Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Na trhu ojetin zvláštní pozor na "výhodnou" koupi

aktualizováno 
Auta vyšší střední třídy nebo střední třída vysloveně zánovní a bohatě vybavená, solidní velkoprostorové vozy i off - roady, to vše se na trhu ojetin vejde do cenové kategorie do 400 tisíc korun.
roady, to vše se na trhu ojetin vejde do cenové kategorie do 400 tisíc korun. Dlužno dodat, že s klasickými auty se v ní málo obchoduje, neboť kdekdo den co den neprodává třeba turbodieselový Ford Mondeo kombi loňského ročníku výroby nebo letos koupený rovněž turbodieselový Fiat Multipla. Zato v kategorii off-roadů a velkoprostorových automobilů je nabídka bohatší - směle lze za zmíněné peníze žádat tříletý Volkswagen Sharan, roční Renault Mégane Scénic, tříletý Mercedes Vito bus, Nissan Patrol, Mitsubishi Pajero... Mezi dražšími ojetinami pozor na tzv. výhodné koupě: ve zmíněné cenové kategorii se velmi často nabízejí také auta, s nimiž kdosi krátce po koupi těžce havaroval a dal je zdánlivě perfektně opravit. Ale jen dobrodruh nakupuje automobil z druhé ruky za tak velké peníze bez důkladné konzultace s odborníky v příslušném značkovém servisu.

Ojetiny v ceně do 400 000 korun

vůz rok výroby cena (Kč)

Audi A6 Avant 1.9 TDI 1996 400 000
Fiat Multipla 1.9 TD 2000 400 000
Ford Mondeo 1.8 TD kombi 1999 400 000
Honda Legend 1996 400 000
Mercedes-Benz Vito bus 1997 400 000
Mitsubishi Pajero 3.0 TD 1995 390 000
Nissan Patrol TD (dlouhý) 1994 390 000
Renault Mégane Scénic 2.0 1999 380 000
Škoda Octavia 1.8 turbo kombi 1998 400 000
Toyota Land Cruiser 4.2 TD 1991 400 000
Volkswagen Golf 1.9 TDI 1999 400 000
Volkswagen Passat 1.9 TDI 1997 400 000
Volkswagen Sharan 2.0i 1997 400 000

Pramen: AAA Auto Praha, MF DNES


Autor:




Nejčtenější

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Veteránský závod Pražská noblesa
OBRAZEM: Pražská noblesa je závod, kde nevyhrává nejrychlejší

Rekordních 144 historických automobilů a motocyklů soutěžilo o uplynulém víkendu v pražské Jeremenkově ulici v závodě v pravidelnosti do vrchu. Na trať směly...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.