Diskuze
Na vlastní oči: Crashtesty škodovek
UVNITŘ: VIDEO
Děkujeme za pochopení.
jafis
Crashtest
Jo, jeden crash test jsem si absolvoval osobně minulé úterý s mou rok starou Oktavěnkou. Ano, musím o ni mluvit tak pěkně. Dostal jsem čelní, zhruba 30% náraz na přední levou část řidiče. Já ve snaze zabránění střetu s idiotem který se náhle rozhodl předjíždět kolonu jsem už brzdil asi na 30Km on asi 100Km?.Já připoután, airbagy aktivovány, které mi mimochodem zlomily palec a zle pohmoždily ruce. Ale žiju, chodím a mimo ruce v poho. Takže díky Oktávko. Idiotův Renault a řidič dopadli mnohem hůř.
Lukeluk
Re: Crashtest
ale vypadal jsi s těmi zafáčovanými rukami krásně. Jó, kdyby jsi měl Subaru ....
Thyronx
Crash Testy v USA.
Dela je NHTSA, zhruba pri stejne rychlosti (64km/hod) tedy 40 mil/hod. To je tak nizka rychlost ze z auta vylezu zabouchnu za sebou dvere a pokracuju pesky. Tedy s autem pro dospele. Mala a lehka auticka to maji horsi. Myslim ze se osazenstvo vozu naklada rovnou do supliku. Mel jsem radu nehod kdyz jsem chytil treba poradnou louzi, nebo na naledi, ale k bouli ani modrine jsem pri nich neprisel. Zakladni zakony fyziky rikaji: Male lehke auto neni a nemuze byt bezpecne. Kupuji Fordyod Bronca II (ktere se obratilo na bok snadno a rychle, Ford Explorer byl lepsi, Ford Escape je male SUV, a mam pohon na vsechny 4, Mel jsem Escorta. To bylo hrozne. Ford Fusion z Mexika neni spatny. Ale 5 hvezd ma treba i Ford Fivehundred, Freestyle, i jine.
payos
Re: Crash Testy v USA.
jestli si myslis, ze pri 40mil/hod vystoupis z auta a jdes pesky, tak to tu fyziku asi moc dobre neovladas
Dandy02
LAIKu
Zajímá mě tvůj názor na bezpečnost Porsche Cayenne. Moc testů jsem zatím neviděl a chtěl bych informace. Dík
bukin
Re: LAIKu
nezávislé relevantní informace o bezpečnosti aut najdeš jedině na stránkách euroNCAP. Bohužel Porsche Cayenne tam (myslím si) není. Pak ještě možná americký úřad pro bezpečnost v dopravě nebo jak se to jmenuje, ten také dělá nezávislé crash testy. Teoreticky by tam to Porsche mohlo být.
exe
Testy
Nemá někdo odkaz na testy, kde se testuje bezpečnost řidiče, který by za volantem nespal? Popř. kde by se testovala bezpečnost při srážce s chodcem, pozemšťanem a ne UFOunem, který padá z nebe doprostřed kapoty?
Kdo má cca více než 185 cm a vidí z roomstera doleva (na křižovatce)?
John
Re: Testy
"Popř. kde by se testovala bezpečnost při srážce s chodcem, pozemšťanem a ne UFOunem, který padá z nebe doprostřed kapoty?"
Nejspis proto ze kdyz mas celni naraz, tak ti to podtrhne nohy a ksichtem letis na kapotu. Horsi je to u vyssich terenaku, nejlepe s trubkou vpredu, ktere te naberou primo na hrudnik...
Oveckin
Je to o penězích
Záleží na tom kdo do crashtestu naloží více peněz. Proč myslíte ,že má Renault všechny typy aut za bůra. Protože dotoho nasypal nejvíce peněz. To ještě neznamená , že má nejbezpečnější auta na trhu...
laik
Re: Je to o penězích
Hochu,hochu,nejprve se dovzdělej v konstrukci automobilů,přihoď k tomu mechaniku,vlastnosti materiálů atd.a potom piš svá moudra.Ono je to trošku složitější. Pravdu máš potud,že Renault,ale i jiní dávají naprosto neuvěřitelné peníze do vývoje bezp.prvků konstrukcí a ty pak aplikují do sériové výroby.Tento test je už jen ta třešnička...jinak,každý výrobce má své interní testy a ty jsou velmi často citelně náročnější. No nic,postuduj a pak piš.Celé je to drobet složitější. Abys nám něco nepsal o marketinkové masáži a tak.To by byla ku*evsky drahá reklama,to mi věř.Cosi o tom vím...Dobrou...
