Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Řidič je na nákladním autě nejdražší díl. Kdo ho nahradí robotem, vyhrál

Výrobcům samořiditelných vozů bude podle ředitele automobilky Tatra Radka Strouhala patřit trh s nákladními auty. U nákladního auta je totiž podle něj nejnebezpečnější částí řidič, který zároveň spotřebuje až třetinu nákladů na jeden vůz.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Haha,už vidím jak robot řeší Umlaitungy,dohaduje se na nakládkce na kterou rampu najet,že musí čekat ,neboť ještě není vyrobeno,kutrování nákladu....asi jako představa v 50 letech,že v roce 2000 budeme cestovat vzdušnou dopravou po městech ;-D

0 1
možnosti
MH

M11a46r51e93k 59H76r92u61b42y

5. 11. 2018 15:20

Na zacatek a konec trasy se ridic hodi, mezitim je tam prakticky zbytecne.

1 0
možnosti
PB

P98e21t56r 98B33á69č87a

1. 11. 2018 18:01

To jsou tak ubohy kecy zas.

Uz se me tyhle masirujici clanky o elektromobilite a autonomnim rizeni hnusi.

1 5
možnosti
JS

Báčo, na EU, která za tohle všechno může, jsi zapomněl! ;-D

2 0
možnosti
MH

M46a66r95e28k 54H38r11u62b25y

1. 11. 2018 15:40

Kamiony by mohly jezdi autonomne po dalnicich a ridic by nastoupil az pred cilovym mestem, aby dovezl naklad na presne misto urceni. Tohle je technicky resitelne uz dnes, otazkou je jen legislativa.

(a taky by ubylo praseni kamionu a predjizdeni v kopcich:-P)

2 0
možnosti
JK

J10a96n 30K40o49m91r10s89k31a

1. 11. 2018 14:26

Jakmile bude určité % autonomních robotů vykonávat práci za lidi a místo lidí změní se výběr daní.

Sociální systém je totiž pro lidi a lidi potřebují peníze aby uspokojili své touhy a tužby. vč. základních potřeb.

Taktéž díky jisté znuděnosti budou vznikat konflikty, možná i občanské války.

Takže jak se říká o ohni, že je dobrý sluha a špatný pán, toto může platit i o robotovi.

1 1
možnosti
JF

Spíše by se výrobci měli zaměřit na kvalitu a spolehlivost svých vozů.

Doteď nefunguje ani automatizovaný provoz na železnici, kde je vše "nalajnováno" a nesrovnatelně jednodušší než provoz silničních vozidel a všechny nástrahy s ním souvisejícící.

Chápu, že v podle filmů z 80. let již létáme k blízkým hvězdám kde těžíme suroviny a obýváme Mars......

2 0
možnosti
Foto

Tam ta cena řidiče není třetina, ale jen zanedbatelná setina.

1 0
možnosti
Foto

Problém nedostatku lidí je pouze jeden a to otevřené hranice dokořán, zavřete je a bude tu lidí dost.

0 0
možnosti
Foto

To už tu bylo cca 30 let zpět. A nebylo to nic moc.

3 0
možnosti
PD

P15e43t41r 40D90v64o14r54a27k

1. 11. 2018 11:12

Dneska mají kamiony docela často adaptivní tempomat a předcházeč srážce. Jenomže celý systém počítá s jednoduchou rovnicí, kdy na základě součinitele tření předpokládá, že z plné rychlosti zastaví na 50m. Chybí tam proměná součinitele tření pro mokrou vozovku, sníh a náledí. Rv

0 0
možnosti
Foto

Drobnost k doladění.

1 0
možnosti
LP

Přečtěte si 40 let staré noviny. Na Měsíci už měla být města a trvalé osídlení na Marsu základny , v každé garáži auto co umí létat a na oběd výborné Amarouny.

Místo toho ČD používají 30 let staré soupravy a D1 je 10 roků jedno staveniště.

4 0
možnosti
JS

nj ale za předpokladu že bude hen ten komunismus a hen ty Potěmkinovi vesnice! Restaurace kapitalismu bylo několik kroků zpět. To je přece každému soudruhovi jasné!

0 0
možnosti
MJ

Pro ty, co mluví o tom, že nebude nezaměstnaných, ale že se překvalifikují jako v minulosti doporučuji shlédnout toto video (jdou tam zapnout i české titulky) o tom, že současná technologická revoluce je trošku jiná a problém co s lidmi a jak je zaměstnat bude větší než se na první pohled zdá.:-P

https://www.youtube.com/watch?v=WSKi8HfcxEk

Mimochodem kanál Kurzgesagt je výborná záležitost, kde jsou zajímavá témata vysvětlena velmi "lidově" tak, že to pochopí i 10 leté děti a případně podobně smýšlející dospělí. ;-)

0 0
možnosti
PS

Problém je hlavně v lidech - spotřebitelých....musíme mít všechno hned a okamžitě jinak je zle a človíček je nervní. Tak se kupují věci, které nejlépe se vyrobili na druhém konci světa. Pak s tím související obchody a továrny. Musí mít zboží, kde jedna blbá lampička se skládá od x různých dodavatelů a opět z dílů, nejlépe z druhého konce světa...a chraň bůh někoho, když by chtěl něco držet skladem. Tohle je nemoc lidí. Mít všechno a při tom zásoby nedělat. Je opravdu potřeba válka, aby si lidé uvědomili, že je špatné, žít tímhle stylem a že to žene všechny do problémů díky tím likvidující ekologii. Za války by nic takového nebylo a lidi by ještě moc rádi žili z toho co mají lokálně doma. Jednoduše se tomu říká střídmost.

Jinak pro rejpaly..ano i já používám zboží z jiných částí světa...ale když si ho chci koupit, tak buĎ jen tam kde to mají skladem...pokud je e-shop, který jen vyčůraně přeprodává zboží od někoho jiného, tak tam opravdu neberu....a pak nemusím mít vše do druhého dne..jestli něco přijde za týden nebo za 14 dní je jedno.

2 2
možnosti
TL

Přesně. Včera večer jsem si objednal nový telefon a vůbec nechápu, proč už ho nemám v ruce :( :D

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!