Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nejvíc se bourá v Praze, nejtragičtější je jih Moravy

Nové statistiky ukázaly, že nebezpečně jezdí řidiči hlavně na severu a jihu Moravy, naopak nejlépe na tom jsou Jihočeši. Nejvíce plechů se pak mačká v Praze.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Keni

30. 11. 2006 9:45
Zase statistika na nic

To musel fakt napsat nejaky zaslouzily birokrat.Nesouhlasim s tim, ze se v Praze jezdi pomalu. Jsou mista, kde se

pres mesto (nezakonne) jezdi i pres kilo. Spise v Prg. nehrozi tolik

kolizi s protijedoucim vozidlem, coz bude asi nejvetsi podil smrtaku. Tramvajovy pas je siroky a je zde hodne vyceproudych silnic a bezpecnejsi vozovy park. Dale zde musi byt ridic stale ve strehu. Bohzuel zadne kochani jako ve Vesnicce zde nehrozi.

0 0
možnosti

Keni

30. 11. 2006 9:46
Pokracovani Zase statistika na nic

Zato na Morave maj bohuzel  silnice v hroznem stavu a vetsinou x-te

tridy. Mel by nekdo spis spocitat pocet smrtaku a nehoc na

vozokilometry po urcitem typu silnic. V Jiznich cechah zase nejvetsi

provoz svede I/4 a Taborska a na zbytku je nejmensi hustota obyvatel,

tedy i provozu.

0 0
možnosti

Petr

28. 11. 2006 18:27
Praha

Ted me jiste ukrizujete.Ja si myslim,ze nejlepsi ridici jsou prave v Praze,ikdyz i tady samozrejme existuji vyjimky(hlavne taxikari-to jsou pekne svine).Mam zkusenosti z mnoha mest,kde jsem par let zil(Olomouc,Brno,Zlin,Hradec Kralove). Ted ziju uz asi 7 let v Praze. V Praze jsou lidi nauceni na to,ze se musi poustet i bez nejakeho nalehani,protoze by se jinak nikam nedostali. Sleduji provoz,jsou ostraziti a to z duvodu velmi husteho provozu. Prave tohle jim dava mnoho zkusenosti,jak se chovat v krizovych situacich.Zkuste si treba ve Zline rict nebo ukazat nekomu,aby vas nekam pustil,ikdyz nemusi. Za zadnou cenu.Lidi jsou tam bezohledni a nikdo nikomu nic neda. Jezdi zmatene a pokud provoz houstne, tak jsou uplne mimo a nevedi jak se chovat. Z toho plyne i nehodovost. Jizda po Praze je hruza ( ziju v centru),ale hlavne kvuli poctu aut. A i na to jaky je provoz je tech nehod malo.

0 0
možnosti

Petr

28. 11. 2006 18:28
Re: Praha

Jsou ti pepici proste dobri ridici;-)A pokud mate dobre auto jako ja a jeste s prazskou SPZ, tak jste napr. v Brne uplne na odstrel.Jo malomestaci proste Prahu nezvladaji...

0 0
možnosti

big_empty

28. 11. 2006 16:57
Mám snad jediné vysvětlení, proč u nás umírá nejvíc lidí. Jižní Morava je oproti jiným regionům velmi rozsáhlá a vede přes ni řada hodně frekventovaných silnic," řekl včera šéf jihomoravské dopravní policie

R^R^;-D;-D:-);-€8-o.... mám jiný vysvětlení .... prostě sa tam kurňa hojně chasče ....

0 0
možnosti

big_empty

28. 11. 2006 16:58
Re: Mám snad jediné vysvětlení, proč u nás umírá nejvíc lidí. Jižní Morava je oproti jiným regionům velmi rozsáhlá a vede přes ni řada hodně frekventovaných silnic," řekl včera šéf jihomoravské dopravní policie

.... chlasče ....

