Diskuze
Drsný test německé policie: u nahrané nehody téměř nikdo nezastavil
Děkujeme za pochopení.
V94í61t 19K15o95u87b34a
Zastavil jsem na dálnici jako první u převrácené dodávky, ten co zastavil jako druhý kousek ode mne, jel domů taxíkem, protože ho po dvou minutách nějaké hovado rozstřelilo na totálku. Naštěstí byl sám a v autě nencechal sedět rodinu,t akže šlo jen o hromadu plechu..
Zastavím, ale jen když jsem sám. S dětmi v autě nikdy, kdo mi je ohlíídá, dokud bych pomáhat?
Z61d89e97n92ě28k 42H14r59u87b51ý
Tak určitě, a teď je potřeba připomenout článek, jak ve Francii ilegální migrant vyšplhal po balkonech a zachránil padající dítě, abychom si uvědomili, jaké jsme nelidské zrůdy.
J88i61ř53í 41S55c39h23m27i92d19t
Osobně si myslím, že to nezastavování je ze strachu a ne z neochoty pomoci. Čím je ve společnosti větší kriminalita a strach, tím méně lidí zastaví v nějakém odlehlém místě. U nás je situace o poznání lepší a tak i mnozí zastaví, třeba u nás motorkářů jsem se prakticky nesetkal z nezastavením, když člověk vidí mašinu na zemi, tak téměř každý motorkář zastaví.
M43a76r11e45k 98K81o38l27m33a75n
Kdyby nedavali tomu autu ceskou SPZ, tak zastavi kazdej.
D89o72m66i61n22i55k 16H98l45a65d47í87k
Čim víc budou různý blbové typu Kazma, nebo v tomhle případě dokonce policie, dělat podobný akce, tim víc lidí nezastaví protože si bude myslet že nejde o nehodu ale o natáčení přiblblejch dílů policie v akci, youtuberů nebo "sociálních experimentů".
P23e78t30r 56B85á77č97a
Ja na to proste nemam nekoho ozivovat, nesel jsem z toho duvodu ani na medinu i kdyz jsem tam byl rodici tlacen, proste volam tisnovou linku a tim to konci a muzete vyhrozovat treba 150 lety vezenim.
K73a75m36i87l 72S41c24h26w58a18g92e18r
No tak pokud jste slabší povaha, tak je to určitě lepší než neudělat nic. Navíc většinou není potřeba nikoho oživovat. Když zastaví víc lidí, tak se najde někdo kdo něco umí, ale sám moc nedá, takže každá ruka navíc se hodí.
M52a72r76t63i42n 94N84o85v52o81t69n36ý
Mimochodem taky by měl být nějaký způsob, jak označit auto po nehodě kde už nikdo není. U nás nějací kluci poslali auto do příkopu, nic se jim nestalo, sami vylezli, ale to auto v tom příkopu bylo skoro dva dny, než sehnali někoho, kdo jim to vytáhne, a za tu dobu tam zastavili desítky aut podívat se, zda uvnitř někdo není.
J86i21ř45í 85Z66ý68k81a
teoreticky by mohl stačit výstražný trojúhelník připevněný k takovému autu. Vidím, že je to označené, takže s tím někdo něco dělal, jedu dál. Není tam nic, jdu se podívat, případně zachraňovat.
J39i16ř35í 33B81i57l59í70k
Předávám od kolegy: Jezdím na záchrance, učím první pomoc 20 let a používám simulované situace (ZDrSEM). Nikdy ale bez vědomí zachraňujících studentů. Vystřelit někoho do simulované akce neinformovaného mě připadá za hranou. Proto se zamýšlím nad smyslem akce. Stejně jako mnoho diskutujících mám zkušenost, že zastaví přes 50% lidí. Otázkou je přehlednost situace a možnost zastavení. Na rychlostní komunikaci to možná vyjde hůř, ale 10% mě připadá jako zkreslené číslo. Byly odfiltrovány vozy které projížděly kolem již zastavujícího auta před nimi?
Zastavit je normální, historky o přepadech jsou opravdu historky (ať napíše, někdo komu se to opravdu stalo v Čechách), infekci se dá předejít rukavicemi. Je potřeba to natrénovat, kurzy, kde sedíte na zadku před promítacím plátnem Vás nenaučí nic. Ale spousta lidí do toho jde i bez nácviku a to že se pak rozpláče, není žádná hanba. Poskytovat první pomoc je adrenalin, který dává smysl.
MUDr. Robert Pleskot
P82e48t10r 84N23e87c50h22a42n59i51c41k59ý
Já myslím, že to je o přehlednosti situace. Auto stojící s pomačkaným plechem nevypadá hrozivě. Být na střeše, být tam krev, být ve stromu, nebo přes vozovku, tak zastaví určitě víc lidí. Kolikrát jedu na "autopilota", vnímám jen ty dvě krajnice, když je silnice monotonní, bez křižovatek a vesnic. Pak za 15min najednou ani nevím kudy jsem jel.
J68a29n 17K53r47p63e68c
neni to zadny test ale policejni provokace, coz opravdu neni naplni jejich prace.
S38t61a74n73i63s12l85a38v 54S38r14b68a
celé je to postavené na hlavu. myslím, že většina lidí nezastaví, protože si myslí, že už není co řešit-pokud tam ta bouračka je už když přijíždím, celkem logicky se domnívám, že ti přede mnou zkontrolovali její stav. jenže pak, když zákon je napsaný naprosto debilně, a to jednak proto, že povinnost pomoc má řidič (jakoby nikdo jiný na té silnici nebyl), a jednka proto, že pomoc musí všichni, tedy i ti, co by zastavovali až jako 150tí a stáli by skoro kilometr od nehody, pak samozřejmě musí vyjít, že VĚTŠINA řidičů porušuje zákon. Zajímalo by mě, co by říkali chytrolíni od cajtů, kdyby skutečně zastavili všichni u každé nehody, třeba na dálnici by to mohlo být i stovky aut.
H20y84n62e88k 38Z30d22e44n40ě45k
Takže když u bouračky není záchranka, ani policie, tak se mám domnívat, že zraněné už někdo kontroloval? Předpokládám, že vy jste také ten typ, který by hned ujel a pokud by se sám dostal někdy do podobné situace, tak budete křičet, jak to záchrance trvalo a do ní nikdo nepomohl. Nebuďte trapný a nevymlouvejte se na zákon...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...