Diskuze
Největší překvapení autosalonu Paříž: vykrmené lotusy na pět způsobů
Děkujeme za pochopení.
free Morava
Lambo Martin.
Nevím, jestli zrovna bezcharakterní "tuctové" supersporty lotus spasí. Toš asi ví, co dělají. Za mě ale
bitkar
Re: Lotus Esprit
me by stacil i ten starej Esprit V8, to auto zeru.
filip.mileret@gmail.com
Tradice
Podle mého by automobilka opravdu měla sledovat odkaz lehkých sportovních vozů, vyrobit auta stejná jako konkurence, to přece není nic těžkého. Ale vyrobit auta lepší než konkurence, přičemž jejich hlavní devizou bude lehká konstrukce, to už vyžaduje setsakramentský kumšt. Ale tenhle přístup by v boji s konkurenci také byl jistým tahákem, který části zákazníků prostě bude vyhovovat. Takhle je to z extrému do extrému, tedy z extrémní lehkosti do mainstreamu...
bitkar
Re: Tradice
no.. ja myslim ze klidne mohli udelat treba ten elite, aby si rozsirili spektrum. Pridat jeste Esprit, ktery by mel do 1300kg. Jen proste je skoda zahodit to co maji ted.
pisatel69
to jsou zase řeči o tradici
Tak ať si ty tradiční auta někdo koupí. Nekoupí? Lotus zanikne...nebo bude prodávat jiná auta
bitkar
Re: to jsou zase řeči o tradici
je fakt ze fajnsmekru neni tolik, aby tu automobilku uzivili, bohuzel. S tim se potyka vic automobilek, treba i zminovana Honda.
LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi
...
Porad jsou vyrazne lehci nez modely konkurencnich znacek. Tak jako tak se mi porad nejvice libi stary Esprit.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Budova Hostinec + 3 byty v České Kamenici, Nádražní ulice
Nádražní, Česká Kamenice, okres Děčín
4 490 000 Kč