Diskuze
Drsný test německé policie: u nahrané nehody téměř nikdo nezastavil
Děkujeme za pochopení.
V82í38t 22K95o87u70b74a
Zastavil jsem na dálnici jako první u převrácené dodávky, ten co zastavil jako druhý kousek ode mne, jel domů taxíkem, protože ho po dvou minutách nějaké hovado rozstřelilo na totálku. Naštěstí byl sám a v autě nencechal sedět rodinu,t akže šlo jen o hromadu plechu..
Zastavím, ale jen když jsem sám. S dětmi v autě nikdy, kdo mi je ohlíídá, dokud bych pomáhat?
Z13d48e55n34ě87k 60H11r51u79b69ý
Tak určitě, a teď je potřeba připomenout článek, jak ve Francii ilegální migrant vyšplhal po balkonech a zachránil padající dítě, abychom si uvědomili, jaké jsme nelidské zrůdy.
J86i52ř95í 63S82c59h96m42i74d74t
Osobně si myslím, že to nezastavování je ze strachu a ne z neochoty pomoci. Čím je ve společnosti větší kriminalita a strach, tím méně lidí zastaví v nějakém odlehlém místě. U nás je situace o poznání lepší a tak i mnozí zastaví, třeba u nás motorkářů jsem se prakticky nesetkal z nezastavením, když člověk vidí mašinu na zemi, tak téměř každý motorkář zastaví.
M26a65r69e89k 38K35o93l65m67a79n
Kdyby nedavali tomu autu ceskou SPZ, tak zastavi kazdej.
D89o26m98i56n57i21k 86H80l92a63d40í62k
Čim víc budou různý blbové typu Kazma, nebo v tomhle případě dokonce policie, dělat podobný akce, tim víc lidí nezastaví protože si bude myslet že nejde o nehodu ale o natáčení přiblblejch dílů policie v akci, youtuberů nebo "sociálních experimentů".
P22e95t58r 46B77á65č95a
Ja na to proste nemam nekoho ozivovat, nesel jsem z toho duvodu ani na medinu i kdyz jsem tam byl rodici tlacen, proste volam tisnovou linku a tim to konci a muzete vyhrozovat treba 150 lety vezenim.
K61a66m44i82l 98S79c69h52w49a15g70e72r
No tak pokud jste slabší povaha, tak je to určitě lepší než neudělat nic. Navíc většinou není potřeba nikoho oživovat. Když zastaví víc lidí, tak se najde někdo kdo něco umí, ale sám moc nedá, takže každá ruka navíc se hodí.
M49a21r43t62i31n 97N43o30v80o38t65n88ý
Mimochodem taky by měl být nějaký způsob, jak označit auto po nehodě kde už nikdo není. U nás nějací kluci poslali auto do příkopu, nic se jim nestalo, sami vylezli, ale to auto v tom příkopu bylo skoro dva dny, než sehnali někoho, kdo jim to vytáhne, a za tu dobu tam zastavili desítky aut podívat se, zda uvnitř někdo není.
J64i36ř14í 13Z96ý21k43a
teoreticky by mohl stačit výstražný trojúhelník připevněný k takovému autu. Vidím, že je to označené, takže s tím někdo něco dělal, jedu dál. Není tam nic, jdu se podívat, případně zachraňovat.
J30i84ř40í 96B95i78l45í91k
Předávám od kolegy: Jezdím na záchrance, učím první pomoc 20 let a používám simulované situace (ZDrSEM). Nikdy ale bez vědomí zachraňujících studentů. Vystřelit někoho do simulované akce neinformovaného mě připadá za hranou. Proto se zamýšlím nad smyslem akce. Stejně jako mnoho diskutujících mám zkušenost, že zastaví přes 50% lidí. Otázkou je přehlednost situace a možnost zastavení. Na rychlostní komunikaci to možná vyjde hůř, ale 10% mě připadá jako zkreslené číslo. Byly odfiltrovány vozy které projížděly kolem již zastavujícího auta před nimi?
Zastavit je normální, historky o přepadech jsou opravdu historky (ať napíše, někdo komu se to opravdu stalo v Čechách), infekci se dá předejít rukavicemi. Je potřeba to natrénovat, kurzy, kde sedíte na zadku před promítacím plátnem Vás nenaučí nic. Ale spousta lidí do toho jde i bez nácviku a to že se pak rozpláče, není žádná hanba. Poskytovat první pomoc je adrenalin, který dává smysl.
MUDr. Robert Pleskot
P84e63t14r 58N38e15c98h24a11n61i94c24k78ý
Já myslím, že to je o přehlednosti situace. Auto stojící s pomačkaným plechem nevypadá hrozivě. Být na střeše, být tam krev, být ve stromu, nebo přes vozovku, tak zastaví určitě víc lidí. Kolikrát jedu na "autopilota", vnímám jen ty dvě krajnice, když je silnice monotonní, bez křižovatek a vesnic. Pak za 15min najednou ani nevím kudy jsem jel.
J31a74n 80K37r77p93e43c
neni to zadny test ale policejni provokace, coz opravdu neni naplni jejich prace.
S52t65a49n51i93s37l51a40v 18S24r47b83a
celé je to postavené na hlavu. myslím, že většina lidí nezastaví, protože si myslí, že už není co řešit-pokud tam ta bouračka je už když přijíždím, celkem logicky se domnívám, že ti přede mnou zkontrolovali její stav. jenže pak, když zákon je napsaný naprosto debilně, a to jednak proto, že povinnost pomoc má řidič (jakoby nikdo jiný na té silnici nebyl), a jednka proto, že pomoc musí všichni, tedy i ti, co by zastavovali až jako 150tí a stáli by skoro kilometr od nehody, pak samozřejmě musí vyjít, že VĚTŠINA řidičů porušuje zákon. Zajímalo by mě, co by říkali chytrolíni od cajtů, kdyby skutečně zastavili všichni u každé nehody, třeba na dálnici by to mohlo být i stovky aut.
H85y16n58e66k 76Z78d37e83n64ě22k
Takže když u bouračky není záchranka, ani policie, tak se mám domnívat, že zraněné už někdo kontroloval? Předpokládám, že vy jste také ten typ, který by hned ujel a pokud by se sám dostal někdy do podobné situace, tak budete křičet, jak to záchrance trvalo a do ní nikdo nepomohl. Nebuďte trapný a nevymlouvejte se na zákon...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.