Diskuze
Neautorizovaných servisů přibývá díky blokové výjimce
Děkujeme za pochopení.
K70a20r41e29l 40N95o56v43o73t52n35y
Jezdil jsem s autem do autorizovaneho servisu a nebyl nikdy problem. Auto jsem postavil, nahlasil pocet km, pripadny dalsi problem a vecer si auto vyzvedl. Pak mi to prislo drahe, takze jsem zacal hledat dobry no name. Vyzkousel jsem 3. Vsude se me ptali, co vlastne s autem maji delat. Ja to nevim a vedet nechci, proste pocitac rekne inspekce, tak inspekce. Do roka jezdeni po no namech bylo auto v tahu. Odeslo turbo, prasknul rozvodak, nasypal jsem do toho strasne penize a stejne vysledkem byl nakup noveho auta. Ted jezdim vyhradne do autorizovaneho servisu, auto je v poradku, mam zaruku mobility a no name servis me nikdy vice neuvidi.
J79i82ř71í 89K11r35a53m66p61l
já to vidím jasně:
s autem v záruce do autorizovaného
s autem po záruce už jen neautorizovaný, ověřený servis
A34n45t27o11n43í94n 18S62e47b63e56r51a
Já jezdím už několik let se všemy auty k jednomu garážníkovi. Je pravda, že tak nové auta jako mu tam vozím moc často nevidí, ale vždy si poradí. A účtuje si jen 350 kč za hodinu práce. Úspora oproti autorizáku i několik tisíc třeba jen za výměnu brzd.
Záruku na opravy mám taky, a když se mi něco nelíbí, tak mi to doopraví zdarma. Takže autorizák se může jít klouzat.
R48o57m36a61n 81K10r55a72t34o40c69h70v18í35l
Oni i ty malé autoservisy nejsou levné!
Autorizované klidně i 1000 Kč za hodinu práce - to je šílené.
V34l29a97d14i75m77í25r 45F74i24b27i95g11e47r
Citroen má tuším 580 za hodinu, ale když ně nějaký problém tak tam jezdím a budete se divit je to tam cenově srovnatelné s noname. Potřeboval jsem vyměnit ložisko na předním kole díky dírám na silnici a propadlým kanálům kterým jsem se nestihl vyhnout. Ptal jsem se v několika servisech, zkoušel jsem neznačkové a kolik bude stát součástka. V Citroenu jsem dostal originální díl za cenu která byla nižší než mi nabídli v neznačkovém a doba práce byla daná podle servisního manuálu. Ptal jsem se v noname kolik bude stát práce a mechanik že prej neví podle toho jak mu to bude trvat, takže nebyli schopni říct přesnou cenu.
To co je složitější to si nechám udělat ale třeba výměnu oleje zvládnu sám s plně syntetickým olejem a filtrem to vyjde na necelých 800 v servisu si jen za blbej olej účtují 600 litr a to ho kupují po sudech.
Z79d35e87n77ě38k 43B23u63b48á53k
Kdo kupuje starší auto, měl by se podívat na toto: http://www.finparada.cz/1479-Pozor-na-predatory-v-autobazarech-Mega-poplatek-za-uver.aspx
V52o21j87t39ě93c74h 55V91o17p39a83ř42i49l
Vzhledem k tomu, co jsem slyšel o několika autorizovaných servisech - jak (ne)kvalitně tam dělají a jaké mají praktiky, dám auto raději do místního malého autoservisu v malém městě. Zatímco autorizovaný autoservis ve velkém městě sbírá zákazníky ze širokého okolí a má výhodu slova "autorizovaný", malý autoservis v Horní Dolní si nemůže dovolit dělat nekvalitně a podvádět, protože šíření informací mezi jeho zákazníky je mnohem masivnější a díky vzájemným známostem mnohem důvěryhodnější.
Byť je zde samozřejmě důležitá i otázka auta. Levnější auto v základu není problém dát do menšího, s lepším autem s tunou elektroniky se člověk autorizovanému servisu většinou úplně nevyhne.
J59a80n 72M33o21h61y47l63a
Tak maloměšťácký příspěvek jsem ani tady dlouho nepotkal.
J13i53n34d53ř14i81c91h 79Š91k50o69p80e53k
Ilustrační fotka
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...