K dispozici byli také instruktoři, kteří na přání seznámili jezdce s tratí. "Podobné akce vítáme, majitelé těchto silných a velmi rychlých aut se tak s nimi seznámí, vyzkouší si, kde jsou jejich limity a zjistí, co si mohou dovolit," řekl jeden z nich.
Klasická porsche, britská automobilová legenda Lotus 7, ale také veskrze rallyeové nářadí od Mitsubishi a Subaru se proháněla po okruhu, nebo se jen tak vyhřívala na sluníčku poblíž závodních boxů.
Chybět nesměly ani stylové "ameriky", které sází především na efektní design a silný motor pod kapotou. Dorazily ty nejmodernější interpretace legend jménem: Mustang, Corvette, nebo Viper. Po okruhu se proháněla smečka Opelů Speedster, silné zastoupení mělo také BMW M3 všech generací.
Velké divadlo předvedly na pohled obyčejné mercedesy a audi, vyposilované v dílnách tuningových firem.
Největší klenoty mostecké akce? Unikátní Porsche Carrera GT, jehož poslední exemplář z limitované 1270kusové série byl vyroben v neděli 6. května. Nebo také světový rekordman ve zrychlení z nuly na stošedesátku a zpět Ultima GTR.
Lahůdkou nakonec byla návštěva pravděpodobně nejdražšího auta, které se prohání na našich silnicích: Maserati MC12. Sprint z nuly na 100 zvládne za 3,8 sekundy, maximální rychlost je 330 km/h. Unikát, který vznikl v pouhých 50 kusech, dává řidiči ke krocení 630 koní, cena atakuje 22 milionovou hranici.
Odvažní jezdci si mohli své síly a stroje ozkoušet přímo na asfaltu 4222 metrů dlouhého okruhu. V konečném účtování bylo nejrychlejší Porsche 911, druhé nejrychlejší kolo úterního srazu zajelo Ferrari F430, třetí nejrychlejší bylo překvapivě Porsche Boxster.
Svezte se v autě snů
Na další setkání superaut, které proběhne
28. září opět na mosteckém autodromu, jsou zváni také diváci. Součástí programu bude soutěž o projížďku v některém ze zúčastněných vozů. Deset vylosovaných šťastlivců si vybere auto svých snů a jejich majitelé je pak provezou po okruhu.