Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nejdražší náhradní díly má seat

aktualizováno 
Nejdražší náhradní díly má z testovaných automobilů Seat Cordoba Vario 1.4. Ač není největší, předčil cenami většiny vybraných kusů například i Škodu Octavii 1.6. Při srovnání cen lamely spojky je cordoba více než šestkrát dražší než tradičně nejlevnější Škoda Felicia.
Nejdražší náhradní díly má z testovaných automobilů Seat Cordoba Vario 1.4. Ač není největší, předčil cenami většiny vybraných kusů například i Škodu Octavii 1.6. Při srovnání cen lamely spojky je cordoba více než šestkrát dražší než tradičně nejlevnější Škoda Felicia. Výrazně nejdražší má seat také zapalovací svíčky. Hodnocení se týká většinou součástek, které se pravidelně mění při servisních operacích, necelou polovinu pak tvoří díly spojené právě s provedením kombi. Porovnání je ale omezeno okolností, že ceny kusů pro Škodu Fabia kombi podle vyjádření výrobce zatím ještě nejsou stanoveny. Automobilka je definitivně určí až při uvedení nového vozu do prodeje. Rudolf Dreitaler z tiskového oddělení mladoboleslavské Škody Auto však tvrdí, že se nebudou nijak výrazně lišit od cen za součástky pro klasickou fabii. Pak by například plastová část zadního nárazníku přišla na 3965 korun, zadní sdružená svítilna by stála necelých 1700 a páté dveře by byly v prodeji za 6321 korun. Ve vozech Škoda Fabia a Octavia není sada klasických vysokonapěťových kabelů - jsou vybaveny kompletním zapalovacím modulem, který v sobě zahrnuje funkci kabelů a současně vysokonapěťové cívky. Ceny originálních náhradních dílů včetně daně poskytli autorizovaní dealeři a Škoda Auto Mladá Boleslav.

Cena náhradních dílů

Škoda Fabia Škoda Felicia Škoda Opel Astra Seat Cordoba
kombi 1.4 kombi 1.3 Octavia Classic Vario 1.4
kombi 1.6
Caravan 1.4

Filtr vzduchový 434 136 539 366 678
Filtr olejový 131 94 256 86 309
Zapalovací svíčka (sada) 446 201 640 660 1260
Vysokonapěťové kabely (sada) 4034 440 1045 2432 2596
(modul svíček) (modul svíček)
Lamela spojky 1323 952 5103 3510 6318
Tlumič pérování přední/zadní 2168/2608 1099/1025 3272/3137 2614/1832 4416/3057
Blatník zadní - 1) 2865 2865 9170 7515
(výřezový díl) (výřezový díl)
Dveře zadní (páté) - 1) 6321 7307 10 912 11 691
Sdružená svítilna zadní - 1) 1529 1728 1725 1582
Nárazník zadní (plastová část) - 1) 3694 4646 7008 8333

Poznámka: 1) Ceny budou známy až po uvedení vozu na trh
Pramen: MF DNES

Autor:




Nejčtenější

Polestar 1
OBRAZEM: Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, pohon a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Další z rubriky

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.