0 0
možnosti

Sig P 229

28. 11. 2006 14:29
Pro "potkana" 150-022-2

Dnes jsem v TV sledoval reprízu dílu Poslední sezóny. Jel tam rychlík Liberec - Česká Lípa, který měl téměř přejet Dejdarova filmového syna. Musím uznat, že "potkan" v čele toho vlaku působil zvlášť kouzelně.:-D Předpokládám, že jsi v obraze?;-)

0 0
možnosti

Jablkon

28. 11. 2006 14:43
Re: Pro "potkana" 150-022-2

Vždyť z Liberce do Lípy je to skopce, tak v čem je problém? ;-D No, asi v tom, že prví třetina do Křižan to bude spíš dokopce, tak by to fakt daleko nedojelo...

0 0
možnosti

demon3

28. 11. 2006 14:10
A co pojišťovny...

"Praha - srážka je pravděpodobnější..."

Tak jen doufam, že z toho některé pojišťovny získají ten poznatek, že jezdit v Praze je nebezpečnější a tudíž ten co tu bydlí = nejčastěji tu jezdí a zároveň není účastníkem nebo viníkem nehod, bude asi nadprůměrně dobrý řidič a tudíž není třeba ho za to trestat dražším pojištěním odpovědnosti, ale naopak mu toto pojištění SNÍŽIT !!!

Co vy na to ?

0 0
možnosti

Marcela

28. 11. 2006 19:07
Re: A co pojišťovny...

jsem pro, ale nevěřím :-/

0 0
možnosti

Jablkon

28. 11. 2006 14:04
ach ta statistika... už zase...

Pěkná pitomost, měřit to absolutními čísly ;-€. Až to vztáhnou k počtu vozokilometrů v tom kterém kraji, bude to mít aspoň trochu smysl... i když pořád ne moc velký, protože miliarda vozokilometrů v Praze neni totéž co miliarda vozokilomatrů na americkém venkově (Y)

Prostě takovéhle srovnání napříč republikou nejde udělat VŮBEC

0 0
možnosti

danny44

28. 11. 2006 13:52
A kolik z těch nehod

A kolik z těch "pražskejch" nehod zaviněj "vidláci", co jsou vykulený, když na druhý straně pole uviděj jedeucí traktor a už to berou jako hustej provoz ... ?

0 0
možnosti

xble

28. 11. 2006 13:58
Re: A kolik z těch nehod

Vidláci jezdí blbě, pražáci jezdí dobře. To je trochu moc jednoduchá úvaha, ne? Rv

0 0
možnosti

150-022-2

28. 11. 2006 13:12
Statistika

malý příklad - v kraji A vyjede 100 aut, stane se 10 nehod. V kraji B vyjede aut 20 a stane se nehod 5. 10 je větší než 5, takže se tam bourá víc. No paráda. Takové statistiky nemaj žádnou vypovídající hodnotu, asi tak, když napíšou, že nejvíce nehod zaviní řidiči s motorem od 1 do 1,3 litru. Takže jezdí nejnebezpečněji. Bohužel, že Favoritů, Felicií a Š120 je drtivě víc než nějakých nadupaných kár, už nikoho nezajímá.Rv

0 0
možnosti

Sig P 229

28. 11. 2006 13:49
Re: Statistika

Já bych raději 682 003-9.;-)

0 0
možnosti

el_salamo

28. 11. 2006 12:49
Koukám, že nový zlý zákon snížil počet nehod...

0 0
možnosti

palador

28. 11. 2006 12:49
Srovnání

Jižní morava má přes 2 mil. obyvatel, Praha jen 1,2 mil. V jižních čechách žije něco kolem 0,7 mil lidí. Mezi bývalými kraji jsou velké rozdíly co do velikosti i počtu obyvatel. Mělo by se to mělo brát v úvahu.

0 0
možnosti

el_salamo

28. 11. 2006 12:50
Re: Srovnání

Myslím, že v článku říkají, že mezi kraji jsou všelijaké rozdíly...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...