Diskuze

Neautorizovaných servisů přibývá díky blokové výjimce

Podíl neautorizovaných servisů na opravárenském trhu v Česku se do příštího roku zvýší na 79 procent. Proti roku 2005 to znamená nárůst o 12 procentních bodů. Udává společnost Bosch.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jezdil jsem s autem do autorizovaneho servisu a nebyl nikdy problem. Auto jsem postavil, nahlasil pocet km, pripadny dalsi problem a vecer si auto vyzvedl. Pak mi to prislo drahe, takze jsem zacal hledat dobry no name. Vyzkousel jsem 3. Vsude se me ptali, co vlastne s autem maji delat. Ja to nevim a vedet nechci, proste pocitac rekne inspekce, tak inspekce. Do roka jezdeni po no namech bylo auto v tahu. Odeslo turbo, prasknul rozvodak, nasypal jsem do toho strasne penize a stejne vysledkem byl nakup noveho auta. Ted jezdim vyhradne do autorizovaneho servisu, auto je v poradku, mam zaruku mobility a no name servis me nikdy vice neuvidi.

0 0
možnosti

já to vidím jasně:

s autem v záruce do autorizovaného

s autem po záruce už jen neautorizovaný, ověřený servis

0 0
možnosti

Já jezdím už několik let se všemy auty k jednomu garážníkovi. Je pravda, že tak nové auta jako mu tam vozím moc často nevidí, ale vždy si poradí. A účtuje si jen 350 kč za hodinu práce. Úspora oproti autorizáku i několik tisíc třeba jen za výměnu brzd.

Záruku na opravy mám taky, a když se mi něco nelíbí, tak mi to doopraví zdarma. Takže autorizák se může jít klouzat. Rv

3 1
možnosti

Oni i ty malé autoservisy nejsou levné!

Autorizované klidně i 1000 Kč za hodinu práce - to je šílené.

1 1
možnosti

Citroen má tuším 580 za hodinu, ale když ně nějaký problém tak tam jezdím a budete se divit je to tam cenově srovnatelné s noname. Potřeboval jsem vyměnit ložisko na předním kole díky dírám na silnici a propadlým kanálům kterým jsem se nestihl vyhnout. Ptal jsem se v několika servisech, zkoušel jsem neznačkové a kolik bude stát součástka. V Citroenu jsem dostal originální díl za cenu která byla nižší než mi nabídli v neznačkovém a doba práce byla daná podle servisního manuálu. Ptal jsem se v noname kolik bude stát práce a mechanik že prej neví podle toho jak mu to bude trvat, takže nebyli schopni říct přesnou cenu.

To co je složitější to si nechám udělat ale třeba výměnu oleje zvládnu sám s plně syntetickým olejem a filtrem to vyjde na necelých 800 v servisu si jen za blbej olej účtují 600 litr a to ho kupují po sudech.

1 0
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu, co jsem slyšel o několika autorizovaných servisech - jak (ne)kvalitně tam dělají a jaké mají praktiky, dám auto raději do místního malého autoservisu v malém městě. Zatímco autorizovaný autoservis ve velkém městě sbírá zákazníky ze širokého okolí a má výhodu slova "autorizovaný", malý autoservis v Horní Dolní si nemůže dovolit dělat nekvalitně a podvádět, protože šíření informací mezi jeho zákazníky je mnohem masivnější a díky vzájemným známostem mnohem důvěryhodnější.

Byť je zde samozřejmě důležitá i otázka auta. Levnější auto v základu není problém dát do menšího, s lepším autem s tunou elektroniky se člověk autorizovanému servisu většinou úplně nevyhne.

14 1
možnosti

J36a17n 44M74o98h41y54l23a

19. 6. 2013 12:49

Tak maloměšťácký příspěvek jsem ani tady dlouho nepotkal.

0 15
možnosti

M15i81l28a39n 60K52r30á31l

19. 6. 2013 11:13

Co s ní je?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...