Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nejzuřivější sériové scirocco je tady, představí se o víkendu

aktualizováno 
Za rok, co se prohání po silnicích, scirocco dokázalo, že je hodno vozit legendární jméno. Na legendárním okruhu Nürburgring se představí nová, švestkově modrá verze R. Není nasupená jen vzhledem, pod kapotou má schovaných 265 koní.

VW Scirocco R | foto: Volkswagen

Lepší čas a místo pro světovou premiéru si nové ostré scirocco najít nemohlo. Premiéra ho čeká tento víkend před startem 24hodinovky na Nürburgringu. 

Nejsilnější sériové scirocco, které bylo kdy vyrobeno, pohání turbodmychadlem přeplňovaný čtyřválec 2.0 TSI s výkonem 195 kW (265 koní) a 350 newtonmetry krouticího momentu.

Aby bylo schopno takovou nálož výkonu přenést na přední kola,  dostalo modré scirocco elektronický diferenciál XDS.

Scirocca R z velké části vycházejí ze závodního speciálu Scirocco GT24: v předním nárazníku má obří nenasytné otvory pro sání vzduchu, které mají chladit motor a brzdy. Nechybí spousta spoilerů a bi-xenonová světla.

Scirocco GT24 se objeví na startu čtyřiadvacetihodinovky. Pětici speciálů na zemni plyn budou pilotovat mimo jiné Ulrich Hackenberg, šéf vývoje značky Volkswagen, mistr světa v rallye Carlos Sainz nebo letošní vítěz Rallye Dakar Giniel de Villiers.

VW Scirocco GT24

VW Scirocco GT24


Autor:


Témata: Volkswagen


Nejčtenější

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.