Děsběs
Poněkud stupidně psaný zákon...
Z uvedeného článku vyplývá, že největší nebezpečí pro ostatní představuje nepřipoutaný spolujezdec na zadním sedadle. Ptám se tedy, proč existuje spousta výjimek, podle nichž se nemusí poutat např. zdravotně postižený, který sle musí mít u sebe jakési lékařské potvrzení. K čemu mu to potvrzení bude, až při čelním nárazu zabije nejen sebe, ale i lidi před sebou? Logicky vzato by takový člověk vůbec neměl být přepravován v autě! Ale hlavně, že je za nepřipoutání pokutován a bodován např. řidič, který tím neohrožuje nikoho jiného, jen sám sebe...
Jméno:
Re: Poněkud stupidně psaný zákon...
"Ale hlavně, že je za nepřipoutání pokutován a bodován např. řidič, který tím neohrožuje nikoho jiného, jen sám sebe..."
Pokutu by uz dnes mel dostat kdokoli, kdo jede nepripoutan na sedadle vybavenem pasy (- vyjimky). Tedy nejen ridic. A to ze ridic nikoho neohrozuje tim ze se nepripouta, je na prvni pohled pravda, na druhou stranu ale kdyz diky pasum prezije, tak muze dal platit dane - takze se statu oplati ...
Čech
škoda je pro socky!
Knedlíci to asi testujou nějak blbě Existuje dneska kromě škody ještě nějaká automobilka, která nemá v nabídce žádné pětihvězdičkové auto? Jo, vlastně ještě Dacia
Škoda je pro socky! Tak to bylo, tak to je a tak to bude!
Hih
Re: škoda je pro socky!
Hmm.. a ty ses vul.
Honza
A PRÁVĚ AUTA Zn.ŠKODA JSOU DLE STUDIE EU NEJDRAŽŠÍ V ČR !
je to tak Škodovky jsou dle nejnovější studie EU komise z 1.5.2006 nejdražší v Česku: Octavia je na 1.místě v EU nejdražší v česku, Fabie je na 5. místě. Braníme se koupí jinde - nalezeno na WEBU SEZNAM pod sekcí KATALOG , AUTO-MOTO / NE BAZARY!!!/ a pak pod sekcí ON-LINE PRODEJCI AUTO-MOTO A PŘÍSLUŠENSTVÍ. Stojí za to se podívat mnohdy slevy i statisíce korun - VOLVO XC-90 až 260.000Kč pod českou cenou,extrém je Toyota Landcruiser 1004,2TD kde nové auto do výroby vyjde o cca 650000 méně než v ČR při stejné Eurogaranci !! To jsme to v Česku s cenama dopracovali !!!
aladdinek
Re: A PRÁVĚ AUTA Zn.ŠKODA JSOU DLE STUDIE EU NEJDRAŽŠÍ V ČR !
Mě to zase tak logické nepřipadá. Když něčeho prodám 8x tolik tak si mohu dovolit mít nižší cenu...
Nás je pořád jen 10 mil., až nás bude 100 mil. tak taky budeme mít nižší ceny...
kolomaz
Proč 64 km
V obci 50 a na dálnici 130, to je rychlost, jak se dnes jezdí minimálně!! Váš test ve 130 by dopadl tak, jak to u nehod ve skutečnosti vypadá-smrt!! Budíte falešný dojem, ze auta jsou dnes bezpečná!!
Chunky70
Re: Proč 64 km
nechápu... doufám, že jezdíš na kole a jen po cyklistických stezkách
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej rodinného domu 142 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 975 000 Kč