Diskuze
Německo zavede mýtné po roce 2019, český ministr dopravy ho schvaluje
Děkujeme za pochopení.
M88i11r86o97s16l46a92v 85S24t17e48i70n47e98r
Rozhodně by se mi vyplatilo, přihlásit své Yeti v ČR a koupit si v Německu celoroční vinětu. Za dvoulitr diesla platím v Německu ročně 280 EUR daň, to je asi 7300 Kč.
I kasko a pojištění zákonné odpovědnosti je v Německu dražší.
V47l16a67d84i50m59í90r 56F30i87b71i23g91e12r
Jo ťok schvaluje místo aby se snažil aby se tu stavělo rychleji. Když už se něco blíží, tak podá rozklad x trolů, nebo napadnou výběrové řízení a zase nic. Místo toho aby se s tím něco snažil udělat vymýšlí kolik bodů za jaký přestupek a jak vysoké mají být pokuty.
M11i33c81h55a75l 93N11o76r50e74k
Tak tohle nemyslí vážně sám uzná, že by to platili dvakrát, že to není diskriminační a u nás podnikatelé za služební vůz to mají platit dvakrát? Co to má být? Silniční daň + známka? A to se nedávno uvažovalo, že by u nás silniční daň platili všichni.
P20e79t63r 57M95i16c46h55a20l
Pokud si všichni budou moci odečíst pořizovací cenu auta z daní, nemám s tím problém.
J96a43n 62M37a41c80h98á36č
Ťok je ministr , nebo není ? Psal svojí diplomku on,nebo nějaká slečna? Dneska je taková divná doba,že večer je půlka ministrů jinejch,než byla ráno.
P92e54t90r 83B89á35č92a
To me neprekvapuje, nas stavar Tok je k nicemu a nicemu ani nerozumi.
P97a69v64e92l 92J39e79ř36á97b33e81k
Naopak - za pár let po vzoru přátel z Německa máme mýtné i u nás, ale protože jsme pokrokoví, budeme platit už od koloběžky.
J34i67ř81í 78D41v78o83ř22á23k
Tak Ťok zase udeřil udeřil hlavičkou do kladívka.
On totiž původní, ten diskriminační, zákon byl o tom, že za německé dálnice budou platit všichni, kromě němců.
O65n68d95ř51e48j 97F65r87a78n67c
Původní návrh byl o tom, že Němci už je platí v silniční dani. Ale museli to holt rozdělit, aby to nevypadalo diskriminačně vůči cizincům...
A14n60t13o13n81í10n 42S56e27b11e35r71a
Mytne je fajn. Pulka dalnic zdarma. Zbytek se objede. Jako v polsku. ....
V22o52k20o50u79n 80V86l38a73d23i53m94i73r
Uz tu meo byt davno. Kdyz si cesi mohou uctovat rocne 1500 Kc za par set kilometru tankodromu, proc by si Nemci nemohli uctovat mozna i mene za tisice kilometru kvalitnich dalnic?
J81a64r69d26a 37F27i79c18e40k
„Upřímně řečeno, každá země má dálniční známky, tak proč by to měl být nějaký zásadní problém?“ řekl český ministr dopravy, když se snažil ̶z̶a̶l̶é̶z̶t̶ ̶d̶o̶ ̶a̶n̶ zalíbit svému německému protějšku...
?!? Třeba proto, že je to lež?
P34e46t71e92r 74Š36t57e29v42k70o
Ohladom mozneho zavedenia dialnicnych poplatkov na nemeckych dialniciach bolo napisane vela a povedane este viac. avsak fakty su nasledovne
Prepocet rocnych danie pre osobne auta:
https://www.bundesfinanzministerium.de/Web/DE/Service/Apps_Rechner/KfzRechner/KfzRechner.html
prepocet planovanych dielnicnych poplatkov
http://bussgeldkatalog.kfz-auskunft.de/pkw-maut.html
s toho vyplyva ze rocny dialnicny poplatok pre Fabiu III je asi 18€.(Objem motora 999cm3. 1,8 * 10=18€,) rocna dan na fabiu je asi 48€.
co vsak stale v nemecku nieje ujasnene su naklady spolocne so zavedenim dalnicnych poplatkov. aj vplyvom Dieselgate stupa podiel benzinovych automobilov. Avsak teoreticke prijmy z dialnicnych poplatkov klesaju. Vypoctove modely na rentabilnost tohoto celeho cirkusu vsak ukazuje ze bude v minuse. V pluse by mohol byt keby sa dialnicne poplatky neodcitavali od zaplatenej dane. To vsak nie je mozne lebo zavedenie dialnicnych poplatkov bolo slubene bez nasledkov na nemecke obyvatelstvo.
ak nejaky redaktor z idnes.cz ma cas a chut kludne moze o tom napisat clanok a ukazat realne fakty podlozene vypoctami
http://www.autobild.de/artikel/infrastrukturabgabe-alle-infos-zur-pkw-maut-5816625.html
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...