Diskuze
Nárazníky při nehodě nepomůžou
Děkujeme za pochopení.
1
Je to bída
Taky už máme auto pouze s ozdobným nárazníkem, ale co můžeme dělat, když většina populace jsou primitivové, kteří slyší na reklamní heslo 'nárazník v barvě karosérie'. Já bych chtěl ocelový nárazník s masivní gumou v jakékoliv barvě. Nakonec i statistika hospodářství v novinách se tomu přizpůsobuje a vykazuje prodej a servis aut jako jednu kolonku. Ovšem první výdaje jsou pozitivní (inovace) druhé ztrátové.
Ach jo (bez laskavého svolení 1)
speleo
150,-
Vůbec nechápu, kde berou ty ceny. Mě kompletně celý nárazník (výztuha, držáky, krycí plast) vyšel na 150,-Kč. Pravda, mám Š120L ... proto bych jiný auto nechtěl
Caddy
alobal
Neni se cemu divit, kdyz se tady vyrabi auta z alobalu :) Americani vedi, proc maji sve sedmi- (nebo peti-; podle doby) milove narazniky...
natvrdlik
nárazníky
Moje stará má taky pěkný nárazniky,ale že by mě chránily proti nárazu tak to zas NÉÉÉÉÉ.Naráží mě totiž dost často
korčagin
Re: nárazníky
hele tak to sme na tom stejně, tak co je zkusit pustit proti sobě hezky nárazník na nárazník
Volodja
Další článek "mimo mísu"
Redaktorovi asi nikdo neřekl, že auta se dnes navrhují i s ohledem na možné ohrožení chodců při kolizi. Typická populárně-naučná hloupost
S redaktorem se nemohu znalostmi poměřovat, on ví všechno, já jsem v oboru motorových vozidel jen soudním znalcem
bullshit
Re: Další článek "mimo mísu"
ty seš hlavně velkej trouba ty znalče !!!
Buqi
Automobilky by mely zvetsit vyztuhy...
a proc by to proboha delaly? Auti si clovek koupit muze, ale nahradni dili uz musi....
Buqi
Re: Automobilky by mely zvetsit vyztuhy...
ach ten cestin :-( samozrejmne tam ma byt mekke i :-( stydim se...
AAAAA
tomuhle říkám nárazník
http://www.macrodynamix.com/zderzak.htm, proměna lineární kinetické energie na rotační kinetickou až to bude v škodovce tak to bude super
Martin
Jediné řešení...
vidím v tom, aby se sjednotily normy pro všechny výrobce. Tzn. nárazníky u všech vozů ve stejné výšce, změnit konstrukci závěsného zařízení (koule) tak, aby bylo vedeno pod nárazníkem někam dovnitř. Dále bych byl pro to, aby se nárazníky dělali s dvojitou konstrukcí: uvnitř pevná část pro tlumení nárazů a okolo měkká pro chodce. Materiál vnější části z nějakého odolného nebarveného plastu - pak nebudu mít psychycký problém s drobnými odřeninami, které mi nějaký chachar udělá na parkovišti. To samé by mělo platit pro boční lišty - u všech aut ve stajné výšce, přesně podle nárazníků. Auto je přece od toho, aby sloužilo (přinášelo užitek) a mělo by být přispůsobeno běžnému používání :-)
VL
Re: Jediné řešení...
Zajímavá myšlenka, jenom si představuji terénní auto - tím nemyslím naleštěné miláčky zbohatlíků, ale kupříkladu Land Rover Defender, který používá třeba lesní správa, na lesní cestě s nízoučkým nárazníkem jak u osobáku. Tam by se to pěkně hodilo.
Uznávám, že koule na zadním nárazníku může být problémem, ale nemít ji náhodou nasazenou, tak mi před dvěma lety jedna "řidička" rozmátila zadek u felicie. Najížděl jsem přes Zbraslav na Strakonickou, je tam stopka, zastavil jsem a hned potom rána, madam s BMW 7 do mě najela a ještě se rozčilovala, jak to, že jsem zastavil.
Killbilly
muhehe
mam na voze stare poctive chromy,jednou se o me z boku otrela felicie tak ze se mi cele auto fest rozhoupalo,vylezu ven a shledavam ze na voze neni ani miniaturni skrabanecek a to ani na tom tvrdem chromu,felina mela na boku paradni ryhu od svetel ke svetlum a celkem hlubokou.Smal sem se az sem se za bricho popadal :) jednou sem s tim neco lehounce natuk,ohly se je drzaky,ty sem vyklepal zpatky a ok.Neni nad chrom.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...