Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nissan C-Note: přichází nástupce almery?

  10:06aktualizováno  10:06
Koncept C-Note je už na první pohled dítětem spolupráce japonské automobilky s Renaultem (Renault vlastní v Nissanu 44% podíl). Novinka střední třídy, která prozatím sonduje reakce motoristické veřejnosti, vypadá jako další generace Renaultu Mégane II, ale jak je u Nissanu zvykem, C-Note nabídne o něco více.

Odborníci usuzují, že studie (nebo její variace), kterou Nissan představil na autosalonu v Tokiu, by v příštích letech měla v Evropě nahradit oblíbenou almeru. Budoucí konkurent nového VW Golf, astry od Opelu, či Mazdy 3 se však nepodobá pouze méganu. Zadní partie novinky totiž jakoby z oka vypadla dalšímu francouzskému modelu - Peugeotu 307.

Vůz by měl zákazníky zaujmout zejména bohatou výbavou a prostorným a variabilním interiérem. Jedinými informacemi, které o Nissanu C-Note automobilka uvolnila, zůstávají dva rozměry. Délka 4,24 metru a rozvor 2,6 metru.

Podvozková platforma pochází z malé micry, bude však o něco prodloužená. Lákadlem pro tuzemské motoristy může být zadní lavice, kterou lze posouvat až o 24 centimetrů (systém známý z výše jmenovaného modelu micra).

Oficiální představení spojené s uvedením vozu je přichystáno na příští rok, ale radovat se z něj budou prozatím jen japonští zákazníci. Evropa si bude muset ještě asi rok počkat.

Nissan C-Note vypadá jako další generace Renaultu Mégane.

Zadní partie novinky jakoby z oka vypadla Peugeotu 307.

Vůz by měl zákazníky zaujmout zejména bohatou výbavou a prostorným a variabilním interiérem.

Autoři:




Nejčtenější

Sbírka starých škodovek trutnovského spolku Reincars.
Jejich vášní jsou staré škodovky, nadšenci jich obnovili už tři desítky

Je jich šest a spojuje je láska ke starým škodovkám. Členové trutnovského spolku Reincars dávají desítky let starým automobilům nový život.  celý článek

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

Yamaha podle všeho připravuje vstup velkého tříkolového motocyklu na trh....
Motorkáři zbrojí na Miláno, letos ve znamení naháčů a nového GoldWingu

Hlavní novinky motorkářské výstavy EICMA v Miláně letos podle většiny upoutávek přijedou z Japonska. Módní retro vlna pro příští rok nabírá ostřejší a...  celý článek

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Další z rubriky

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.