Na jednu nádrž vodíku ujede luxusní koráb s typicky mercedesovskými racčími křídly až 1 000 kilometrů.
Pro snížení hmotnosti čtyřmístného automobilu s vyklápěcími dveřmi Mercedes použil uhlíková vlákna, hliník a vysokopevnostní ocel. Vodíkové nádrže na 7,5 kg paliva se nachází pod podlahou. Elektřina vzniká přímo na palubě díky reakci mezi vodíkem a kyslíkem v palivových článcích.
Každé kolo pohání zvláštní elektromotor, dohromady mají 313 koní výkonu. Na kola na přední nápravě jde maximálně 68 koní výkonu a 75 Nm, na zadní pak dvojnásobný výkon a 200 Nm.
Vlastní "vodíkovou elektrárnu" ale F 125! při pojížďkách po městě nepotřebuje. Futuristický mercedes má totiž ještě baterky, které lze nabít ze zásuvky. Nabité 10 kWh akumulátory vystačí na 50 kilometrů jízdy.
Místo běžných lithium-iontových baterií konstruktéři použili lithium-sírové akumulátory s kapacitou deset kilowatthodin, které umístili za zadní sedadla. Na elektřinu vůz ujede 50 kilometrů. Proces dobíjení může uživatel sledovat prostřednictvím chytrého mobilního telefonu.
Téměř pětimetrový vůz (délka 4 998, šířka 1 980 a výška 1 430 mm) s nulovými emisemi má zrychlovat z nuly na 100 kilometrů za 4,9 vteřiny, maximální rychlost se pohybuje kolem 220 kilometrů za hodinu.
U Mercedesu spočítali, že spotřeba konceptu 0,79 kg vodíku na sto kilometrů odpovídá spotřebě nafty 2,7 l/100 km. Těch 7,5 kg vodíku má stačit na tisíc kilometrů jízdy.
Díky obrovskému rozvoru 3 333 milimetrů je ve futuristické kabině spousta místa. Do kufru se vejde 470 litrů nákladu. Posádku hýčkají vybrané materiály (dřevo nebo dokonce hedvábí) a také vzduchem odpružený podvozek, který může měnit nejen tuhost, ale také světlou výšku F 125!
Na palubě je i připojení na internet, řidiči zase pomáhá systém komunikující s ostatními auty na silnici.
Automobilka odhadla, že se současným tempem pokroku by se použité technologie mohly dostat do sériové výroby po roce 2025.