Diskuze
Elektromobily mohou vyjet. Nová nabíječka naplní baterky za půlhodinu
Děkujeme za pochopení.
islandan
Při takové masivní
spotřebě el.energie obstojí jedině jaderky. Jinak nebudeme mít co jíst, protože všechno zaberou panely. Jaderky proč ne, je to čistá energie. A jít se rekreovat mezi panely, no to zrovna nemusím. Další problém: spotřeba mědi (i když bude Cu recyklovatelná). On takový elektromotor s hliníkovými "střevy", to by byla opravdu lahůdka. Věřím, že se časem problémy s rychlonabíjením resp. se skladováním el. energie v autech vyřeší, že to ale bude do 10 let - nevěřím. Musí k tomu být také dostatečná společenská objednávka. A pak taky někdo, kdo bude mít z celého systému patřičný zisk, jinak se na to každý vykašle. A že to bude levnější ? Děsný omyl. Každá vláda na to uvalí takovou daň, že to bude právě jen tak tak na hranici únosnosti. Zase nebudou moci jezdit všichni, ale jen ti, kteří na to budou mít, t.j. ti, kterým bude vysoké zdanění šum a fuk. Už aby se budoucí automechanici začali školit jako kvalifikovaní erlektrikáři..
Rambo-x
Re: Při takové masivní
Souhlasím s tebou,jaderná energie je v současnosti nenahraditelná,to jsou jen ekoteroristické kecy že to je špatný,ekologičtí aktivisti si musí vybrat jestli bezostyšné ničení přírody uhelnými hnusy nebo jak jsi správně psal všude nacpat solární panely které to stejně prostě neutáhnou,smrdět s uhelnými elektrárnami které každou vteřinu způsobí větší škody než všechny jaderné katastrofy dohromady je podle mě horší než jaderné elektrárny které vydávají méně záření než průměrná radonová voda kterou pijeme každý den
I kdyby jaderné elektrárny zářili 10x víc,tak je to pořád slabý odvar proti tomu co vypustí uhelné elektrárny jenom u nás za hodinu,já žiji blízko jaderné elektrárny a žádný strach nemám,lidé se zde v pohodě dožívají 100 let,žádný zvýšený počet rakoviny tady taky není a aspoň se tady dá trochu dýchat,určitě milionkrát lepší než smogové situace na ostravsku....ekoaktivisti,musíte si to promyslet co je lepší...lidi se kvůli vám do pravěku nevrátí
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...