Diskuze

Německo zavede mýtné po roce 2019, český ministr dopravy ho schvaluje

Český ministr dopravy Dan Ťok má pochopení pro německé plány zavést dálniční mýtné pro osobní auta. Nepovažuje ho totiž za diskriminační. Za takové ho přitom v minulosti označoval například někdejší český premiér Bohuslav Sobotka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Rozhodně by se mi vyplatilo, přihlásit své Yeti v ČR a koupit si v Německu celoroční vinětu. Za dvoulitr diesla platím v Německu ročně 280 EUR daň, to je asi 7300 Kč.

I kasko a pojištění zákonné odpovědnosti je v Německu dražší.

0 0
možnosti

Jo ťok schvaluje místo aby se snažil aby se tu stavělo rychleji. Když už se něco blíží, tak podá rozklad x trolů, nebo napadnou výběrové řízení a zase nic:-/. Místo toho aby se s tím něco snažil udělat vymýšlí kolik bodů za jaký přestupek a jak vysoké mají být pokuty.

0 0
možnosti

Tak tohle nemyslí vážně sám uzná, že by to platili dvakrát, že to není diskriminační a u nás podnikatelé za služební vůz to mají platit dvakrát? Co to má být? Silniční daň + známka? A to se nedávno uvažovalo, že by u nás silniční daň platili všichni.

1 0
možnosti

P61e71t95r 43M97i61c93h92a47l

20. 7. 2018 23:14

Pokud si všichni budou moci odečíst pořizovací cenu auta z daní, nemám s tím problém.

1 2
možnosti

J40a79n 43M94a63c77h40á91č

20. 7. 2018 22:21

Ťok je ministr , nebo není ? Psal svojí diplomku on,nebo nějaká slečna? Dneska je taková divná doba,že večer je půlka ministrů jinejch,než byla ráno.

0 0
možnosti

P30e11t78r 91B44á70č41a

20. 7. 2018 21:40

To me neprekvapuje, nas stavar Tok je k nicemu a nicemu ani nerozumi.

0 3
možnosti

Naopak - za pár let po vzoru přátel z Německa máme mýtné i u nás, ale protože jsme pokrokoví, budeme platit už od koloběžky.

0 0
možnosti
Foto

Tak Ťok zase udeřil udeřil hlavičkou do kladívka.

On totiž původní, ten diskriminační, zákon byl o tom, že za německé dálnice budou platit všichni, kromě němců.

0 2
možnosti

Původní návrh byl o tom, že Němci už je platí v silniční dani. Ale museli to holt rozdělit, aby to nevypadalo diskriminačně vůči cizincům...

0 0
možnosti

Mytne je fajn. Pulka dalnic zdarma. Zbytek se objede. Jako v polsku. ....

0 0
možnosti

Uz tu meo byt davno. Kdyz si cesi mohou uctovat rocne 1500 Kc za par set kilometru tankodromu, proc by si Nemci nemohli uctovat mozna i mene za tisice kilometru kvalitnich dalnic?

5 0
možnosti

J63a64r89d38a 73F42i77c85e77k

20. 7. 2018 15:28

„Upřímně řečeno, každá země má dálniční známky, tak proč by to měl být nějaký zásadní problém?“ řekl český ministr dopravy, když se snažil ̶z̶a̶l̶é̶z̶t̶ ̶d̶o̶ ̶a̶n̶ zalíbit svému německému protějšku...

?!? Třeba proto, že je to lež?

0 4
možnosti

Ohladom mozneho zavedenia dialnicnych poplatkov na nemeckych dialniciach bolo napisane vela a povedane este viac. avsak fakty su nasledovne

Prepocet rocnych danie pre osobne auta:

https://www.bundesfinanzministerium.de/Web/DE/Service/Apps_Rechner/KfzRechner/KfzRechner.html

prepocet planovanych dielnicnych poplatkov

http://bussgeldkatalog.kfz-auskunft.de/pkw-maut.html

s toho vyplyva ze rocny dialnicny poplatok pre Fabiu III je asi 18€.(Objem motora 999cm3. 1,8 * 10=18€,) rocna dan na fabiu je asi 48€.

co vsak stale v nemecku nieje ujasnene su naklady spolocne so zavedenim dalnicnych poplatkov. aj vplyvom Dieselgate stupa podiel benzinovych automobilov. Avsak teoreticke prijmy z dialnicnych poplatkov klesaju. Vypoctove modely na rentabilnost tohoto celeho cirkusu vsak ukazuje ze bude v minuse. V pluse by mohol byt keby sa dialnicne poplatky neodcitavali od zaplatenej dane. To vsak nie je mozne lebo zavedenie dialnicnych poplatkov bolo slubene bez nasledkov na nemecke obyvatelstvo.

ak nejaky redaktor z idnes.cz ma cas a chut kludne moze o tom napisat clanok a ukazat realne fakty podlozene vypoctami

http://www.autobild.de/artikel/infrastrukturabgabe-alle-infos-zur-pkw-maut-5816625.html

0 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...