Diskuze
Na rozvíjejících se trzích je zatím málo aut. Jednou zaplaví planetu
Děkujeme za pochopení.
bugmenotnotnot
nečekaně
Opět jen pro představu – třeba v Praze připadá na kilometr
čtvereční asi 1 200 automobilů, zatímco v celém Lucembursku je to asi
Kdo by to řekl, že ve městě (Praha) je víc aut než mezi vesnicemi a poli (Lucembursko)
Gennaro.Ivan.Gattuso BAN
...
A taky clovek stravi tretinu zivota spanim, co to je za blbe argumenty, ze stravim tyden v zacpe????
Krištof
To bude konec
Až si rozvojové země pořídí tolik aut na 1000 obyvatel jako v USA a EU, tak to bude velmi rychlý konec s ropou. Potom se vrátíme ke kořenům. Nebude ropa, nebudou plasty, nebudou hnojiva, nebude nic. Vymře cca 6 mld přebytečných lidí a zbytek bude mít každý svého oslíka a políčko a bude žít klidný a pohodový život.
habr
Nebojte - nezaplaví.
Tahle planeta nemá tolik surovin aby uspokojila trh tak jak si to mnozí prognostici a ekonomové s politiky představují.
m4!_luke
Zivotni prostredi?
Jelikoz auta, oproti prumyslove vyrobe a lodni nebo letecke doprave, "zatezuji" zivotni prostredi naprosto minimalne (produkuji celkove jen cca 3 % CO2), tak bych se toho vubec nebal.
ičmeka už potřetí smazali
jak přežít v koloně?
co třeba využívat jízdní pruhy? proč se většina řidičů řadí do stojící kolony na začátku připojovacího pruhu? proč ten připojovací pruh nevyužijí celej a neřadí se až na jeho konci??
net.Xtreme bojuje s eXtrémismem
Jenom v EU auta zakážeme
budeme mít vlaky a elektrobusy
Pruitt Igoe
Re: Jenom v EU auta zakážeme
Což je dobře. My už máme automobilové šílenství za sebou, teď to čeká rozvojové země..
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Instalatér do Německa
Arcon Personalservice GmbH
nabízený plat:
75 260 - 90 320 Kč