Diskuze
Auto je drahý špás. Bezproblémová Octavie TDI stojí osm tisíc měsíčně
Děkujeme za pochopení.
P36a54v34e62l 48K75r71e63u81z49i17g42e69r
A přesně z důvodů uvedených v prvním odstavci bude moje příští auto nějaký youngtimer, kterému hodnota naopak v čase stoupne, nebo minimálně zůstane stejná.
V19i79t 86C92h60a52l72u73p28a
Tak pravidelnou výměnu oleje může ignorovat jen šílenec, ale např. na servis klimatizace se můžu vy***t a uto mi kvůli tomu jezdit nepřestane....Podobně asi jako když se mi porouchá autorádio...
P66e65t12r 20B81u83r28d10a
Když si vezmu, že servis klimy mi "skoro soused" udělá za 300 (kontrolu tlaku a dolití) i s dokladem a ve značkovém skoro za 3.000, tak nevím, co v tom značkovém dělají navíc. Když netěsnila, odmítl dolít - našel jsem díru, jiný soused za 200 zavařil (hliník).
Je pravda, že se nebojím půl auta rozebrat sám, ale mám cca 10leté.
Na oleji se výměnou svépomocí mnoho neušetří, ale v autoškole nás to učili. Vracím do sběru nebezpečného odpadu.
P80e11t44r 91S66z40t97e92m52o24n
Je to o nahode a poctivosti prodavajiciho.
Pred peti lety jsem koupil v bazaru land rover freelander 2.0d rv.1998 za 150,000
jezdim s nim denne do prace a jeste nikdy nemel zavadu....podotykam,ze menim olej dvakrat za rok.
Pro mne je tento clanek nesmysl
P11e52t72r 10K94u37n14e28š
no vidis. to jsi dobrej. nasel jsi diru na trhu a slusne si ji zaplacl. je to o umu, stesti a chopeni se prilezitosti. je ti prano. smula je, ze na jednoho takto prorazivsiho jako ty, je tu treba 100 dalsich, kterym jejich zamer nevysel. ti pak chodi treba do tovaren nebo kamkoliv jinam do zamestnani, vydelavaji neco okolo ceskeho prumeru a na auto proste setrit musi. a trva to.
K68a89m44i23l 61P15o96p17u86l67e
Když se auto vrací, v jakém musí být stavu? U běžného operativního leasingu jsou dost přísné podmínky. Netolerují se téměř žádné kosmetické vady na karoserii, odřeninky, Tesco lišej a pod. Takže toto je třeba připočítat k nákladům.
J59o37s93e86f 44B81r68o16ž96k76a
Kosmetické vady, včetně toho Tesco lišeje se dají před vrácením odstranit v autorizovaném servisu. Mnohdy ve větším to platí pojišťovna z havarijního pojištění. Problémem ale zůstává, když si to auto z toho operativního leasingu odkoupí další, byť soukromník a za čas po parkování venku kouká, jak mu to auto pomalu začíná měnit odstíny laku.
P51e48t88r 98Š17t37ě71p
Mohl bych poprosit k tomuto PR clanku i info od zastupce Skodovky, co se stane, pokud s pronajatym autem prekrocim 20.000 km/rok?
J30a55n 66F70r74o16l63í25k
Podle ceníku platíte za každý ujetý km navíc 1,50 kč a to se vyplatí, zvláště když si hradíte pochopitelně PHM.
M38a64r67t49i38n 93P59o53s39p42í25š30i23l
pan pečlivý majitel by se musel trochu krotit neb:
Škoda ve spolupráci s leasingovou firmou ŠkoFIN nabídne dvouletý operativní leasing bez akontace s maximálním nájezdem 40 tisíc kilometrů.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/operativni-leasing-skoda-0h2-/automoto.aspx?c=A140603_135747_automoto_fdv
a on jezdí 25 tis/rok. Takže nabídka škodovky je mu k ničemu a pokud by se to přepočítalo na kilometry tak bude rozdíl větší ve prospěch vlastního auta. Měli v článku simulovat pečlivého majitele který tolik nejezdí.
J18. 90L41o87v39í36š75e29k
Žeby ten článok bol reklama na požičovňu aut?
J84a30n 40F71r16o26l10í66k
Počítal jsem to pro Citigo. Měsíční nájem bez servisu je 4500. Za dva roky zaplatím 108 tis. Za čtyři tedy 216 tis. Když si ho koupím tak v "holobytu" stojí pětidveřák 197 tis. a ty 4 roky bude jistě jezdit bez problémů.
F68r81a91n94t58i66š91e16k 57M22o63s34s
No, ale když připočtete pojištění, opravy, servis a pneumatiky, tak jste o pár desítek tisíc výše.
P82a44v79e86l 94O37d30r61a25z94i28l
No to je počítání, že by se jeden orosil. A co je to za auto, který při 150tkm potřebuje rozvody, tlumiče, brzdy?
L96u32k43á56š 93O88m51á11č74k40a
Rozvody, tlumiče i brzdy jsou u aut doživotní. Není třeba je měnit.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Prodej rodinného domu, Bělá
Bělá, okres Opava
4 750 000 Kč