Diskuze

Nesmrtelná motorářská fosilie: legendární osmiválec small-block

Je to téměř neuvěřitelné, ale koncern General Motors před nedávnem vyrobil stomiliontý osmiválec legendární řady Small-block. Obří osmiválec se přitom ani v dnešní době downsizingu nechystá na odchod a stále bude tvořit pilíř nabídky GM.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

moralista

13. 12. 2011 10:09
V8 a V6

V8 nebo i V6 jsou ty správné motory pro normální poklidnou jízdu. Mechanicky jednoduché a při správné péči (správný olej ve správnou dobu) jsou nesmrtelné. Sám vlastním Chryslerácký V6 3,5 L a dlouhodobý průměr na benzin mám kolem 11 litrů. Na LPG je to kolem 12. Už bych nic malého nikdy nechtěl.

1 0
možnosti

Modrý a zelený blesk

13. 12. 2011 10:30
Re: V8 a V6

Njn, musíte si nějak ospravedlnit, proč vám to tolik žere. Mně to žere stejně, ale určitě nejezdím "normální poklidnou jízdou." Taky proč, že.

0 0
možnosti

Mad89

11. 12. 2011 19:14
,

boze zas vydlacke komentare, ty s tou octaviou si pis v sekcii vysavace . Takisto spravy ze americak zere xy litrov jak lietadlo je blbost, tak vykonni motor s rovnakou spotrebou jak audi.

0 0
možnosti

Modrý a zelený blesk

12. 12. 2011 10:43
Re: ,

Když se dá jezdit s 2,5TDI za 15 litrů, proč by nešlo s Audi za 25?

0 0
možnosti

katano

10. 12. 2011 13:39
Smal-Block je zastaralý motor s velkou SPOTŘEBOU

Nejlepší motor současnosti je motor 1.7 TSI od VW. Můj známý ho má v Octávii a nedá na něj dopustit.

        PS : to je - REALITA :-P

0 0
možnosti

ryccardo

10. 12. 2011 13:45
Re: Smal-Block je zastaralý motor s velkou SPOTŘEBOU

To ses buď to uklepnul nebo si děláš srandu. 1,7 TSI?

0 0
možnosti

karelka k

10. 12. 2011 1:47
Když slyším motor v americkým filmu,

kašlu na děj, poslouchám ten motor! Fantazie! To se povedlo!

Prej i motor z T-34 se moc nezměnil, myslím základ motoru. Oba motory R^R^!!

0 0
možnosti

Modrý a zelený blesk

12. 12. 2011 10:59
--

Vy se jako k americkýmu motoru nedostanete jinak, než ve filmu? WTF?

0 0
možnosti

DAJ

9. 12. 2011 21:05
SBC 350

Small block mam v Camaru 1979. Absolutne neznicitelny motor. Na to , ze to je pres 30 let stary motor, tak je zvuk uplne nadherny, spotreba pri klidne jizde neco kolem 10-12l. Je to jedine auto, ve kterem jezdim s vyplym radiem. V8 je proste V8, jeste mi porad lezi v hlave prevrtani na 383 stroker, popripade takovy naslaply big block:)

3 0
možnosti

T.Lojza

9. 12. 2011 21:14
Re: SBC 350

Presne tak R^R^R^ Ten kdo pro tohle nama cit, ten neporozumi.

0 0
možnosti

bla23bla

9. 12. 2011 20:05
Downsizing a spotřeba

Jen pro info - opel astra hatchback 1,4 turbo, 3 osoby, na střeše rakev 70 cm šíře a výbava na lyže. Ani při použití tempomatu se to při jízdě 700 km po dálnici do Itálie při ustálené rychlosti 120 km/hod nedostalo pod 8,5 l/100 km. Kromě povinného ručení nevidím žádnou výhodu. Musím uznat svižné rozjezdy, ale jinak ani náhodou!!!

