Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nesmrtelná motorářská fosilie: legendární osmiválec small-block

Je to téměř neuvěřitelné, ale koncern General Motors před nedávnem vyrobil stomiliontý osmiválec legendární řady Small-block. Obří osmiválec se přitom ani v dnešní době downsizingu nechystá na odchod a stále bude tvořit pilíř nabídky GM.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
II

moralista

13. 12. 2011 10:09
V8 a V6

V8 nebo i V6 jsou ty správné motory pro normální poklidnou jízdu. Mechanicky jednoduché a při správné péči (správný olej ve správnou dobu) jsou nesmrtelné. Sám vlastním Chryslerácký V6 3,5 L a dlouhodobý průměr na benzin mám kolem 11 litrů. Na LPG je to kolem 12. Už bych nic malého nikdy nechtěl.

1 0
možnosti
PO

Modrý a zelený blesk

13. 12. 2011 10:30
Re: V8 a V6

Njn, musíte si nějak ospravedlnit, proč vám to tolik žere. Mně to žere stejně, ale určitě nejezdím "normální poklidnou jízdou." Taky proč, že.

0 0
možnosti
M

Mad89

11. 12. 2011 19:14
,

boze zas vydlacke komentare, ty s tou octaviou si pis v sekcii vysavace . Takisto spravy ze americak zere xy litrov jak lietadlo je blbost, tak vykonni motor s rovnakou spotrebou jak audi.

0 0
možnosti
PO

Modrý a zelený blesk

12. 12. 2011 10:43
Re: ,

Když se dá jezdit s 2,5TDI za 15 litrů, proč by nešlo s Audi za 25?

0 0
možnosti
MC

katano

10. 12. 2011 13:39
Smal-Block je zastaralý motor s velkou SPOTŘEBOU

Nejlepší motor současnosti je motor 1.7 TSI od VW. Můj známý ho má v Octávii a nedá na něj dopustit.

        PS : to je - REALITA :-P

0 0
možnosti
RP

ryccardo

10. 12. 2011 13:45
Re: Smal-Block je zastaralý motor s velkou SPOTŘEBOU

To ses buď to uklepnul nebo si děláš srandu. 1,7 TSI?

0 0
možnosti
KK

karelka k

10. 12. 2011 1:47
Když slyším motor v americkým filmu,

kašlu na děj, poslouchám ten motor! Fantazie! To se povedlo!

Prej i motor z T-34 se moc nezměnil, myslím základ motoru. Oba motory R^R^!!

0 0
možnosti
PO

Modrý a zelený blesk

12. 12. 2011 10:59
--

Vy se jako k americkýmu motoru nedostanete jinak, než ve filmu? WTF?

0 0
možnosti
DJ

DAJ

9. 12. 2011 21:05
SBC 350

Small block mam v Camaru 1979. Absolutne neznicitelny motor. Na to , ze to je pres 30 let stary motor, tak je zvuk uplne nadherny, spotreba pri klidne jizde neco kolem 10-12l. Je to jedine auto, ve kterem jezdim s vyplym radiem. V8 je proste V8, jeste mi porad lezi v hlave prevrtani na 383 stroker, popripade takovy naslaply big block:)

3 0
možnosti
JJ

T.Lojza

9. 12. 2011 21:14
Re: SBC 350

Presne tak R^R^R^ Ten kdo pro tohle nama cit, ten neporozumi.

0 0
možnosti
B

bla23bla

9. 12. 2011 20:05
Downsizing a spotřeba

Jen pro info - opel astra hatchback 1,4 turbo, 3 osoby, na střeše rakev 70 cm šíře a výbava na lyže. Ani při použití tempomatu se to při jízdě 700 km po dálnici do Itálie při ustálené rychlosti 120 km/hod nedostalo pod 8,5 l/100 km. Kromě povinného ručení nevidím žádnou výhodu. Musím uznat svižné rozjezdy, ale jinak ani náhodou!!!

1 0
možnosti
H_

Homer _5

10. 12. 2011 2:10
Re: Downsizing a spotřeba

Toto není žádné tajemství. Pouze podvod na zákaznících a umlčovač ekofašistů aby hýkali blahem nad průměry emitovaného CO2.

Kouzlo těchto scvrklých motorpaskvilů je v tom, že v umělých podmínkách na brzě kdy se měří "spotřeba", tak dají nějakých 4-5 litrů ale tato metodika dnes nemá vůůůůůůbec nic společného s reálným provozem. Jen jsme se posunuli ze situace, kdy se tabulková a reálná spotřeba lišily o 1litr/100km do situace, kdy se to liší o 3+ litrů a naivkové se pak u pumpy chytakí za hlavu...

