Diskuze
Německý superluxus se neprodává, s Maybachem je amen
Děkujeme za pochopení.
jeen001
Inu
Trabant Super deLuxe to taky nepřežil a svět se točí dál.
gronsko11
Mě osobně to hodně mrzí,
protože je neoddiskutovatelné, že Maybach vytvářel nový segment v kategorii limuzín (mám tím na mysli zjm. modely 62 a 62S či Landout). Míra vnitřního komfortu vskutku nemá konkurenci. Z mého pohledu není tolik důvodem zániku cena (bohatých lidí, kterých je na světě dost, si pořizují mnohem dražší supersporty a přes jachty pokračují k soukromým letadlům etc.), ale marketing respektive nějaká reklama. Mezi běžnými lidmi jak u nás tak ani v Evropě se totiž o Maybachu skoro neví. Alespoň v mám okolí ho kromě auto-nadšenců nikdo nezná, za to RR a Bentley znají všichni. Podobně jsem dopadl i v Rakousku či v Paříži - o Maybachu v životě neslyšeli.
Benito Juarez II.
Re: Mě osobně to hodně mrzí,
Běžný člověk u nás pomalu Maybach ani nezná a pak se diví, že se neprodává!
;-)
Většina uživatelů se spokojí s Mercedesem třídy S
včetně Kim-Čong Ila. Maybach by byl zbytečné vyhazování peněz. Ručně leštěný lak je opravdu pouze smobská záležitost, ale nepřináší žádnou přidanou hodnotu.
tajny agent
Meli tomu dat znacku mercedes a podle mne by to jelo
v pohode dal ... lide jsou snobaci a podle mne si klidne radsi koupi horsi vec jen kvuli zavedene znacce ... proste Maybach nenadela zvuk jako rols ... a na tom ruzni barevni ziji.
JeFFik
Nejvyšší třída
v této nejvyšší třídě luxusu hraje tradice vyšší roli, než kdekoliv jinde. RR a Bentley sice taky měly značné potíže, ale BMW a VW se se situací vypořádali i díky (nepřerušené) tradici poněkud lépe než Mercedes
cool-hand
Přifouklá S-Klasse
No není se moc co divit. V této superluxusní třídě je asi jedniným konkurentem Rolls. A byť je Maybach v mnoha technických ohledech a různých finesách lepším a propracovanějším autem, nějak mu schází osobitost jakou právě RR má. Na pohled je to "pouze" delší S-Klasse s extra-nadstandartní výbavou -nic míň, nic víc ...
JeFFik
Re: Co chudák Horáček, až ten vůj ojezdí?
co udělá kdokoliv se svým vozem až ho ojezdí? Prodá a koupí jiný, ne?
stagger
je to o značce...
ta 60-ti letá díra je znát... v usa nikdo neví co maybach je a znamenal a arabáši se jen opičí... takže holt šlus. Ale byly to krásný auta a i ten novej je povedenej....škoda, ale značek už zaniklo a ani se nikdo nesnažil je oprášit
hives
Re: je to o značce...
Právě tím designem si nejsem moc jistý. Podle mě vypadá Maybach moc obyčejně, na to kolik stojí. Oproti majestátnímu Rollsu nebo klasickému Bentley vypadá s trochou nadsázky jako Čínský pokus o Mercedes S. Také určitě hrál roli málo agresivní marketing, když šlo o "novou" značku. Každopádně jak je vidět na prodejích konkurence, kluci to u Daiumleru pokakali
LaHa1
V dnešním světě přibývá chudých...
a i těch superbohatých,kteří by podobná auta kupovali asi víc nebude. A Maybach zase takový superluxus není.
Duke._._Nukem
Re: V dnešním světě přibývá chudých...
uz spis nebyl...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč