Diskuze
Nissan vytvořil auto pro Evropany. Ti ho nechtěli, a tak definitivně končí
Děkujeme za pochopení.
J55a94n 74D95l43o91u73h39ý
na vyber dva motory: diesel nebo benzin a to je vse... A vy se divite ze za 350 tisic to nikdo nechce?
T93o11m60á48š 46D29o17m90i84n49i79k
V tom problém nevidím, základní motor byl velmi solidní. Navíc původně byly v nabídce tři.
J42a76n 28U16l44m
Já se spíš divím, že vůbec nenahradili MPV Almeru Tino
D57a27v75i49d 11K70n24a90p24e52k
Když vidím úvodní fotku, je mi jasné, kde udělali soudruzi z Japonska chybu. Navrhli auto pro jízdu v protisměru. To se při hustém provozu v Evropě moc neuchytne. Možná tak na nekonečných a prázdných silnicích na Sibiři nebo Aljašce. Ale v Evropě těžko.
L25a18d78i61s31l23a46v 30K62a97l90o59u41s
Pokud by dali 50% slevu na pořízení a servis, tak bych si ho koupil.
J70i31ř14í 44S59c84h52w68a37c88h
No pokud zákazníci Nissanu místo Pulsaru kupují cosi jako "Joke", tak.... co k tomu dodávat.....
H40o47n25z26a 34T38a33r
Nissan připavuje tři nové elektromobily, prodal už přes 320 000 Leafů
http://www.hybrid.cz/nissan-pripavuje-tri-nove-elektromobily-prodal-uz-pres-320-000-leafu
D86a69v33i92d 14H97o22l33m27a65n
Tiida rozhodně není takové obludárium jako JUKE. Z toho je mi vždy na blinkání. Nissany byly velmi dobrá auta, dokud si nezačali zahrávat se žabožrouty.
M95i56r64o17s53l97a85v 14K27u96c35e64r15a
Myslíš Renault, kteří je zachránili před krachem?
M70i83r86e29k 48G23a16j96e22r
V zadnem pripade si nemyslim, ze se vkus zakazniku moc zmenil. Predrazene a osklive auto nechteli kupovat nikdy.
K90r39y21š31t35o47f 65L33a91n21í41k
mel jsem ve vyberu oturbenou sestnactku, ale ta uz byla celkem drazsi a taky mi trochu vadilo, ze je to Renault.
M28a56r21t72i80n 86M49i39k21u16l41i96č32k63a
Nissana jsem měl dvakrát a to hned po sobě, Nissan Maxima 3.0 r.v. 1995 a 1998 naprosto bezporuchové, tiché jak o 10 let novější Mercedes S500, ale to to ještě opravdu dělali Japonci.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...