1 0
možnosti

Homer _5

10. 12. 2011 2:10
Re: Downsizing a spotřeba

Toto není žádné tajemství. Pouze podvod na zákaznících a umlčovač ekofašistů aby hýkali blahem nad průměry emitovaného CO2.

Kouzlo těchto scvrklých motorpaskvilů je v tom, že v umělých podmínkách na brzě kdy se měří "spotřeba", tak dají nějakých 4-5 litrů ale tato metodika dnes nemá vůůůůůůbec nic společného s reálným provozem. Jen jsme se posunuli ze situace, kdy se tabulková a reálná spotřeba lišily o 1litr/100km do situace, kdy se to liší o 3+ litrů a naivkové se pak u pumpy chytakí za hlavu...

0 0
možnosti

Labia Majora Zemanová

9. 12. 2011 14:05
Labia Majora Zemanova pro iDnes.cz

krasna fotka, jak je to tam vsechno rozlozene, hned bych jeden bral jako stavebnici ;-D

0 0
možnosti

Labia Majora Zemanová

9. 12. 2011 14:05
Re: Labia Majora Zemanova pro iDnes.cz

zato ti kvadronosi s momentakama, to by mel nekdo cenzurovat

0 0
možnosti

ewl

9. 12. 2011 14:01
ZALEZI NA VAZE VASI PRAVE NOHY

nemuzu si pomoct, ale jedinci lobujici za 1,5 3xturbo a min 98 oktanu k tomu zrejme nemaji prilis zkusesnoti s V8. podstatne zalezi na vasi prave noze..je sice hezke, ze mi  3x preplnovany motor nabidne spotrebu 7 litru, ale kdyz chci jet, tak jak jsem zvykli, tedy svizne, tak mam razem spotrebu na 12-13 litrech... o vytaceni motoru netreba mluvit... ve sve V8 muzu jet temer na volnobeh, kdyby to nebyl automat, ktery mam.. pri 50km/h mi motor toci sotva 1400 otacek...staci do pedalu jen stouchat...ano, nejste jako zdivocela koza, ale rozhodne spotreba neni tak otresna.. kdyz vidim, jak se pak nekteri chudaci snazi ve svych 1,0 a 1,2 motorech mne hlavne rychle predjet na rovince do dalsi krizovatky, tak je mi jasne, kolik asi bude ta jejich realna spotreba...vsechna prerazeni automatu se odehravaji pri pohodove jizde do 2000 -2200 otacek...a to uz jedu docela svizne.. kdyz tomu dam plnej kotel muzu tocit az do 7000 tisic...

0 0
možnosti

ewl

9. 12. 2011 14:22
Re: ZALEZI NA VAZE VASI PRAVE NOHY

jeste podotykam, ze mne zatim nekdo nepresvedcil, ze vice mechanickych dilu, ktere jsou pouzivane pri velkych vykonech jako treba zrovna turba, je lepsi reseni... mechaniku neokecate, namahani techto dilu je enormni...ja bych tedy auto po 2 lete zaruce s 3x prevlnovanym motorem nechtel... a myslim, ze lidi jeste maji rozum...

0 0
možnosti

cassul

9. 12. 2011 13:09
Motor na furt

Ono to ani s to ekologií nebude tak strašné... Při optimálním jízdním stylu to tak moc nežere a hlavně - ten motor bude slusně zajetý v době, kdy evropan bude mít už čtvrté auto... Tohle je děláno na léta provozu, nízké otáčky, všechno naddimenzované... Myslím si, že i z hlediska přírody je lepší mít jedno auto na fůru let, než měnit po pár letech "ekologická" vozítka...

3 0
možnosti

Olds

9. 12. 2011 13:14
Re: Motor na furt

R^R^R^R^R^

0 0
možnosti

dvakratzabanovanylajos

9. 12. 2011 12:16
po vcerejsim clanku o 3er

kam planujou 1.5l turbo trivalec je tohle rajska hudba.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!