Diskuze
Německý superluxus se neprodává, s Maybachem je amen
Děkujeme za pochopení.
jeen001
Inu
Trabant Super deLuxe to taky nepřežil a svět se točí dál.
gronsko11
Mě osobně to hodně mrzí,
protože je neoddiskutovatelné, že Maybach vytvářel nový segment v kategorii limuzín (mám tím na mysli zjm. modely 62 a 62S či Landout). Míra vnitřního komfortu vskutku nemá konkurenci. Z mého pohledu není tolik důvodem zániku cena (bohatých lidí, kterých je na světě dost, si pořizují mnohem dražší supersporty a přes jachty pokračují k soukromým letadlům etc.), ale marketing respektive nějaká reklama. Mezi běžnými lidmi jak u nás tak ani v Evropě se totiž o Maybachu skoro neví. Alespoň v mám okolí ho kromě auto-nadšenců nikdo nezná, za to RR a Bentley znají všichni. Podobně jsem dopadl i v Rakousku či v Paříži - o Maybachu v životě neslyšeli.
Benito Juarez II.
Re: Mě osobně to hodně mrzí,
Běžný člověk u nás pomalu Maybach ani nezná a pak se diví, že se neprodává!
;-)
Většina uživatelů se spokojí s Mercedesem třídy S
včetně Kim-Čong Ila. Maybach by byl zbytečné vyhazování peněz. Ručně leštěný lak je opravdu pouze smobská záležitost, ale nepřináší žádnou přidanou hodnotu.
tajny agent
Meli tomu dat znacku mercedes a podle mne by to jelo
v pohode dal ... lide jsou snobaci a podle mne si klidne radsi koupi horsi vec jen kvuli zavedene znacce ... proste Maybach nenadela zvuk jako rols ... a na tom ruzni barevni ziji.
JeFFik
Nejvyšší třída
v této nejvyšší třídě luxusu hraje tradice vyšší roli, než kdekoliv jinde. RR a Bentley sice taky měly značné potíže, ale BMW a VW se se situací vypořádali i díky (nepřerušené) tradici poněkud lépe než Mercedes
cool-hand
Přifouklá S-Klasse
No není se moc co divit. V této superluxusní třídě je asi jedniným konkurentem Rolls. A byť je Maybach v mnoha technických ohledech a různých finesách lepším a propracovanějším autem, nějak mu schází osobitost jakou právě RR má. Na pohled je to "pouze" delší S-Klasse s extra-nadstandartní výbavou -nic míň, nic víc ...
JeFFik
Re: Co chudák Horáček, až ten vůj ojezdí?
co udělá kdokoliv se svým vozem až ho ojezdí? Prodá a koupí jiný, ne?
stagger
je to o značce...
ta 60-ti letá díra je znát... v usa nikdo neví co maybach je a znamenal a arabáši se jen opičí... takže holt šlus. Ale byly to krásný auta a i ten novej je povedenej....škoda, ale značek už zaniklo a ani se nikdo nesnažil je oprášit
hives
Re: je to o značce...
Právě tím designem si nejsem moc jistý. Podle mě vypadá Maybach moc obyčejně, na to kolik stojí. Oproti majestátnímu Rollsu nebo klasickému Bentley vypadá s trochou nadsázky jako Čínský pokus o Mercedes S. Také určitě hrál roli málo agresivní marketing, když šlo o "novou" značku. Každopádně jak je vidět na prodejích konkurence, kluci to u Daiumleru pokakali
LaHa1
V dnešním světě přibývá chudých...
a i těch superbohatých,kteří by podobná auta kupovali asi víc nebude. A Maybach zase takový superluxus není.
Duke._._Nukem
Re: V dnešním světě přibývá chudých...
uz spis nebyl...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...