Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nejmenší šanci na přežití má řidič sportovního nissanu

Ačkoli jsou SUV těžší a vyšší než běžná osobní auta, jejich řidiči, alespoň v USA, umírali při haváriích častěji. Nyní se situace obrátila a lehké teréňáky poskytují posádce lepší ochranu. Analýza amerického Ústavu pro bezpečnost na silnicích také vyjmenovává statisticky nejbezpečnější auta.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Škubi

23. 6. 2011 14:03
Nejmenší šanci na přežití

má řidič do 25 let ve starym, ale "vytuněnym" trokovym bavoráku...

0 0
možnosti
N

Neregistrovany

23. 6. 2011 7:47
Jojo

SUV, za volantem blondýna s mobilem u ucha. To je u nás většinou obrázek bezpečnosti. [>-]

Jinak předkládat nám nějaký pochybný výzkum z USA, kde jsou úplně jiné podmínky a dokonce ani auta u nás a unich se stejným jménem nemusí být totožná opravdu nemá velikou hodnotu.

0 0
možnosti
MP

tmf

22. 6. 2011 21:21
v USA???

V USA, kde jezdí i po dlouhých rovných silnicích 100 km/h a mimo krokem se převrátí auto?

0 0
možnosti
S

samuel05

23. 6. 2011 10:33
Re: v USA???

problem americkych cest je ze jsou nekdy i 600km rovne potom pridjde zatacka a 40% ridicu ji zaspi :) americke urady minuly rok pozadovali od vyrobcu aby do aut montovali senzory ktere ridice pred zatackou upozorni

0 0
možnosti
A

aaida

22. 6. 2011 17:08
ktory

inteligent robil tu studiu?mercedes e nema ani 5 * v euroncap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

uplne odflaknute auto

0 0
možnosti
P

pteryx

22. 6. 2011 18:03
Re: ktory

Spíše bych věřil téhle studii než těm hvězdičkám. Z fyzikálního hlediska je jasné proč. Hvězdičky nezohledňují na tisíc a jednu věc, které jsou v reálu důležité. Například hmotnost vozu, nebo řešení zavazadlového prostoru.

0 0
možnosti

damianx

22. 6. 2011 15:44
...

To,že neumí lidi řídit bez ESP asi vypovídá o jejich dovednostech ne o bezpečnosti nissanu 350 Z.

0 0
možnosti
P

pteryx

22. 6. 2011 18:05
Re: ...

Auto, které není blbuvzdorné (nemá ESP) a současně je magnetem na vygumované frajery  - je pochopitelně dost nebezpečné.

0 0
možnosti
ŠT

stefi_ul

22. 6. 2011 15:26
Mercedes vs. svodidla...

Videl sem eckovyho medveda u Frankfurtu narvanyho pod svodidlama... Byl tam zapasovanej az po zadni cast auta... kolik lidi by v tom tak prezilo??? Vzdycky zalezi na tom mezikuse mezi plynem a volantem... Tam je potiz vsech bouracek. Od nepozornosti po unavu pres alkohol... vzdycky mezikus. Auto samo... nikdy.

0 0
možnosti
LR

radik

22. 6. 2011 16:24
Re: Mercedes vs. svodidla...

auto samo nikdy? ;-D Tobě asi ve stovce nikdy nerupla přední guma co?

0 0
možnosti
S

samuel05

22. 6. 2011 15:20
....

tyka se tu USA kde je uplne jiny trh a jine auta jak v EU, Nissan 350 bez ESP se v EU nikdy neprodaval

0 0
možnosti
LI

Lotus II.

22. 6. 2011 15:30
Re: ....

Ten článek je přejatý, jinak si to nedovedu vysvětlit. To je jak napsat, že nejvíce lidí umírá na choleru a nedoplnit, že se ale jedná o Súdán.

0 0
možnosti
KVTP

Kam vítr, tam plášť

22. 6. 2011 15:19
SUV,

to je diagnóza ;-D

4 0
možnosti
MO

mysack

22. 6. 2011 15:32
Re: SUV,

u některých majitelů opravdu ano.... bohužel

0 0
možnosti
PH

Paní Semtamťuková

22. 6. 2011 15:13
super

tak to mám v garáži hodně bezpečné auto :-)

0 0
možnosti
LI

Lotus II.

22. 6. 2011 14:55
.

To je zase žvást! Za prvé, je něco jiného bezpečnost vozu a povaha řidiče - Zetko si asi nekoupí dědek na ježdění do Lidlu, že. A za druhé, 350Z stabilizaci (ESP) má, čili to je v článku lež.

0 0
možnosti
S

samuel05

22. 6. 2011 15:15
Re: .

v USA asi ne, kdyz jsem tam jezdil pred par lety z toyotou camry tak nemela ani abs, jen 1airbag atd...i nove passaty prodavaji v usa jeste z bubnovymi brzdami. Nejaky duvod musi byt proc jsou v usa tak levne auta, po technicke strance jsou daleko za EU zato luxus maji lepsi

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...