0 0
možnosti
MJ

Labia Majora Zemanová

9. 12. 2011 14:05
Labia Majora Zemanova pro iDnes.cz

krasna fotka, jak je to tam vsechno rozlozene, hned bych jeden bral jako stavebnici ;-D

0 0
možnosti
MJ

Labia Majora Zemanová

9. 12. 2011 14:05
Re: Labia Majora Zemanova pro iDnes.cz

zato ti kvadronosi s momentakama, to by mel nekdo cenzurovat

0 0
možnosti

ewl

9. 12. 2011 14:01
ZALEZI NA VAZE VASI PRAVE NOHY

nemuzu si pomoct, ale jedinci lobujici za 1,5 3xturbo a min 98 oktanu k tomu zrejme nemaji prilis zkusesnoti s V8. podstatne zalezi na vasi prave noze..je sice hezke, ze mi  3x preplnovany motor nabidne spotrebu 7 litru, ale kdyz chci jet, tak jak jsem zvykli, tedy svizne, tak mam razem spotrebu na 12-13 litrech... o vytaceni motoru netreba mluvit... ve sve V8 muzu jet temer na volnobeh, kdyby to nebyl automat, ktery mam.. pri 50km/h mi motor toci sotva 1400 otacek...staci do pedalu jen stouchat...ano, nejste jako zdivocela koza, ale rozhodne spotreba neni tak otresna.. kdyz vidim, jak se pak nekteri chudaci snazi ve svych 1,0 a 1,2 motorech mne hlavne rychle predjet na rovince do dalsi krizovatky, tak je mi jasne, kolik asi bude ta jejich realna spotreba...vsechna prerazeni automatu se odehravaji pri pohodove jizde do 2000 -2200 otacek...a to uz jedu docela svizne.. kdyz tomu dam plnej kotel muzu tocit az do 7000 tisic...

0 0
možnosti

ewl

9. 12. 2011 14:22
Re: ZALEZI NA VAZE VASI PRAVE NOHY

jeste podotykam, ze mne zatim nekdo nepresvedcil, ze vice mechanickych dilu, ktere jsou pouzivane pri velkych vykonech jako treba zrovna turba, je lepsi reseni... mechaniku neokecate, namahani techto dilu je enormni...ja bych tedy auto po 2 lete zaruce s 3x prevlnovanym motorem nechtel... a myslim, ze lidi jeste maji rozum...

0 0
možnosti
ZW

cassul

9. 12. 2011 13:09
Motor na furt

Ono to ani s to ekologií nebude tak strašné... Při optimálním jízdním stylu to tak moc nežere a hlavně - ten motor bude slusně zajetý v době, kdy evropan bude mít už čtvrté auto... Tohle je děláno na léta provozu, nízké otáčky, všechno naddimenzované... Myslím si, že i z hlediska přírody je lepší mít jedno auto na fůru let, než měnit po pár letech "ekologická" vozítka...

3 0
možnosti
DP

Olds

9. 12. 2011 13:14
Re: Motor na furt

R^R^R^R^R^

0 0
možnosti
D

dvakratzabanovanylajos

9. 12. 2011 12:16
po vcerejsim clanku o 3er

kam planujou 1.5l turbo trivalec je tohle rajska hudba.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu

10. dubna 2024  12:51,  aktualizováno  13:15

Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Na trh přichází spousta nových aut, cenová válka nese ovoce

9. dubna 2024

Zdá se, že letošní rok přijde na trh výrazně víc nových modelů než v předchozích pár letech. A...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

V Boleslavi začala výroba nové Octavie. Za půl roku ji Škoda odstěhuje

9. dubna 2024  16:30

Škoda Auto začala v hlavním mladoboleslavském závodě s výrobou modernizovaného modelu Octavia. Ve...

Milano zrušeno. Alfa ustoupila ministrovi a nový model přejmenovala

16. dubna 2024,  aktualizováno  15:25

Na bláznivé komedie jsou Italové machři, a dokáží je přenést do reálného života. Ani ne týden po...

OBRAZEM: Škodovky a tatrovky pod rentgenem. Podívejte se do útrob našich aut

16. dubna 2024

Myslíte si, že znáte auta z našich silnic jako své boty? Pohled pod naleštěné karoserie modelů...

K rychlému dobíjení nejdražší cestou. Za 7 miliard jen 7 nabíječek

16. dubna 2024

Je to vizitka, která před americkými volbami dvakrát nepotěší. Administrativa stávajícího...

Kontroverze nové alfy. Smí Milano do Milána? A je zakázáno vyrábět ji v Polsku?

15. dubna 2024

Tak bizarní start kariéry umí autu nalinkovat jen Italové. Zní to jak komedie z pera nobelisty...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!