mají být pokuty.
M88i80c74h74a29l 92N76o68r38e86k
Tak tohle nemyslí vážně sám uzná, že by to platili dvakrát, že to není diskriminační a u nás podnikatelé za služební vůz to mají platit dvakrát? Co to má být? Silniční daň + známka? A to se nedávno uvažovalo, že by u nás silniční daň platili všichni.
P28e85t53r 39M24i21c86h92a10l
Pokud si všichni budou moci odečíst pořizovací cenu auta z daní, nemám s tím problém.
J46a55n 85M74a41c34h85á71č
Ťok je ministr , nebo není ? Psal svojí diplomku on,nebo nějaká slečna? Dneska je taková divná doba,že večer je půlka ministrů jinejch,než byla ráno.
P30e60t41r 77B91á25č15a
To me neprekvapuje, nas stavar Tok je k nicemu a nicemu ani nerozumi.
P36a32v96e18l 69J48e95ř27á91b32e51k
Naopak - za pár let po vzoru přátel z Německa máme mýtné i u nás, ale protože jsme pokrokoví, budeme platit už od koloběžky.
J98i52ř75í 71D67v71o55ř68á43k
Tak Ťok zase udeřil udeřil hlavičkou do kladívka.
On totiž původní, ten diskriminační, zákon byl o tom, že za německé dálnice budou platit všichni, kromě němců.
O93n10d42ř93e17j 14F69r18a35n85c
Původní návrh byl o tom, že Němci už je platí v silniční dani. Ale museli to holt rozdělit, aby to nevypadalo diskriminačně vůči cizincům...
A17n60t24o18n84í63n 95S90e35b97e58r67a
Mytne je fajn. Pulka dalnic zdarma. Zbytek se objede. Jako v polsku. ....
V82o18k82o85u28n 32V57l91a69d32i33m81i20r
Uz tu meo byt davno. Kdyz si cesi mohou uctovat rocne 1500 Kc za par set kilometru tankodromu, proc by si Nemci nemohli uctovat mozna i mene za tisice kilometru kvalitnich dalnic?
J89a12r11d64a 77F86i90c15e25k
„Upřímně řečeno, každá země má dálniční známky, tak proč by to měl být nějaký zásadní problém?“ řekl český ministr dopravy, když se snažil ̶z̶a̶l̶é̶z̶t̶ ̶d̶o̶ ̶a̶n̶ zalíbit svému německému protějšku...
?!? Třeba proto, že je to lež?
P18e71t79e30r 70Š83t36e27v33k20o
Ohladom mozneho zavedenia dialnicnych poplatkov na nemeckych dialniciach bolo napisane vela a povedane este viac. avsak fakty su nasledovne
Prepocet rocnych danie pre osobne auta:
https://www.bundesfinanzministerium.de/Web/DE/Service/Apps_Rechner/KfzRechner/KfzRechner.html
prepocet planovanych dielnicnych poplatkov
http://bussgeldkatalog.kfz-auskunft.de/pkw-maut.html
s toho vyplyva ze rocny dialnicny poplatok pre Fabiu III je asi 18€.(Objem motora 999cm3. 1,8 * 10=18€,) rocna dan na fabiu je asi 48€.
co vsak stale v nemecku nieje ujasnene su naklady spolocne so zavedenim dalnicnych poplatkov. aj vplyvom Dieselgate stupa podiel benzinovych automobilov. Avsak teoreticke prijmy z dialnicnych poplatkov klesaju. Vypoctove modely na rentabilnost tohoto celeho cirkusu vsak ukazuje ze bude v minuse. V pluse by mohol byt keby sa dialnicne poplatky neodcitavali od zaplatenej dane. To vsak nie je mozne lebo zavedenie dialnicnych poplatkov bolo slubene bez nasledkov na nemecke obyvatelstvo.
ak nejaky redaktor z idnes.cz ma cas a chut kludne moze o tom napisat clanok a ukazat realne fakty podlozene vypoctami
http://www.autobild.de/artikel/infrastrukturabgabe-alle-infos-zur-pkw-maut-5816625.html
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...