Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Test padělaných kapot na škodovku: jsou měkčí, nepasují a reznou

S více či méně zdařilou napodobeninou se setkal každý. Ať už šlo o padělek značkového trička, bot, hodinek či šperků. Méně se ví, že k nejvíce padělaným patří automobilové součástky. Dokazuje to i aktuální test výzkumníků z ČVUT, kteří se zaměřili na neoriginální kapoty pro škodovky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

"Je tedy věcí morální volby, zda na sebe toto riziko chcete vzít." - a právní riziko? Může chodec žalovat majitele auta po srážce, že díky neznačkovým dílům došlo k větší újmě na zdraví?

0 0
možnosti
PM

Na trhu je také poměrně pestrá nabídka jiných značek, co nereznou.

0 0
možnosti
MG

M42a88r62e46k 47G56a91j50d90a

24. 4. 2018 23:33

Lepší koupit padělek, jak kradene díly.

0 0
možnosti
DH

Kdo platil ten test ve výzkumáku ? Nebyla to náhodou Škodovka ?;-) Koroze je to poslední. Stačí pečlivě vystříkat vše nějakým tekutým sajrajtem a kapota auto přežije. Pravidelně vystříkávané prahy vydrželi otci na staré Škodovce 27 let....Kapota je proti prahům brnkačka.

2 4
možnosti

No a v tom to právě je - škodovka byla shnilá na papír po pár zimách, tu chybějící vrstvu pozinku prostě nahradite nejde.

1 0
možnosti
DF

D95a24v84i61d 90F45o54r97t

24. 4. 2018 13:58

A neni to u skodovky jedno? Stejne nove vydrzi jen par let... :D

0 0
možnosti
Foto

A třeba takový Renault/Kia/Ford - ty vydrží nové třeba 10 let ;-D

1 1
možnosti
MJ

Značkový servis není zárukou ničeho a už vůbec ne kvalitních značkových dílů. Mě třeba před časem ve značkovém servise Subaru místo kvalitní značky vzduchového filtru sprostě flákli snad ten největší šunt v dílech Starline, ale cena byla samozřejmě jako za značku a na fakturu dali pouze kód filtru. Od té doby měním vše sám a když, tak pouze ověřený neznačkový servis.

1 0
možnosti

Já mám obecně až na jednu výjimku špatné zkušenosti se všemi servisy. Pouze v jednom se skutečně snažili mi pomoci a poskytovali službu. Ostatní byly odrbávky přirážející si 100 % na dílech a ještě zpravidla nevyměnili vše požadované nebo u rozvodů nevyměnili kladky apod.

2 0
možnosti

Nejlepší jsou servisy hrazené nebo přispívané výrobcem (ať už různé garančky, svolávačky, kulance, programy pro starší auta atd), tam naopak servis pracuje na 110% protože to pak fakturuje výrobci a ne zákazníkovi :-)

Jinak marže na dílech není nic divného, zaléží na konkrétním případu, u rozvodů je problém zpravidla ten že servisní plán stanovený výrobcem většinou nepředepisuje pokaždé výmněnu všech komponent (napínáky, kladky, řemen řetěz atd), takže chyba není ani tak u servisů jako spíš v tom plánu.

0 0
možnosti
PF

P69e34t84r 29F51i61a56l17a

24. 4. 2018 12:00

Určitě máte pravdu, problém vidím v tom, že se ne každý vyzná a díl dokáže posoudit. Osobně mám špatnou zkušenost z velké opravy autorizovaného servisu a dobrou s neorig. díly, ale je to hodně o štěstí.

0 0
možnosti
AJ

No kdyby jste viděli jak vyrábíme v prvovýrobě :-D Nebo co za šunt dnes vyrobí Fiat v Turecku s použitím dílů z levných montoven celého světa, nějaká druhovýroba to už podělat nemůže :-D

4 1
možnosti

Fiat už je druhovýroba ;-D;-D

8 1
možnosti

Pokud člověk tenhle šmejd vyloženě chce, v pořádku, ať mu to shnije třeba za rok. Hlavně když jednorázově ušetřil pár korun.

Pokud chce ale normální díl, ale tenhle šmejd mu tam dá servis, tak bych za to klidně bral živnosťáky

13 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...