Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Na lov jedině Rolls-Roycem

  19:52aktualizováno  19:52
Nejsou vám off-roady dost nóbl? Nemáte čím jezdit na bažanty a kance? Pospěšte, na eBayi je k mání lovecký Rolls Royce Camargue od Franca Sbarra. Pokud vám tedy nebude vadit, že se z něj ve svém automobilovém harému předtím těšil arabský šejk.

K vzácnému autu, kterého bylo vyrobeno jen 525 exemplářů se švýcarský designérský kouzelník Franco Sbarro postavil bez bázně a respektu... auto jako auto.

V roce 1978 zatoužil bohatý šejk po autě, v kterém by mohl vyrážet na lov.

Co jiného se hodilo pro přestavbu na "dune buggy" lépe, než rolls za 84 tisíc liber (asi 4 miliony korun)? Celé auto vyšlo po přestavbě na 400 tisíc dolarů.

Z obyčejnějších prvků výbavy jmenujme klimatizaci a elektricky nastavovaná sedadla. Z "extra" výbavy stojí za pozornost vyklápěcí čelo kufru, na kterém stávali osobní strážci šejka. Dveře (ocelové trubky) se zasouvají do blatníků.

Neověřeno:
Rolls Roycey pro šejky byly prý velmi často přestavovány na "čtyřkolky". Pohonné ústrojí 4x4 pro auta do písečných dun si úpravci údajně často vypůjčovali z Range Roverů.
Je to tak? Víte něco bližšího? Piště do diskuze pod článkem.
Přestavba se nedotkla mechaniky vozu. Podvozek a motor zůstaly beze změny. Pokud nehospodaříte, stejně jako původní majitel, na ropných polích, na hony s Rolls Roycem raději zapomeňte. Osmiválec do V, svírající úhel 90 stupňů má objem 6750 ccm. Motor pohání přes třístupňovou automatickou převodovku zadní kola.

Auto je na prodej za necelých 75 tisíc euro, má najeto 25 tisíc mil, interiér prošel renovací a podle vyjádření prodávajícího je v perfektním stavu.

***

Rolls Royce Camargue jako "dune buggy" je k mání ZDE.

Autoři: ,




Nejčtenější

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Ferrari 365 GTB/4 "Daytona“
Autofotka týdne: Vzácné ferrari ze stodoly prodali za 45 milionů

Říká se jim „barn find“. Auta nalezená po desítkách let, zapomenutá pod hromadou sena ve stodole (barn = anglicky stodola) nebo v garáži, kterou dlouho nikdo...  celý článek

Škoda 450
Před 60 lety představili v Brně Škodu 450, předchůdkyni Felicie

Přesně před šedesáti lety, na podzim roku 1957, na třetím ročníku Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně představila Škoda model 450. Parádní kabriolet,...  celý článek

Torzo MG J2, které nalezli archeologové v oblasti Larkhill.
Autofotka týdne: Archeologové hledali svědky války a vyhrabali auto

Oblast okolo Larkhill, městečka zapomenutého kdesi ve středu Británie, už dlouho systematicky prozkoumávají archeologové. To místo, které je na dohled...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.