Diskuze
Nadšenci vyrobili znovu závodní motor legendární Tatry 603
Děkujeme za pochopení.
Lvy
Ejektorový motor
To je oč tu běží, ale čtenář se nedozví lautr nic o něm, ach jo. Dneska jde těm mladým fakt asi jen o ten rachot, ale ne o věc...
M.Tauchman
Re: Ejektorový motor
Taky jsem mladý, rachot mne nezajímá, ale o motoru bych si rád něco přečetl. Kdyby byl nějaký pěkný článek, hned bych ho zkoukl
vodka s džusem
ty ve, to je kára!
důstojná, majestátní limuzína s nabušeným motorem a ještě k tomu česká! chci!
FastDriver
Detaily
Mohl by autor doplnit nějaké technické detaily o motoru a autě? Omáčky je už dost.
Jarda603
Re: Detaily
Tatra 603 B5 je závodní vůz z roku 1967, který se mj. zúčastnil 84 hodinového vytrvalostního závodu na Nurburgringu a se kterým se v současnosti Tatra 603 team účastní závodů historických vozidel doma i v zahraničí.
Technické informace i fotky jsou k dispozici na http://www.tatra603team.cz
Nově zkoušený - ejektorový motor využívá k chlazení podtlaku vzduchu vytvořeného upraveným výfukovým potrubím. Tento sytém nahražuje dva původní ventilátory a tím šetří výkon asi 20hp. V současné době má motro výkon cca 180hp.
Systém úspěšně používaly už tatrovácké závodní monoposty v padesátých létech a objevil se i na několika závodních šestsetrojkách v roce 1966 a 67.
Jarda
von Kleist
Re: My chceme video se zvukem....
http://www.ct24.cz/vysilani/2010/08/20/210411016000820-16:00-odpoledni-udalosti/
cas zaznamu cca 17:08 (m:s), cas skutecny 16:17 (h:m)
Chudým bral ,bohatým dával
chtělo by to video s tím zvukem a ukázat jak to Hauglandovi
jezdí
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...