Diskuze
Rychlonabíječka naplní baterie na 200 km za osm minut, k vidění je v Brně
Děkujeme za pochopení.
J62a67r81o69m54i24r 21H88o77b19l60i39k
Aby se u rychlo nabíječek dobíjelo jen na dojezd někam, tak by elektřina z těchto nabíječek musela být významně dražší než z normální sítě. A pak by tam třeba ani nikdo nedobíjel.
J71a53r57o34m39i83r 18H63o59b28l36i64k
Jedna věc je technická možnost takhle rychle auto nabít, druhá věc je praktická - mít vedle "pumpy" menší elektrárnu (nejlépe na uhlí) jen pro dobíjení. Takže jsme opět zpátky na hodinových dobíjecích dobách, protože chybí zdroje elektřiny v daném místě a nějaký kablík 5x2,5mm2 navíc to opravdu nepořeší.
M90i25c27h64a84l 60K36o18l59á25ř
Když to takhle bude člověk obden dobíjet, tak jsem zvědav, jak se to podepíše na životnosti baterie.
P95e40t90r 34K94o29h90o80u55t19e84k
Paráda tak 2 auta a trafostanice 1000 kVA, v běžné distribuci trafa 630 kVA - nelze použít. A ty benzínové pumpy mají běžně trafa 100 kVA a kapacita linek 22 kV není nafukovací, nabíječky např. pro 10 aut a je po volné kapacitě. Jó asi se bude asi ta elektřina tahat nějak vzduchem a nebo jsme zpátky u hodinových čekacích dob.
M74i38l42o36s64l32a80v 79D98o20u43b40r26a78v39a
hm, 1000A a 700kw na stojan, to se vedení zahřeje...
J96a56n 14D27a81ň51k78o
Co to je za hlod, že 200km obvykle stačí? Jezdil jsem jeden čas na otočku na jednání do 800km vzdáleného města. Za 24h natočeno 1600km a nějakých pět hodin na schůzce. Vůbec si to nedokážu představit s elektromobilem....
M55a57r27e42k 15H88r87u71b78y
Predstavit snadno, jen by to nebylo za 24 hodin, ale za tyden
V71í27t 79K25o85u83b38a
A teď už jen natáhnout ty sloupy VVN podél dálnic a u každé pumpy stavět trafostanice, posilovat vedení. Až bude 10% elektromobilů, tak jen na dálnici D1 mezi Prahou a Brnem bude v každém směru potřeba každý den nabít cca 5000 elektroaut. Při udaných 8-mi minutách a nerovnoměrném rozložení potřeby budete rychlonabíjecích stojanů potřebovat minimálně 100, spíše 150 ks. K tomu aplikaci, která vám to dopředu naplánuje a zarezervuje, protože příjezd ke stojanu se třemi čekajícími vozidly je 40 minut zpoždění a směšné dojezdy okolo 250km Vám nedovolí se přesunout o 20km dále.
M38a54r37e60k 15H61r98u74b54y
Takhle si krasnou ideologii kazit nejakymi prizemnimi vypocty - s humanitnim vzdelanim by se vam to nestalo
P65e32t44r 76B38á36č42a
Ja natankuju na 600km na benzince za dve minuty a taky nemachruju elektroposuci.
Z94b81y84n18ě31k 27V91y91d36r41a
Ta doba elektroaut je asi nevyhnutelna, co?
P70e23t45r 63B52á22č28a
ale je, oni z toho vystrizlivi blazni
stejne jako vystrizliveli z doktoru a vedatoru z Afriky
J83a88n 36V23á28c50l94a27v67í59k
Krom pochopitelného PR vyznění je celkem osvěžující číst na iDnes zmínku o elektromobilech od někoho z oboru. Přeci jen články, kde autoři předpokládají, že na ulicích budou stát 350 kW nabíječky a z toho vymýšlí katastrofické scénáře asi nejsou úplně to nejlepší z české novinařiny...
Na druhou stranu soudě podle komentářů podobný článek nevyvolá zdaleka takový počet zobrazení reklamy jako nářky, že kvůli elektromobilům hrozí zánik civilizace.
P33e65t37r 12B43á89č47a
skoda, ze uz tak neni osvezujici diskuze a blaboly elektrohujeru
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...