Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Neutajíš. Tajemství záhadné kampaně odhaleno!

  10:31aktualizováno  10:31
Pokud jezdíte po výpadovkách nebo alespoň sjíždíte internetové stránky s motoristickou tématikou, jistě jste v počátku roku narazili na sérii těchto poněkud mystických přikázání: Nepokradeš. Nepoškrábeš. Nepředjedeš. Neprotroubíš. Neobuješ. Neodtáhneš. Nejedná se ale o nové desatero městské policie ani o novoroční předsevzetí pražských taxikářů. Z dobře informovaných zdrojů se nám podařilo zjistit, že je to upoutávka na uvedení nové modelové řady vozu Toyota Corolla na český trh.

Podle dostupných informací a snímků nové Corolly to vypadá opravdu na "boží" autíčko, které si skutečně, jak hlásá reklamní slogan, "zaslouží váš obdiv". Víc o nové Corolle vám prozradí ZDE.

V autosalónech toyoty si je zájemci mohou prohlédnout právě v těchto dnech! Novinka je už devátou generací tohoto vozu a přijde na tuzemský trh postupně v několika karosářských variantách.

Na přelomu ledna a února salóny Toyoty nabídnou tří- a pětidveřový hatchback i prostornější víceúčelové Verso. V dubnu zaburácejí motory třídveřového speciálu T Sport s téměř dvousetkoňovou osmnáctistovkou. Na konzervativnější sedan a kombi si zákazníci budou muset počkat do podzimu. Design tří- a pětidveřové verze vychází vstříc přáním motoristů.

V nabídce jsou benzinové motory s řízením ventilů kubatur 1.4, 1.6. a 1.8 s technikou VVT-i, dvoulitrový diesel má slabší a výkonnější verzi 2.0 l D-4D. Motor 1.4 dává výkon  71 kW při 6 000 otáčkách za minutu a lze s ním jet rychlostí 190 km/h.

Se vznětovým čtyřválcem 2.0 s výkonem 81 kW, se ručička tachometru zastaví na 185 km/h, z nuly na sto kilometrů za hodinu corolla zrychlí za 10,9 sekundy a spotřeba mimo město bude 4,7 litru, v kombinaci pak 5,7 litru. Záruka 3 roky nebo 100 000 km a 12 let na neprorezivění karoserie. Základní třídveřový model s motorem 1.4 by měl stát kolem 420 tisíc korun.

Ještě více podrobností o nové Toyotě Corolle získáte v nejbližší době ZDE, na zákaznické lince 0800/10 90 10 nebo na www.toyota.cz.

Autor:


Témata: Toyota


Nejčtenější

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Další z rubriky

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.