Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Autoškola po italsku: troubit a předjíždět po chodníku

Právě mě předjel stařičký Fiat 500, ale zprava, přes chodník. Málem jsem ho sestřelila, bouračka nás minula jen o fous. Zatroubila jsem. Blogerka iDNES.cz Marta Kučíková prochází autoškolou znovu, tentokrát vedou výuku Italové.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

intel810

23. 4. 2011 12:13
když jezdíš jak slepice

tak se nediv, mám itálii projetou od Tavrisia po Pompeje. ohleduplnějšího řidiče než Itala jsem ještě neviděl. Nikdo tě neomezuje, nezavazí ti, když spěcháš tak uhne, když potřebuješ na hlavní tak tě pustí, atd...U nás? Zvládnou zip je i hodinová fronta na dálnici,  To že spousta lidí jezdí v devadesátce sedmdesárkou, to nemá z bezpečností provozu nic společného. Pravidlo pravé ruky snad už ani nikdo nezná. Hranice křižovatky se nerespektují, atd...

0 0
možnosti
F

f0rr35t

23. 4. 2011 12:52
Re: když jezdíš jak slepice

R^ a klaksonem nenadávají, ale říkají ti jeď ! Toť celé tajemství jejich troubení. Jestli se tedy někomu zdá, že na něj italové pořád troubí, měl by hledat problém hlavně u sebe :-) Já jsem s tím problém neměl, spíš naopak mě vždy po příjezdu do ČR zaráží, jak dlouho může trvat jednomu autu obyčejné rozjetí na semaforech, nebo jak dlouho trvá zařazení do pruhu.

0 0
možnosti
OF

Andee

23. 4. 2011 12:59
Re: když jezdíš jak slepice

Naprostý souhlas. Autorka blogu bude nejspíš typ pilota, na kterýho budou troubit všude :-PRv

0 0
možnosti
JB

divizni

23. 4. 2011 18:49
Re: když jezdíš jak slepice

Vás bych tipoval na BMW nebo alespoň Audi ,protože to jsou oblíbené berličky malopenisových závodníků.Zřejmě jste vůbec nepochopil. A zaplať Pán Bůh za autorku - je totiž inteligentní a ftipnááááááá

0 0
možnosti
AIRB

Andee in Red Book

23. 4. 2011 20:13
Re: když jezdíš jak slepice

Že autorka blogu neumí řídit a naprosto nepochopila mentalitu Italů, je víc než evidentní. S tím, jak řídím já, to nijak nesouvisí, ale můžu tě uklidnit, já bych na ní rozhodně netroubil a BMW ani Audi nevlastním. A kdybych jeden z těchto vozů měl, pak proto, že mi vyhovuje, nikoliv z důvodů, které jsi psal a které by zřejmě vedly ke koupi tebe :-PRv

Autorka vůbec vtipná není, naopak je to spíš trapné, jak dělá z komára velblouda Rv

0 0
možnosti
NYNY

New York New York

23. 4. 2011 19:01
Re: když jezdíš jak slepice

jak dlouho může trvat jednomu autu obyčejné rozjetí na semaforech.... každý nejezdí v automatu :-P

0 0
možnosti
AIRB

Andee in Red Book

23. 4. 2011 20:15
Re: když jezdíš jak slepice

Bohužel je tohle v Česku naprosto běžná praxe, že v největších kolonách projede na zelenou o polovinu míň aut, než by mohlo, protože každej druhej trouba začíná řadit až ve chvíli, kdy je auto před ním už deset metrů pryč Rv

0 0
možnosti
HW

joyFX

23. 4. 2011 20:19
Re: když jezdíš jak slepice

1000 x R^

0 0
možnosti
HW

joyFX

23. 4. 2011 20:21
Zdravím klub přátel italské (nebo spíše nečeské) jízdy

:-)  Jen nechápu, jak v čechách přišli italští řidiči k tak špatném renomé ? To by stálo za nějaký podrobnější rozbor.

Český řidič: Na světlech je první, ale jako poslední se rozjíždí. A je to čím dál horší Rv

0 0
možnosti
E

entony13

23. 4. 2011 21:00
Re: Zdravím klub přátel italské (nebo spíše nečeské) jízdy

Moje má rychlé starty z křižovatky, automat to umí, ale čeští řidiči to nezvládájí a často ji za chvíli bloknou a nebo ukazují jak umí jet rychle po městě, další křižovatka, další tragédie.Zip, to je vidět, že buranů u nás jezdí víc než jinde ve světe, jedu až k zúžení ve svém pruhu a na konci se řadíme. typicky D1, tam to nezvládají spousty řidičů a brzdí provoz. Tak z toho plyne, že buranov je u nás :-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...