Diskuze
Auto je drahý špás. Bezproblémová Octavie TDI stojí osm tisíc měsíčně
Děkujeme za pochopení.
P24a83v29e96l 30K36r68e25u42z40i20g56e44r
A přesně z důvodů uvedených v prvním odstavci bude moje příští auto nějaký youngtimer, kterému hodnota naopak v čase stoupne, nebo minimálně zůstane stejná.
V83i26t 32C54h65a34l71u97p59a
Tak pravidelnou výměnu oleje může ignorovat jen šílenec, ale např. na servis klimatizace se můžu vy***t a uto mi kvůli tomu jezdit nepřestane....Podobně asi jako když se mi porouchá autorádio...
P15e56t39r 25B85u90r67d61a
Když si vezmu, že servis klimy mi "skoro soused" udělá za 300 (kontrolu tlaku a dolití) i s dokladem a ve značkovém skoro za 3.000, tak nevím, co v tom značkovém dělají navíc. Když netěsnila, odmítl dolít - našel jsem díru, jiný soused za 200 zavařil (hliník).
Je pravda, že se nebojím půl auta rozebrat sám, ale mám cca 10leté.
Na oleji se výměnou svépomocí mnoho neušetří, ale v autoškole nás to učili. Vracím do sběru nebezpečného odpadu.
P80e60t31r 83S26z51t22e83m98o60n
Je to o nahode a poctivosti prodavajiciho.
Pred peti lety jsem koupil v bazaru land rover freelander 2.0d rv.1998 za 150,000
jezdim s nim denne do prace a jeste nikdy nemel zavadu....podotykam,ze menim olej dvakrat za rok.
Pro mne je tento clanek nesmysl
P19e78t38r 98K24u41n62e71š
no vidis. to jsi dobrej. nasel jsi diru na trhu a slusne si ji zaplacl. je to o umu, stesti a chopeni se prilezitosti. je ti prano. smula je, ze na jednoho takto prorazivsiho jako ty, je tu treba 100 dalsich, kterym jejich zamer nevysel. ti pak chodi treba do tovaren nebo kamkoliv jinam do zamestnani, vydelavaji neco okolo ceskeho prumeru a na auto proste setrit musi. a trva to.
K49a51m13i58l 39P62o68p64u78l72e
Když se auto vrací, v jakém musí být stavu? U běžného operativního leasingu jsou dost přísné podmínky. Netolerují se téměř žádné kosmetické vady na karoserii, odřeninky, Tesco lišej a pod. Takže toto je třeba připočítat k nákladům.
J66o14s50e77f 57B80r58o58ž34k60a
Kosmetické vady, včetně toho Tesco lišeje se dají před vrácením odstranit v autorizovaném servisu. Mnohdy ve větším to platí pojišťovna z havarijního pojištění. Problémem ale zůstává, když si to auto z toho operativního leasingu odkoupí další, byť soukromník a za čas po parkování venku kouká, jak mu to auto pomalu začíná měnit odstíny laku.
P67e73t19r 69Š66t73ě61p
Mohl bych poprosit k tomuto PR clanku i info od zastupce Skodovky, co se stane, pokud s pronajatym autem prekrocim 20.000 km/rok?
J28a30n 16F41r97o62l23í51k
Podle ceníku platíte za každý ujetý km navíc 1,50 kč a to se vyplatí, zvláště když si hradíte pochopitelně PHM.
M25a57r31t30i68n 24P61o71s49p26í93š19i41l
pan pečlivý majitel by se musel trochu krotit neb:
Škoda ve spolupráci s leasingovou firmou ŠkoFIN nabídne dvouletý operativní leasing bez akontace s maximálním nájezdem 40 tisíc kilometrů.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/operativni-leasing-skoda-0h2-/automoto.aspx?c=A140603_135747_automoto_fdv
a on jezdí 25 tis/rok. Takže nabídka škodovky je mu k ničemu a pokud by se to přepočítalo na kilometry tak bude rozdíl větší ve prospěch vlastního auta. Měli v článku simulovat pečlivého majitele který tolik nejezdí.
J31. 57L49o65v16í11š14e74k
Žeby ten článok bol reklama na požičovňu aut?
J68a51n 36F36r42o32l37í37k
Počítal jsem to pro Citigo. Měsíční nájem bez servisu je 4500. Za dva roky zaplatím 108 tis. Za čtyři tedy 216 tis. Když si ho koupím tak v "holobytu" stojí pětidveřák 197 tis. a ty 4 roky bude jistě jezdit bez problémů.
F64r46a15n12t69i52š71e63k 30M96o71s66s
No, ale když připočtete pojištění, opravy, servis a pneumatiky, tak jste o pár desítek tisíc výše.
P90a61v19e75l 82O24d38r64a67z73i27l
No to je počítání, že by se jeden orosil. A co je to za auto, který při 150tkm potřebuje rozvody, tlumiče, brzdy?
L98u18k57á52š 81O15m88á35č21k37a
Rozvody, tlumiče i brzdy jsou u aut doživotní. Není třeba je měnit.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...