Diskuze
Nerovný crashtest: osobní auto proti kamionu
Děkujeme za pochopení.
PetrPavelHavel
Co kdyby se sklonil
Co kdyby se řidič, pokud stihne zareagovat, před nárazem zalehl na sedadlo spolujezdce, nebo dal hlavu do klína, asi záleží, jak vysoko to ten náklaďák řeže, co?
cernobila_televize
Re: Co kdyby se sklonil
a ty bys mel cas lehat nebo sklopit sedacku? Podle me je lepsi slapat na brzdu a ani si nedokazu predstavit, jak by to lehani slo provest a jeste by ses z pasu vyvlikl a vsechna energie by se prenesla v pase kolem kycli.
At premyslim jak premyslim clovek moc sanci na preziti nema.
L
jen tak
loni to do me80tkou napral z boku rychlik,ale to auto vypadalo skoro lepe,vlacek tez nema naraznik
makan.dacan
Re: jen tak
A tys měl přednost že? A to se chlubíš nebo si stěžuješ?
eliska
osobak pod nakladakem
Nakladak nema vzadu zeleznou zabranu aby pod nej osobak nemohl vjet ?
roba21
Děkuji diskutujícím...
...za vysvětlení. Autor článku se opravdu předvedl.
mirkohyl
Smysl test???
Tak nejak mi unika smysl toho testu pri rychlosti 56 km/h. Tech 56 je defakto rozdil mezi rychlosti nakladaku a auta. Vezmu-li pripad, ze kamion stoji a nekdo do nej vlitne 56 km/h, tak leda ze by ridic usnul, lehce zpomalil a narval to do odstavenyho navesu, anebo by nedobrzdil na ucpany D1...v obouch pripadech je to evidentni chyba ridice auta...to bychom pak mohli instalovat taky kamery, ktery by hlidali, zda nekdo nejede na dalnici v protismeru. Dalsi pripad je, ze ze kamion jede 90 a auto 146, pricemz kamion zacna bez rozhlizeni predjizdet. Tenhle pripad je dtto vyse, jen v tomto pripade to zavini nakladak a ods..e. auto.
roba21
Re: Smysl test???
Před srážkou se většinou brzdí, takže rychlost v okamžiku nárazu je mnohem nenší než ta před začátkěm brzdění. Pokud někdo vlítne ve 130 do stojícího auta nebo je rozdíl rychlostí o hodně větší než to testovali, pak mu nepomůže žádná zábrana a obávám se že ani svěcená voda.
Efesus
Tak kde udělali soudruzi z EU chybu...
U toho prvního videa je tedy zábrana, kterou tam výrobci budou muset dávat. A vypadá, že je úplně na h*vno. Jaksi nikdo nepočítal s tím, že se auto při nárazu zasune i pod tu tyč. Je přiliš vysoko, auto se při nárazu stlačí pružiny pérování až nadoraz. Asi je velký problém aby tyč byla o 20 cm níže a byla trochu masivnější...
bullshit
čest práci soudruzi redachtóři
"figurína zastupující řidiče vrazila hlavou do návěsu a spolujezdec se hlavou střetl se zádí nákladního vozu"
může mi někdo vysvětlit, jak si to vysvětlit? to jako ten spolujezdec vylítl předním oknem, podlítl celej návěs a zastavil se hlavou až o tahač?
Martin
Re: čest práci soudruzi redachtóři
:))))))))))) web tvořený de me nty, bohužel
Elsin
no
Teď jsem sem chtěl napsat,jak to zas na idnes zvorali,že ty videa původně popsaný úplně jinak,než to je uvedený tady,ale koukám,že si toho už pár lidí taky všimlo...ach jo,to jsou bulíci...mohli by to aspoň opravit,protože s takhle nadepsanejma videama popřeli zcela to,co napsali v článku
hugo
zoufale napsanej clanek
tak az z videa OAMTC je jasne, ze to cervene auto bouralo do tyce, kterou vyzaduje nova legislativa EU a to modre je do upravene zabrany, tzn takove, ktera by mela smysl. ta IDNES je fakt nekdy dost zoufala ...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha