Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nejatraktivnější ženy jezdí kabrioletem

aktualizováno 
Žena, která je pro muže atraktivní, jezdí v kabrioletu a určitě neusedá za volant SUV. Vyplývá to z průzkumu, který si nechala udělat půjčovna vozů Europcar.

Skoro polovina mužů považuje za nejatraktivnější řidičky kabrioletů | foto: Profimedia.cz

Zástupci agentury Forsa získali odpovědi 1016 mužů a žen starších 18 let na otázku, v jakém autě se jim líbí zástupci opačného pohlaví.

Ukázalo se, že ženám velmi vadí komentáře směřující k jejich stylu jízdy. A 19 procent mužů se dokáže řádně vynervovat, když jejich spolujezdec příliš mluví.

Skoro každý druhý (48 procent) mužský účastník průzkumu řekl, že za nejatraktivnější považuje řidičky kabrioletů. S odstupem druhým nejvhodnějším autem pro ženu toužící po mužské pozornosti je sporťák (odpovědělo 16 % řidičů). Pouze pět procent mužů v anketě uvedlo, že se jim líbí ženy řídící terénně působící vozidlo neboli SUV.

Jestliže u mužů panovala shoda a řidičky kabrioletů zvítězily s náskokem před majitelkami sportovních vozů, ženské odpovědi se hodně navzájem lišily. Řidiči-lovci ženských srdcí to tak mají složitější. Buď musí vsadit na SUV, nebo na kabriolet.

Muže v autě bez střechy považuje podle průzkumu za obzvláště atraktivní pětina žen. Ale pro terénní auta se vyslovilo 19 procent respondentek, což je skoro stejně jako v případě kabrioletů.

Jinak je tomu u mladých žen ve věku mezi 18 a 29 lety. Tato skupina se vyjádřila jasně pro muže ve sportovních vozech.

Půjčovna dále zjistila, že 46 procent příslušnic něžného pohlaví hodně znervózňuje, když jim někdo mluví do řízení. Z mužů stejně odpovědělo jen 25 procent dotázaných.

Zatímco 19 procent řidičů nemá rádo příliš upovídané spolujezdce, ženám nadbytečná komunikace vadí jen v sedmi procentech případů.

Jaké jsou další poznatky z průzkumu? 22 procent respondentů bez rozdílu pohlaví odpovědělo, že nemá rádo v autě doprovod, který se panicky chytá každou chvíli madla dveří a své nohy natahuje k podlaze, jako by chtěl šlapat na brzdu. 14 procent dotázaných nemá rádo rádio.

Celých 76 procent účastníků ankety si myslí, že je jejich partner rád a bez zábran pustí za volant.

Autoři:




Nejčtenější

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

Yamaha podle všeho připravuje vstup velkého tříkolového motocyklu na trh....
Motorkáři zbrojí na Miláno, letos ve znamení naháčů a nového GoldWingu

Hlavní novinky motorkářské výstavy EICMA v Miláně letos podle většiny upoutávek přijedou z Japonska. Módní retro vlna pro příští rok nabírá ostřejší a...  celý článek

Sbírka starých škodovek trutnovského spolku Reincars.
Jejich vášní jsou staré škodovky, nadšenci jich obnovili už tři desítky

Je jich šest a spojuje je láska ke starým škodovkám. Členové trutnovského spolku Reincars dávají desítky let starým automobilům nový život.  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Další z rubriky

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.