Diskuze
Nesmrtelná motorářská fosilie: legendární osmiválec small-block
Děkujeme za pochopení.
moralista
V8 a V6
V8 nebo i V6 jsou ty správné motory pro normální poklidnou jízdu. Mechanicky jednoduché a při správné péči (správný olej ve správnou dobu) jsou nesmrtelné. Sám vlastním Chryslerácký V6 3,5 L a dlouhodobý průměr na benzin mám kolem 11 litrů. Na LPG je to kolem 12. Už bych nic malého nikdy nechtěl.
Modrý a zelený blesk
Re: V8 a V6
Njn, musíte si nějak ospravedlnit, proč vám to tolik žere. Mně to žere stejně, ale určitě nejezdím "normální poklidnou jízdou." Taky proč, že.
Mad89
,
boze zas vydlacke komentare, ty s tou octaviou si pis v sekcii vysavace . Takisto spravy ze americak zere xy litrov jak lietadlo je blbost, tak vykonni motor s rovnakou spotrebou jak audi.
Modrý a zelený blesk
Re: ,
Když se dá jezdit s 2,5TDI za 15 litrů, proč by nešlo s Audi za 25?
katano
Smal-Block je zastaralý motor s velkou SPOTŘEBOU
Nejlepší motor současnosti je motor 1.7 TSI od VW. Můj známý ho má v Octávii a nedá na něj dopustit.
PS : to je - REALITA
ryccardo
Re: Smal-Block je zastaralý motor s velkou SPOTŘEBOU
To ses buď to uklepnul nebo si děláš srandu. 1,7 TSI?
karelka k
Když slyším motor v americkým filmu,
kašlu na děj, poslouchám ten motor! Fantazie! To se povedlo!
Prej i motor z T-34 se moc nezměnil, myslím základ motoru. Oba motory
Modrý a zelený blesk
--
Vy se jako k americkýmu motoru nedostanete jinak, než ve filmu? WTF?
DAJ
SBC 350
Small block mam v Camaru 1979. Absolutne neznicitelny motor. Na to , ze to je pres 30 let stary motor, tak je zvuk uplne nadherny, spotreba pri klidne jizde neco kolem 10-12l. Je to jedine auto, ve kterem jezdim s vyplym radiem. V8 je proste V8, jeste mi porad lezi v hlave prevrtani na 383 stroker, popripade takovy naslaply big block:)
T.Lojza
Re: SBC 350
Presne tak Ten kdo pro tohle nama cit, ten neporozumi.
bla23bla
Downsizing a spotřeba
Jen pro info - opel astra hatchback 1,4 turbo, 3 osoby, na střeše rakev 70 cm šíře a výbava na lyže. Ani při použití tempomatu se to při jízdě 700 km po dálnici do Itálie při ustálené rychlosti 120 km/hod nedostalo pod 8,5 l/100 km. Kromě povinného ručení nevidím žádnou výhodu. Musím uznat svižné rozjezdy, ale jinak ani náhodou!!!
Homer _5
Re: Downsizing a spotřeba
Toto není žádné tajemství. Pouze podvod na zákaznících a umlčovač ekofašistů aby hýkali blahem nad průměry emitovaného CO2.
Kouzlo těchto scvrklých motorpaskvilů je v tom, že v umělých podmínkách na brzě kdy se měří "spotřeba", tak dají nějakých 4-5 litrů ale tato metodika dnes nemá vůůůůůůbec nic společného s reálným provozem. Jen jsme se posunuli ze situace, kdy se tabulková a reálná spotřeba lišily o 1litr/100km do situace, kdy se to liší o 3+ litrů a naivkové se pak u pumpy chytakí za hlavu...
Labia Majora Zemanová
Labia Majora Zemanova pro iDnes.cz
krasna fotka, jak je to tam vsechno rozlozene, hned bych jeden bral jako stavebnici
Labia Majora Zemanová
Re: Labia Majora Zemanova pro iDnes.cz
zato ti kvadronosi s momentakama, to by mel nekdo cenzurovat
ewl
ZALEZI NA VAZE VASI PRAVE NOHY
nemuzu si pomoct, ale jedinci lobujici za 1,5 3xturbo a min 98 oktanu k tomu zrejme nemaji prilis zkusesnoti s V8. podstatne zalezi na vasi prave noze..je sice hezke, ze mi 3x preplnovany motor nabidne spotrebu 7 litru, ale kdyz chci jet, tak jak jsem zvykli, tedy svizne, tak mam razem spotrebu na 12-13 litrech... o vytaceni motoru netreba mluvit... ve sve V8 muzu jet temer na volnobeh, kdyby to nebyl automat, ktery mam.. pri 50km/h mi motor toci sotva 1400 otacek...staci do pedalu jen stouchat...ano, nejste jako zdivocela koza, ale rozhodne spotreba neni tak otresna.. kdyz vidim, jak se pak nekteri chudaci snazi ve svych 1,0 a 1,2 motorech mne hlavne rychle predjet na rovince do dalsi krizovatky, tak je mi jasne, kolik asi bude ta jejich realna spotreba...vsechna prerazeni automatu se odehravaji pri pohodove jizde do 2000 -2200 otacek...a to uz jedu docela svizne.. kdyz tomu dam plnej kotel muzu tocit az do 7000 tisic...
ewl
Re: ZALEZI NA VAZE VASI PRAVE NOHY
jeste podotykam, ze mne zatim nekdo nepresvedcil, ze vice mechanickych dilu, ktere jsou pouzivane pri velkych vykonech jako treba zrovna turba, je lepsi reseni... mechaniku neokecate, namahani techto dilu je enormni...ja bych tedy auto po 2 lete zaruce s 3x prevlnovanym motorem nechtel... a myslim, ze lidi jeste maji rozum...
cassul
Motor na furt
Ono to ani s to ekologií nebude tak strašné... Při optimálním jízdním stylu to tak moc nežere a hlavně - ten motor bude slusně zajetý v době, kdy evropan bude mít už čtvrté auto... Tohle je děláno na léta provozu, nízké otáčky, všechno naddimenzované... Myslím si, že i z hlediska přírody je lepší mít jedno auto na fůru let, než měnit po pár letech "ekologická" vozítka...
dvakratzabanovanylajos
po vcerejsim clanku o 3er
kam planujou 1.5l turbo trivalec je tohle rajska hudba.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Policie v pátek měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...