Diskuze
Nejlevnější auto světa je pro chudé příliš drahé, pro ostatní moc levné
Děkujeme za pochopení.
johnny_z_montany
No náhodou,
ta žlutá na dolním obrázku už je na hlínách.
Ještě chvilku si počkám a až ji budou dělat v kombajnu, v tédéíčku a v metle, tak do toho půjdu, ať to stojí co to stojí...
Lev+z+Rožmitálu
auto na nic
stará fiesta III nebo IV je taky malý svižný auto do města
a navíc má výbornej podvozek se kterým si člověk na okreskách užije spousty legrace
Karboxyl
Dalo se to čekat
Vždyť bylo jasné už od začátku, že tímhle do světa žádnou díru neudělá. Sice neznám moc indické prostředí, ale tak nějak přirozeně jsem tušil, že Indové se nijak neliší od lidí kdekoliv jinde na světě. Ono totiž tohle auto jde naprosto proti tužbám lidí. Ano, samozřejmě, že lidi chtějí pokud možno pořídit auto co nejlevněji, ale jako u jakéhokoliv jiného výrobku, chtějí dobrý poměr cena - užitek. A díky tomu je tohle auto příliš drahé a nepraktické.
Nejde ani o to, že by na to chudí neměli, ale když se už chudý rozhodne naspořit na auto, tak chce mít z toho auto co největší užitek. Takže tzn., aby pořádně jezdilo, aby se do něj hodně vešlo a nakonec aby si v něm nepřipadal jako chudák. Bohužel ani jednu z těchto podmínek Nano neplní.
duch zavražděného iuose
hmm
tohle je budoucnost městských aut - levná a malá
CDROM1
Velmi výhodná nabídka !!!
Vzhlem k prvkům aktivní i pasivní bezpečnosti lze předpokládat, že to "auto" vydrží řidiči až do smrti. No za ty peníze nekupte to :-)
u.boat
Re: Velmi výhodná nabídka !!!
proti bezpečnosti indického "fichtlu" používaného samozřejmě bez helmy to tak tragické nebude.
Ale v Indii se na cenu lidského život pohlíží trochu jinak.
cassul
Bohužel neprodejné
Já se přiznám, že by se mi to líbilo. Mám velkého rodinného kombíka (toho si pochopitelně necháme) a na denní městské popojíždění do práce s případnou zastávkou v obchodě by tohle určitě stačilo. V současnosti to řeším kombinací kola, skůtru a autobusu, jenže, marná sláva, do tohohle "auta" neprší.
Jenže kdo si to koupí, když za reálnou cenu 100 000,- už koupím docela solidní ojetinu, která poslouží možná víc.
u.boat
Re: Bohužel neprodejné
To nelze. V podobě v jaké se prodává za 50tis. v indii to podle naší legislativi nesmí na silnici. Když to vystuží, doplní airbagy, abs , katalyzátor tak jsou na 140-160tisících. A za to máš Pandu, nebo nějaké z kolínských trojčat. A to jsou alespoň auta v tak jak jsme v Evropě zvyklí.
alis
Skutečnost
Za 100 000 korun nebo o málo více se zmiňovaná Panda Nebo Thalia dá koupit pouze s jakýmsi obskurním financováním, kdy člověk za auto dá cca 100 tis. a za úroky, vedení účtu, posílání výpisů, za dopisní obálky a kafe pro osobního konzultanta dá dalších 50 i více tis.
cenzore_zdar
za 50 klacku s dani
jako auto na dojizdeni do prace bych to bral, ale jakakoliv jina cena je totalni nesmysl. Otazkou je jestli je tato cena realna pro vyrobce a pripadne dealery. Je to asi stejne jako Lada 2105 z ruska za 60 klacku skvely auto na takove dojizdeni za praci. A vzhledem k cene i kdyby to melo vydrzet jenom 5 let. Tak za tu cenu proc ne.
Lev+z+Rožmitálu
Re: za 50 klacku s dani
kup starou olítanou fiestu a budeš spokojenej daleko víc
Obcas.mi.vynechava.klavesnice
A crash testy?
To uz je lepsi nabourat s plastovou oranzovou tatrovkou pod prdeli.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Prodej zahrady v Kladně, 703 m2, ul. Vojtěcha Lanny
Vojtěcha Lanny, Kladno
3 800 000 Kč