Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nejoblíbenější automobil roku 2004 je Mazda 3

  12:01aktualizováno  12:01
Ne nadarmo má Mazda nižší střední třídy trojku v označení. Mazda 3 je, alespoň podle hlasování Čechů, třikrát nej auto pro rok 2004. V sobotu na Žofíně se při slavnostním vyhlašování ankety o Nejoblíbenější automobil roku 2004, blýskala až oči přecházely.

Téměř 200 tisíc hlasujících rozdělovalo své sympatie mezi: Alfu Romeo 156, Citroën C2, Citroën Pluriel, Daewoo Kalos, Fiat Panda, Hondu Accord, Hyundai Elantra, Hyundai Getz CRDi, Chrysler Crossfire, Jaguar XJ, Kii Opirus, Lexus RX 300, Maserati Quattroporte, Mazdu RX-8, Mazdu3, Nissan Micra, Opel Meriva, Peugeot 307 CC, Porsche Cayenne, Renault Megane Sedan, Renault Scenic, Saab 9-3 Cabriolet, Smart Roadster, Suzuki Ignis, Škodu Fabia RS a Toyotu Avensis.

Mazda 3 na slavnostním galavečeru pobrala všechna ocenění co mohla. Kromě

Všechno o Mazdě3 najdete ZDE.
Tapety ke stažení najdete TADY.

ocenění za nejoblíbenější automobil nastávajícího roku se stala královnou SMS hlasování, které probíhalo v průběhu přímého přenosu, stala se tak SMSautomobilem roku 2004.

Aby toho nevezla domů málo dostala též ocenění Auto roku 2004, které ji přisoudila pětadvacetičlenná porota složená z automobilových novinářů.

Mazda má s "trojkou" velké plány, chce ji dostat mezi pět nejprodávanějších aut C-segmentu (střední třída). V roce 2004 se vůz může těšit na dvě nové pohonné jednotky: zážehový motor 1,4 l a  vznětový 1,6 litru s technologií common-rail druhé generace.

Myslíte, že si Mazda tento výjimečný hattrick zaslouží? Hlasovali jste jinak? Proč? Pište do diskuze pod článkem.

A na závěr "otázka do pranice". Vyznáte se ještě v anketách o nejlepší automobily roku, měsíce, století ... ? Neztrácejí svým množstvím na exkluzivitě a serióznosti? 

Dynamické linie, úzké světlomety a oblá záď dávají vozu sportovní vzhled.

Autoři: ,




Nejčtenější

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Další z rubriky

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.