Z připravovaného sériového mustangu u Fordu "vybrali" co se dalo, auto řádně odlehčili, ospojlerovali, přidali bezpečnostní rám a oblékli ho do zářivě žluté. Na GT-R zbylo z civilního auta 85% dílu.
Na první pohled zaujme obrovské přítlačné křídlo z uhlíkových kompozitů na zádi, "poopraven" byl přední nárazník, příbyly boční prahy, jednoduchá, ale všeříkající jsou hliníková dvacetipalcová kola.
Na "americe" nesmí chybět chrom - obrovské koncovky výfuku před zadním kolem (na každé straně dvě) naznačují, že pod matně černou kapotou bude "něco v nepořádku".
Do dlouhého "čumáku" mustangu u Fordu namontovali pětilitrový osmiválec
Splašené stádo mustangů pod kapotou krotí brzdy Brembo, vpředu mají kotouče průměr 370, vzadu pak 335 milimetrů. Dvacetipalcové ráfky obouvají Pirelli o rozměrech 275/35 a 315/30 (vpředu-vzadu).
Konstruktérům se podařilo docílit ideálního rozdělení hmotnosti mezi nápravy v poměru 50:50. Nádrž se přestěhovala do kufru vozu, hrdlo nádrže najdeme za hlavou řidiče - v zaslepeném bočním okénku.
Žlutý kabát mustangu je připomenutím Fordu Mustang Boss 302 Trans-Am Parnelliho Jonese. |
V kokpitu už je podobnost se "standardním" mustangem nulová. Konstruktéři se při její stavbě inspirovali "eF-jedničkami". Přímo na volantu tak najdeme otáčkoměr a ukazatel zařazeného rychlostního stupně, telemetrii a výstražný systém. Dva "budíky" na přístrojové desce ukazují tlak oleje a teplotu chladící kapaliny.
Ford Mustang GT-R Concept je konceptem tak "napůl". Ford počítá s výrobou volně prodejného "kitu". Prozatím je k mání pouze GT-R motor "Cammer", za který zájemce zaplatí necelých 15 tisíc dolarů.
Ford Focus Daytona Prototype ve 24-hodinovce v Daytoně. |
Zhmotnění amerických představ o sportovním autě slaví čtyřicátiny. |
Nejmladší mustang půjde konem letošního roku do prodeje a potenciální zákazníky je potřeba navnadit, řekli si u Fordu. A postavili Ford Mustang GT-R Concept - pětilitrový závodní "dream car". |
Na první pohled zaujme obrovské přítlačné křídlo z uhlíkových kompozitů na zádi, "poopraven" byl přední nárazník, příbyly boční prahy, jednoduchá, ale všeříkající jsou hliníková dvacetipalcová kola. |
Do dlouhého "čumáku" mustangu u Fordu namontovali pětilitrový osmiválec "Cammer", vycházející z motoru 4,6 litru V8, se 440 koňmi výkonu (324 kW). |
Splašené stádo mustangů pod kapotou krotí brzdy Brembo, vpředu mají kotouče průměr 370, vzadu pak 335 milimetrů. |
Zhmotnění amerických představ o sportovním autě slaví čtyřicátiny. |
Do dlouhého "čumáku" mustangu u Fordu namontovali pětilitrový osmiválec. |
Dvacetipalcové ráfky obouvají Pirelli o rozměrech 275/35 a 315/30 (vpředu-vzadu). |
Nádrž se přestěhovala do kufru vozu, hrdlo nádrže najdeme za hlavou řidiče - v zaslepeném bočním okénku. |
Všeříkající jsou hliníková dvacetipalcová kola. |
Obrovské koncovky výfuku před zadním kolem (na každé straně dvě) naznačují, že pod matně černou kapotou bude "něco v nepořádku". |
Jde o čistokrevný sportovní vůz, pohodlí si tedy řidič neužije. |
V kokpitu už je podobnost se "standardním" mustangem nulová. |
V interiéru najdeme pouze sedadlo řidiče, pro sedačku odvážlivce, který se na místo kopilota odváží, jsou ale připraveny úchyty. |
Přímo na volantu tak najdeme otáčkoměr a ukazatel zařazeného rychlostního stupně, telemetrii a výstražný systém. |
S maximálním kroutícím momentem 542 Nm si musí poradit speciálně dimenzovaná šestistupňová převodovka. |
Ford Mustang Boss 302 Trans-Am Parnelliho Jonese. |