Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nejvýkonnější a nejhlučnější Audi TT RS míří do Ženevy

aktualizováno 
Audi vypustilo do světa první fotografie očekávané nejvýkonnější verze svého kupé a roadsteru TT. Poslechněte si, jak zní vytočený pětiválec dopovaný turbem.

Audi TT RS | foto: Audi

Ingolstadtská automobilka na autosalonu v Ženevě představí nejvýkonnější verzi svého modelu TT. Novinka s označením TT RS bude k dispozici jako uzavřené dvoumístné kupé i jako otevřený roadster.

Audi TT RS

Jak ukazují uvolněné fotografie, pochlubí se Audi TT RS agresivnějším designem. Přední část je modifikována ve stylu supersportu R8, na zádi zaujmou mohutné koncovky výfuků. Zadní spoiler není jako v případě běžného provedení vysouvací, ale je umístěn napevno.

Audi TT RS

O pohon nejvýkonnějšího Audi TT se postará turbem dopovaný pětiválec s objemem 2,5 litru. Výrobce uvádí, že pohonná jednotka nabídne výkon výrazně vyšší než 300 koní (220 kW). Jak vytočený motor zní, si můžete poslechnout na přiloženém videu.

Audi TT RS

Samozřejmostí je trvalý pohon všech kol quattro. Úpravami prošel podvozek a brzdy. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 kilometrů v hodině. Na stovku Audi TT RS vystřelí pod pět sekund.

Audi TT RS

Audi TT RS v provedení kupé i roadster by se mělo začít prodávat v první polovině letošního roku.

Autoři:




Nejčtenější

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Další z rubriky

Pilot Formule 1 Lewis Hamilton představil na autosalonu ve Frankfurtu...
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Ještě nikdy nemělo silniční auto tak blízko k formuli 1 jako chystaný Mercedes-AMG Project One. Supersport má uzavřenou karoserii a dvě místa v kabině, jinak...  celý článek

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.