Diskuze
Cayenne hublo, aby nabralo výztuhy. 55 kg železa chrání přední roh
Děkujeme za pochopení.
P83e23t43r 77H18o95r52á16k
A už spravili emise, aby to mohli ve Švýcarsku vůbec registrovat?
J27i23r12i 95G17a55z86d20a
cayenne je porad jedno z nejosklivejsich aut...nevim, ze s tou zabou neco neudelaji. pritom macan vypada velmi slusne
O38t20a95k28a85r 22F83u70k52a
že TY řekneš, že je něco "jedno z nejošklivějších", z toho ještě zdaleka nedělá "něco z nejošklivějších".
T70o96m62á26š 73Z25e59m52a21n
Volvo dělá kdo ví co není, když tohle umí o trochu dřív než ostatní, ale všimli jste si kreštestu Jeepu Wrangler? Ten umí to samé co volvo a stačí mu k tomu přední nárazník ("hi-tech" obyčejná traverza) který se při nárazu ohne do šikma a odsune auto do strany, takže nedojde k tupému nárazu?
p.s. vyztužuje se jen roh u řidiči, protože roh u spolujezdce obvykle ránu od protijedoucího auta s malým přesahem nedostává.
K19a20r13e39l 88K87ř24i97v62á72n48e33k
Chápu to spravne, ze upravili jenom roh u řidiče, protože u spolujezdce se nedělají crash testy? :D
P61e33t58r 42S36p83á68l34e38n71k38a
Ano. Je to stejné jako měření emisí - vyjde to pouze při testu. Někteří tomu říkají podvod...
K72r35y47š98t88o89f 53M96a51l53o94c46h
Crashtesty jsou v podstatě zbytečné, pokud budou probíhat stejným způsobem. Pokud se bude testovat pouze jeden roh, bude vyztužený pouze tento roh, takže stačí narazit trošku jinak, a bezpečnost jde v tu chvíli do kopru...
V76l17a98d31i18s14l87a58v 21B31u29r19y72š14e82k
však jak bys byl rád, kdybys zrovna v tom rohu seděl, vývoj prostě jde postupně, není všechno hned, já neměl nejdřív v autě žádnej airbag, ve stovce škodovce, první jsem měl až ve fiatu bravo, který jsem koupil nový v roce 1995, byl tam jeden, u řidiče, bylo to sobecké a Petr s Karlem to tehdy taky viděli jako podvod, vždycky jsem se smál ženě, že při nehodě ji přežiju, dnes mám nejmodernější SUV, které samo svítí, samo brzdí, čte značky a má možná 9, možná i víc airbagů, stejně tak se možná i ty dočkáš, vyztuženého dalšího rohu u auta, vývoj jde pomalu, ale jde, není všechno, někdy je taky nutná trpělivost, mimochodem, kolik už máš sám u svého auta vyztužených rohů?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...