náhledy
V rukou novinářů měl prototyp spotřebu vyšší o více než 200 %, pokud srovnáváme s eco-závodníky.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Prototyp Shell Eco-marathon Urban Concept při testování evropskými novináři
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Trpěnou přidanou hmotností byl hasicí přístroj.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Skromná přístrojová deska
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Sportovní sedadlo bylo optimální pro jezdce malého vzrůstu.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Měření množství dolitého paliva
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Spotřeba se vypočítala podle množství dolitého paliva.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Shell Eco-marathon je rozdělen do dvou kategorií, futuristických Prototypů a kategorie UrbanConcept.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Některá soutěžní vozidla připomínaní český Velorex.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Soutěžní vůz kategorie Prototyp na závodní trati usiluje o nejmenší spotřebu energie.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Shell Eco-marathon umožňuje studentům vyzkoušet a při soutěži navzájem porovnat vozidla, která sami navrhli a sestavili.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
V ostrém závodě mají jezdci za úkol ujet předepsaný počet kol s nejmenším výdejem energie.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Od 21. do 24. května 2015 je do Rotterdamu pozváno přes 230 studentských týmů ze třiceti zemí Evropy a Afriky, aby posunuly hranice nejúspornějších vozidel současnosti.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Většinu jezdců tvoří drobné dívky.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Do prototypů je umění i „sednout za volant“. O pohodlí řidiče se často jako na fotografii stará jen kousek molitanu.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Závodní týmy do poslední chvíle ladí techniku.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Na volantu prototypů je často ovládání „plynu“.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
O pohon prototypů se často starají upravené motory ze sekaček nebo motocyklů.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Kompletní vozy uvidíte podobně jako ve Formuli 1 pouze na závodní trati.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
V kategorii UrbanConcept se představují konvenčnější studie vozidel. V obou kategoriích se také soutěží podle jednotlivých typů použité energie.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz