Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Na auto pro Bonda se čeká přes dva roky

aktualizováno 
Pokud si myslíte, že je koupě auta záležitostí jednoho odpoledne, jste na omylu. Když už si auto vyberete, máte na první vyjížďku spoustu času. A čeká se i na auta za miliony. Žebříček aut snů, na která se nejdéle čeká, sestavil americký magazín Forbes.

Na Aston Martin DBS si počkáte dva roky | foto: Michal ŠafránekiDNES.cz

Na některá auta budete čekat nekolik týdnů až měsíců, záleží jen na vašich požadavcích. Čím nezvyklejší položky výbavy si do svého vysněného plechového krasavce naporoučíte, tím se jeho dodání může oddálit. Jindy je celá produkce na mnoho měsíců dopředu vyprodaná.

Přijít do autosalonu a hned odjet v novém autě se podaří, pouze pokud si vyberete některé ze skladových aut.

Nečeká se ale jen na obyčejná auta, i když máte miliony a miliardy, budete na auto čekat stejně jako ostatní. Nezřídka je celá produkce určená pro český trh na rok (mnohdy i déle) dopředu rozebrána.

Žebříček superbouráků, ve kterých se po zaplacení projedete až po dlouhém čekání, sestavil Forbes.

Kupodivu to NEJ sériové auto, které lze dnes koupit (nejdražší, nejrychlejší, nejsilnější...), Bugatti Veyron, bude ve vaší garáži stát už 10 měsíců po zaplacení zálohy. Nejdéle se podle Forbesu nyní čeká na Bondův Aston Martin DBS.

Auta snů s nejdelší dobou dodání podle Forbesu

1. Aston Martin DBS: 28 měsíců

2. Morgan Aeromax: na dva roky dopředu vyprodáno
Morgan Aeromax

3. Ferrari F430 Scuderia: 2 roky
4. Ferrari F599 GTB Fiorano: 2 roky
Ferrari F599 GTB Fiorano
5. Lamborghini Murcielago LP640: 18 měsíců
6. Mercedes-Benz CL65 AMG: 18 měsíců
7. Bentley Brooklands Coupe: 18 měsíců
8. Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe: 15 měsíců
9.  Koenigsegg CCX: déle než 1 rok
Koenigsegg CCX
10. Tesla Roadster: 1 rok
11. Audi R8: 1 rok
12.  Bugatti Veyron: 10 měsíců
13: Lamborghini Gallardo Superleggera: 8 měsíců - 1 rok
14. Bentley Continental GTC: 8 měsíců
 

Autor:




Nejčtenější

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Sbírka starých škodovek trutnovského spolku Reincars.
Jejich vášní jsou staré škodovky, nadšenci jich obnovili už tři desítky

Je jich šest a spojuje je láska ke starým škodovkám. Členové trutnovského spolku Reincars dávají desítky let starým automobilům nový život.  celý článek

Yamaha podle všeho připravuje vstup velkého tříkolového motocyklu na trh....
Motorkáři zbrojí na Miláno, letos ve znamení naháčů a nového GoldWingu

Hlavní novinky motorkářské výstavy EICMA v Miláně letos podle většiny upoutávek přijedou z Japonska. Módní retro vlna pro příští rok nabírá ostřejší a...  celý článek

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

Další z rubriky

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.