Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Drsný test německé policie: u nahrané nehody téměř nikdo nezastavil

Němečtí policisté chtěli zjistit, kolik lidí pomůže u nahrané nehody cestujícím v převráceném voze. Výsledky jsou šokující. Nezastavil téměř nikdo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

V94í61t 19K15o95u87b34a

13. 7. 2018 23:36

Zastavil jsem na dálnici jako první u převrácené dodávky, ten co zastavil jako druhý kousek ode mne, jel domů taxíkem, protože ho po dvou minutách nějaké hovado rozstřelilo na totálku. Naštěstí byl sám a v autě nencechal sedět rodinu,t akže šlo jen o hromadu plechu..

Zastavím, ale jen když jsem sám. S dětmi v autě nikdy, kdo mi je ohlíídá, dokud bych pomáhat?

0 0
možnosti
ZH

Tak určitě, a teď je potřeba připomenout článek, jak ve Francii ilegální migrant vyšplhal po balkonech a zachránil padající dítě, abychom si uvědomili, jaké jsme nelidské zrůdy.

0 1
možnosti
JS

Osobně si myslím, že to nezastavování je ze strachu a ne z neochoty pomoci. Čím je ve společnosti větší kriminalita a strach, tím méně lidí zastaví v nějakém odlehlém místě. U nás je situace o poznání lepší a tak i mnozí zastaví, třeba u nás motorkářů jsem se prakticky nesetkal z nezastavením, když člověk vidí mašinu na zemi, tak téměř každý motorkář zastavíR^.

3 0
možnosti
MK

Kdyby nedavali tomu autu ceskou SPZ, tak zastavi kazdej.

0 3
možnosti
DH

Čim víc budou různý blbové typu Kazma, nebo v tomhle případě dokonce policie, dělat podobný akce, tim víc lidí nezastaví protože si bude myslet že nejde o nehodu ale o natáčení přiblblejch dílů policie v akci, youtuberů nebo "sociálních experimentů".

10 0
možnosti
PB

P23e78t30r 56B85á77č97a

2. 7. 2018 15:56

Ja na to proste nemam nekoho ozivovat, nesel jsem z toho duvodu ani na medinu i kdyz jsem tam byl rodici tlacen, proste volam tisnovou linku a tim to konci a muzete vyhrozovat treba 150 lety vezenim.

4 0
možnosti
KS

No tak pokud jste slabší povaha, tak je to určitě lepší než neudělat nic. Navíc většinou není potřeba nikoho oživovat. Když zastaví víc lidí, tak se najde někdo kdo něco umí, ale sám moc nedá, takže každá ruka navíc se hodí.

2 0
možnosti
MN

Mimochodem taky by měl být nějaký způsob, jak označit auto po nehodě kde už nikdo není. U nás nějací kluci poslali auto do příkopu, nic se jim nestalo, sami vylezli, ale to auto v tom příkopu bylo skoro dva dny, než sehnali někoho, kdo jim to vytáhne, a za tu dobu tam zastavili desítky aut podívat se, zda uvnitř někdo není.

1 1
možnosti
JZ

J86i21ř45í 85Z66ý68k81a

11. 7. 2018 17:03

teoreticky by mohl stačit výstražný trojúhelník připevněný k takovému autu. Vidím, že je to označené, takže s tím někdo něco dělal, jedu dál. Není tam nic, jdu se podívat, případně zachraňovat.

0 0
možnosti
Foto

Předávám od kolegy: Jezdím na záchrance, učím první pomoc 20 let a používám simulované situace (ZDrSEM). Nikdy ale bez vědomí zachraňujících studentů. Vystřelit někoho do simulované akce neinformovaného mě připadá za hranou. Proto se zamýšlím nad smyslem akce. Stejně jako mnoho diskutujících mám zkušenost, že zastaví přes 50% lidí. Otázkou je přehlednost situace a možnost zastavení. Na rychlostní komunikaci to možná vyjde hůř, ale 10% mě připadá jako zkreslené číslo. Byly odfiltrovány vozy které projížděly kolem již zastavujícího auta před nimi?

Zastavit je normální, historky o přepadech jsou opravdu historky (ať napíše, někdo komu se to opravdu stalo v Čechách), infekci se dá předejít rukavicemi. Je potřeba to natrénovat, kurzy, kde sedíte na zadku před promítacím plátnem Vás nenaučí nic. Ale spousta lidí do toho jde i bez nácviku a to že se pak rozpláče, není žádná hanba. Poskytovat první pomoc je adrenalin, který dává smysl.

MUDr. Robert Pleskot

6 0
možnosti
PN

Já myslím, že to je o přehlednosti situace. Auto stojící s pomačkaným plechem nevypadá hrozivě. Být na střeše, být tam krev, být ve stromu, nebo přes vozovku, tak zastaví určitě víc lidí. Kolikrát jedu na "autopilota", vnímám jen ty dvě krajnice, když je silnice monotonní, bez křižovatek a vesnic. Pak za 15min najednou ani nevím kudy jsem jel.

1 0
možnosti
JK

J68a29n 17K53r47p63e68c

2. 7. 2018 12:46

neni to zadny test ale policejni provokace, coz opravdu neni naplni jejich prace.

3 6
možnosti
SS

celé je to postavené na hlavu. myslím, že většina lidí nezastaví, protože si myslí, že už není co řešit-pokud tam ta bouračka je už když přijíždím, celkem logicky se domnívám, že ti přede mnou zkontrolovali její stav. jenže pak, když zákon je napsaný naprosto debilně, a to jednak proto, že povinnost pomoc má řidič (jakoby nikdo jiný na té silnici nebyl), a jednka proto, že pomoc musí všichni, tedy i ti, co by zastavovali až jako 150tí a stáli by skoro kilometr od nehody, pak samozřejmě musí vyjít, že VĚTŠINA řidičů porušuje zákon. Zajímalo by mě, co by říkali chytrolíni od cajtů, kdyby skutečně zastavili všichni u každé nehody, třeba na dálnici by to mohlo být i stovky aut.

2 7
možnosti
HZ

Takže když u bouračky není záchranka, ani policie, tak se mám domnívat, že zraněné už někdo kontroloval? Předpokládám, že vy jste také ten typ, který by hned ujel a pokud by se sám dostal někdy do podobné situace, tak budete křičet, jak to záchrance trvalo a do ní nikdo nepomohl. Nebuďte trapný a nevymlouvejte se na zákon...

5 2
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Nohu z plynu. Policie v pátek měří rychlost na více než tisícovce míst

19. dubna 2024  11:08

Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...